dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08682/2022/VO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264207
Email: katarina.vancova@region-bsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 08682/2022/VO
Hlavný kód CPV
33110000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka materiálno technického vybavenia: Zariadenie ordinácie pre Spojenú školu Ivanka pri Dunaji v rámci projektu Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji podporených zo štrukturálnych fondov EÚ Integrovaný regionálny operačný program 2014 2020 (ďalej len IROP 2014 2020), kód projektu ITMS2014+: 302021J206, pre školu so zameraním na poľnohospodárstvo. Dodávkou diela sa rozumie vykonanie prípravných prác pre osadenie diela v určenom mieste a drobných stavebných úprav (v rozsahu podľa priloženého výkazu výmer a technického nákresu), zameranie za účelom vyhotovenia diela na mieru, vyhotovenie, doprava, montáž a inštalácia v mieste a termíne dodania, zabezpečenie vykonania revízie vyhradených zariadení a predloženia revíznych správ (ak sa vyžaduje pre riadne používanie diela) vrátane základného predvedenia funkčnosti (na užívateľskej úrovni) a následné odovzdanie a prevzatie diela zodpovednou osobou objednávateľa pre Spojenú školu Ivanka pri Dunaji.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
33160000-9

38410000-2

24111500-0

45214220-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Spojená škola Ivanka pri Dunaji pracovisko Zálesie, ul. SNP 30, Ivanka pi Dunaji
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka materiálno technického vybavenia: Zariadenie ordinácie pre Spojenú školu Ivanka pri Dunaji v rámci projektu Rekonštrukcia a investičná podpora COVP Ivanka pri Dunaji podporených zo štrukturálnych fondov EÚ Integrovaný regionálny operačný program 2014 2020 (ďalej len IROP 2014 2020), kód projektu ITMS2014+: 302021J206, pre školu so zameraním na poľnohospodárstvo. Dodávkou diela sa rozumie vykonanie prípravných prác pre osadenie diela v určenom mieste a drobných stavebných úprav (v rozsahu podľa priloženého výkazu výmer a technického nákresu), zameranie za účelom vyhotovenia diela na mieru, vyhotovenie, doprava, montáž a inštalácia v mieste a termíne dodania, zabezpečenie vykonania revízie vyhradených zariadení a predloženia revíznych správ (ak sa vyžaduje pre riadne používanie diela) vrátane základného predvedenia funkčnosti (na užívateľskej úrovni) a následné odovzdanie a prevzatie diela zodpovednou osobou objednávateľa pre Spojenú školu Ivanka pri Dunaji.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302021J206
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa a zo štrukturálnych fondov Európskej únie, a to z prostriedkov Operačného programu Integrovaný regionálny operačný program 2014 2020 (ďalej len IROP 2014- 2020). Kód projektu 302021J206, Kód výzvy: IROP-PO2-SC223-2016-14

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 160-455872
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V súlade s § 57 ods. 2 zákona o VO verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Verejný obstarávateľ rozhodol o zrušení predmetného verejného obstarávania, nakoľko sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie a vyskytli sa dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Komisia vymenovaná verejným obstarávateľom počas procesu vyhodnocovania zistila, že v súčasnosti bežne dostupné výrobky/zariadenia už neobsahujú niektoré zo špecifických technických parametrov požadovaných verejným obstarávateľom v opise predmetu zákazky. Jedná sa najmä o výrobky/zariadenia: a) Stacionárny veterinárny RTG - verejný obstarávateľ požadoval v opise predmetu zákazky výrobok/zariadenie so 17 dotykovou operačnou konzolou, uchádzač ponúkol verejnému obstarávateľovi výrobok/zariadenie s 15 dotykovou operačnou konzolou. Komisia počas vyhodnocovania splnenia požiadaviek na predmet zákazky zistila, že uchádzačom ponúkaný stacionárny veterinárny RTG sa už so 17 dotykovou operačnou konzolou nevyrába. b) Laparoskopická optika verejný obstarávateľ požadoval v opise predmetu zákazky výrobok/zariadenie s technickými parametrami: 306 mm/5,5 mm/30o. Komisia počas vyhodnocovania splnenia požiadaviek na predmet zákazky zistila, že výrobcovia priebežne menia rozmery týkajúce sa pracovnej dĺžky laparoskopickej optiky v závislosti od vývoja a aplikácii nových operačných metód a prispôsobujú svoje výrobky/zariadenia meniacim sa rozmerom laparoskopických nástrojov a pomôcok. Komisia zároveň zistila, že laparoskopická optika s dĺžkou 306 mm sa už nenachádza v ponuke žiadneho výrobcu. Vzhľadom na skutočnosť, že opis predmetu zákazky obsahoval výrobky/zariadenia, ktoré sa už v súčasnosti bežne nevyrábajú a neponúkajú na trhu, považuje komisia túto skutočnosť za zmenu okolností, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo a nie je možné od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Komisia preto dospela k záveru, že ponuku uchádzača nie je možné vyhodnotiť a posúdiť ani z hľadiska ekvivalentnosti navrhovaného plnenia predmetu zákazky. Na základe vyššie uvedeného odporučila komisia verejnému obstarávateľovi zrušiť predmetné verejné obstarávanie v súlade s § 57 ods. 2 zákona o VO, aktualizovať opis predmetu zákazky (technickú špecifikáciu predmetu zákazky) a opätovne vyhlásiť verejné obstarávanie. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia. Verejný obstarávateľ v súlade s § 57 ods. 3 zákona o VO oznamuje, že po úprave technickej špecifikácie predmetu zákazky bude pri zadávaní zákazky na upravený predmet zákazky postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní zadávanie nadlimitných zákaziek.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA