dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-457/2019-OdOTSaIKT
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960317656
Email: ludovit.augustin@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443232
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-457/2019-OdOTSaIKT
Hlavný kód CPV
35812300-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je uzavretie rámcovej dohody na zadávanie zákaziek na dodanie nosného modulárneho systému ako systému vesty, batohov, opaskov, rôznych sumiek a iných súčiastok k noseniu osobnej výstroje a výzbroje vojaka v poľných podmienkach umožňujúci efektívne rozloženie osobného výstroja a výzbroje po jeho tele s digitalizovanou potlačou LES a PÚŠŤ určený pre potreby príslušníkov ozbrojených síl SR. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie návrhu kodifikačných údajov na tovar predmetu zákazky v súlade so STANAG 4177 a podľa zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva obrany Slovenskej republiky č. 476/2011 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o metodike spracúvania návrhu kodifikačných údajov, o programovom vybavení na spracúvanie návrhov kodifikačných údajov, o návrhu kodifikačných údajov a o povinnostiach dodávateľa produktu v znení neskorších predpisov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 050 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Batohy na výstroj pre vojakov
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
18934000-5

18931100-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
1. VÚ 9994 Nemšová 2. VÚ 9994 Centrum zásob Poprad 3. Akadémia ozbrojených síl gen. Milana Rastislava Štefánika Liptovský Mikuláš Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predpokladané množstvo tovarov predmetu zákazky (počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody): 1. Batoh 30 l (kompletná súprava): cca 6 755 spr. 2..Batoh 65 l pre výsadkové a prieskumné vojská (kompletná súprava): cca 1 200 spr. 3..Batoh 65 l (kompletná súprava): cca 6 309 spr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 369 969,75:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto verejné obstarávanie je príležitostným spoločným verejným obstarávaním predmetu zákazky s názvom "Nosný modulárny systém" verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a Akadémie ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, Demänová 393, 031 06 Liptovský Mikuláš, IČO: 37 910 337 podľa § 16 ods.1 a ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ podľa bodu I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania je zodpovedný za zabezpečenie procesu tohto verejného obstarávania verejnej súťaže, výsledkom ktorej má byť uzatvorenie rámcovej dohody.

Názov
Nosný modulárny systém
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
35812200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
1. VÚ 9994 Nemšová 2. VÚ 9994 Centrum zásob Poprad 3. Akadémia ozbrojených síl gen. Milana Rastislava Štefánika Liptovský Mikuláš Presné adresy miest dodania sú uvedené v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predpokladané množstvo tovarov predmetu zákazky (počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody): 1.Bojová vesta (kompletná súprava): cca 4 590 spr. 2.Izolačný vak na vodu: cca 4 100 ks 3.Sumka na 3 zásobníky S 58: cca 4 100 ks 4.Sumka na 2 zásobníky S 58: cca 4 100 ks 5.Sumka univerzálna veľká: cca 4 660 ks 6.Sumka univerzálna malá: cca 4 660 ks 7.Sumka na URG 86: cca 1 360 ks 8.Sumka na ochrannú masku: cca 4 660 ks 9.Sumka na lekárničku: cca 4 100 ks 10.Puzdro na bodák S 58: cca 4 660 ks 11.Povlak na UTN75 (útočný nôž): cca 350 ks 12.Puzdro stehenné na pištoľ (pravé, ľavé): cca 910 ks 13.Sumka na pištoľový zásobník: cca 910 ks 14.Sumka na rádiostanicu RF 130 l: cca 260 ks 15.Sumka na samopal Heckler Koch typ UMP (9 mm LUGER): cca 110 ks 16.Sumka na náboje do 40 mm granátometu: cca 260 ks 17.Stehenný nosič ľavý: cca 3 200 ks 18.Stehenný nosič pravý: cca 3 760 ks 19.Sumka na zásobník k OPu (k ostreľovacej puške): cca 120 ks 20.Biely maskovací povlak na batoh 30 l: cca 120 ks 21.Nepremokavý povlak na batoh 30 l s potlačou použitou na batoh: cca 120 ks 22.Biely maskovací povlak na batoh 65 l a 65 l výs.: cca 120 ks 23.Nepremokavý povlak na batoh 65 l a 65 l výs. s potlačou použitou na batoh: cca 120 ks. 24.Karabína so zámkom: cca 122 ks 25.Lano priem. 6 mm, dĺžka 5 m: 120 ks 26.Prídavný popruh dĺžky 1 m, 4 ks: cca 120 spr 27.Plochá slučka dĺžka 1,5 m 1 ks: cca 120 ks 28.Hrudný popruh: cca 120 ks 29.Odnímateľná hliníková výstuha chrbta batohu 30 l: cca 120 ks 30.Odnímateľná PE výstuha chrbta batoha 30 l: cca 120 ks 31.Odnímateľná hliníková výstuha chrbta 65 l a 65 l výs.: cca 120 ks 32.Bedrový pás na batoh 30 l: 120 ks 33.Bedrový pás na batoh 65 l a 65 l výs.: 120 ks 34.Vrecko bočné spodné ľavé na batoh 65 l a 65 l výs.: 119 ks 35.Vrecko bočné spodné pravé na batoh 65 l a 65 l výs.: 119 ks 36.Vrecko bočné horné ľavé na batoh 65 l a 65 l výs.: 120 ks 37.Vrecko bočné horné pravé na batoh 65 l a 65 l výs.: 120 ks 38.Vrecko predné spodné na batoh 65 l a 65 l výs.: cca 120 ks 39.Vrecko predné horné na batoh 65 l a 65 l výs.:cca 120 ks 40.Predný diel k bojovej veste: cca 120 ks 41.Zadný diel k bojovej veste:cca 119 ks 42.Samostatné traky k bojovej veste:cca 120 ks 43.Opasok k bojovej veste: cca 4000 ks 44.Sumka na zásahovú výbušku P1 A14P Perkins: cca 120 ks 45.Sumka na M67 Frag Grenad: 120 ks 46.Sumka na M18 Smoke Grenade: cca 120 ks 47.Sumka na zásobník k ostreľovacej puške AWM .308 10 ranový (.308 NATO): cca 119 ks 48.Sumka na zásobník k ostreľovacej puške AWM .338 - 5 ranový (.338 cal NATO): cca 120 ks 49.Sumka na zásobník k ostreľovacej puške AW .50 - 5 ranový (.50 cal NATO): cca 120 ks 50.Sumka na zásobník k útočnej puške M4- 30 ranový (5,56 mm NATO Ball): cca 120 ks 51.Sumka Fastmag pre zásobník k útočnej puške M4- 30 ranový (5,56 mm NATO Ball): cca 120 ks 52.Sumka na zásobník k útočnej puške HK-417- 20 ranový (.308 cal NATO): cca 120 ks 53.Sumka na zásobník k útočnej puške HK-417- 10 ranový (.308 cal NATO): cca 120 ks 54.Sumka na zásobník k FN MINIMI 200 ranový (5,56 mm NATO): cca 120 ks 55.Sumka na 2 zásobníky samopalu Heckler-Koch typ UMP 30 ranový (9 mm LUGER):cca 120 ks 56.Sumka-pás na 3 náboje do 40 mm granátometu (40 mm Grenade): cca 120 ks 57.Sumka na lano: cca 120 ks 58.Sumka - odhadzovák: cca 120 ks 59.Taktické traky typu H s textilnými plátmi a univerzálnou väzbou - Chest rig: cca 136 ks 60.Sumka na zásobníky k útočnej puške BREN CZ-805: cca 120 ks 61.Sumka na JP 75 A: 4 400 ks 62.Sumka na zásobníky pištole CZ B 09: cca 119 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 680 030,25:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Toto verejné obstarávanie je príležitostným spoločným verejným obstarávaním predmetu zákazky s názvom "Nosný modulárny systém" verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a Akadémie ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, Demänová 393, 031 06 Liptovský Mikuláš, IČO: 37 910 337 podľa § 16 ods.1 a ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ podľa bodu I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania je zodpovedný za zabezpečenie procesu tohto verejného obstarávania verejnej súťaže, výsledkom ktorej má byť uzatvorenie rámcovej dohody.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania len " zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledujúcich spôsobov: a) podľa § 32 ods.2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, b) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, c) podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, d) iným rovnocenným dokladom. Nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov uchádzači, ktorými sú hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike vo verejnej súťaži nie sú povinní predkladať nasledovné doklady: a) Výpis z registra trestov právnických osôb a fyzických osôb na preukázanie splnenia splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. b) Potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. c) Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. d) Potvrdenie príslušného súdu, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií a ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. e) Výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar u uchádzača, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie a požiadavky vzťahujúce sa k oprávneniu použiť údaje z informačných systémov verejnej správy sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Rozsah preukazovania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní je uvedený v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžadujú a sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443232
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavky verejného obstarávateľa na minimálnu úroveň finančného a ekonomického postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžadujú a sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443232
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavky verejného obstarávateľa na minimálnu úroveň technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády SR, s využitím všetkých jeho funkcionalít. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portalsystemu-evo-5f5.html . V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Ďalšie informácie vzťahujúce sa ku komunikácii sú uvedené v bode 9 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. 2. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/443232 (ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania iba "profil"). V profile sú zverejnené v editovateľnej podobe tie časti súťažných podkladov, ktoré majú byť súčasťou ponuky a záujemcovia/uchádzači ich musia pri vypracovaní ponuky upravovať. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (napr. poskytnutie vysvetlenia podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. 3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č. III.1.1.), III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a podľa súťažných podkladov ( dokument k obstarávaniu) môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len,,JED"), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. Požiadavky na vyhotovenie, predloženie JED a ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške: 1. časť predmetu zákazky: 20 000,- EUR. (slovom dvadsaťtisíc EUR). 2. časť predmetu zákazky: 20 000,- EUR (slovom dvadsaťtisíc EUR) Podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia sú uvedené v súťažných podkladoch, v bode 16 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov". 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA