dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 35369/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504220 Fax: +421 326504222
Email: daniela.krcova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451340
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 35369/2022
Hlavný kód CPV
43800000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky Vybavenie technických laboratórií FABLAB a HACKERSPACE je dodanie tovarov a to v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu týchto súťažných podkladov. Výkazy výmer pozostávajú z vybavenia technických laboratórií FABLAB a HACKERSPACE (vybavenie otvorených dielní). Zameranie FABLAB-u je primárne na rozvoj vedomostí a zručností v oblasti technológií, vedy, umenia a kultúry. Zameranie HACKERSPACE je na dizajn v módnej a produktovej fotografii, ale aj vo video tvorbe napríklad tvorba videoklipov a poloprofesionálna video produkcia. Cieľom je poskytovať inovatívnu platformu so špičkovým vybavením na vývoj produktov a rozbeh šikovných podnikateľov a kutilov, ktorí nemajú bežne prístup k takémuto vybaveniu. Zákazka je rozdelená na 2 samostatné časti: 1. časť zákazky FABLAB dodanie tovaru 2. časť zákazky HACKERSPACE dodanie tovaru
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 820 684,77
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
1. časť zákazky - FABLAB
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
43800000-1

38636110-6

42612000-9

42621100-6

42630000-1

42991200-1

42123000-7

42415110-2

42630000-1

42633000-2

43830000-0

42662000-4

42623000-9

42637000-0

44511000-5

42642000-8

42990000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Trenčín, budova ul. Kniežaťa Pribinu 3, Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Vybavenie technických laboratórií FABLAB je dodanie tovarov a to v zmysle výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Zameranie FABLAB-u je primárne na rozvoj vedomostí a zručností v oblasti technológií, vedy, umenia a kultúry. Predmet zákazky zahŕňa aj dopravu na miesto dodania, montáž, inštaláciu predmetu zákazky v mieste dodania (tzn. uvedenie do prevádzky), zaškolenie v mieste dodania predmetu zákazky, pričom dĺžka trvania zaškolenia bude v závislosti od uváženia predávajúceho tak, aby po vykonaní zaškolenia dokázali zaškolené osoby (4-6 osôb) riadne využívať predmet kúpy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
450 283,84:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302030ABB7
Doplňujúce informácie:
Zákazka je zadávaná v rámci implementácie projektu: Centrum kultúrno-kreatívneho potenciálu Hviezda.

Názov
2. časť zákazky - HACKERSPACE
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
38651600-9

38651100-4

38650000-6

38651000-3

32333200-8

32340000-8

32342300-5

32342420-2

32323300-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Trenčín, budova ul. Kniežaťa Pribinu 3, Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Vybavenie technických laboratórií HACKERSPACE je dodanie tovarov a to v zmysle výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Zameranie HACKERSPACE je primárne na dizajn v módnej a produktovej fotografii, ale aj vo video tvorbe napríklad tvorba videoklipov a poloprofesionálna video produkcia. Predmet zákazky zahŕňa aj dopravu na miesto dodania, montáž, inštaláciu predmetu zákazky v mieste dodania (tzn. uvedenie do prevádzky), zaškolenie v mieste dodania predmetu zákazky, pričom dĺžka trvania zaškolenia bude v závislosti od uváženia predávajúceho tak, aby po vykonaní zaškolenia dokázali zaškolené osoby (4-6 osôb) riadne využívať predmet kúpy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
370 400,93:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
6:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302030ABB7
Doplňujúce informácie:
Zákazka je zadávaná v rámci implementácie projektu: Centrum kultúrno-kreatívneho potenciálu Hviezda.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-09T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-05-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.) Zábezpeka - 1. časť: FABLAB - 5000 eur Zábezpeka - 2. časť: HACKERSPACE - 5000 eur 2.) Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi VO/záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štát.(slov.) jazyku a v českom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke,podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osob.údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3.) VO bude pri komun. s uchádzač. resp. záujemc. postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikač. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komun. sa týka akejkoľvek komunik. a podaní medzi VO a záujem., resp. uchádz.(ak nie v súť. podkl. uved. inak) JOSEPHINE je na účely tohto VO softvér na elektroniz.zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 4. ) VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup el.prostriedkami k SP a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo VO, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine, ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené). 5.) Pokiaľ sa v týchto súťaž. podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. Ver. obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 66 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 6.) V zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA