dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/1-124/2022-OOPS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960322251
Email: kristina.hornikova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439739
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/1-124/2022-OOPS
Hlavný kód CPV
44613400-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Verejný obstarávateľ (kupujúci) požaduje dodanie tovaru na základe uzatvorenia zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom (predávajúci) vo forme jednorazovej kúpnej zmluvy na dodanie tovaru: skladovo-prepravné kontajnery ISO 1C a dielenské stany s výbavou a príslušenstvom. Skladovo-prepravné kontajnery sú určené na prepravu nafukovacích dielenských stanov, ich výbavy a príslušenstva. Opravárenský stan bude slúžiť na ochranu dielenských špecialistov a techniky pred vplyvom nepriaznivého počasia počas vykonávania opráv, montáží a demontážnych prác na poškodenej technike. Tovarom sa rozumie sada/komplet tvorený "skladovo-prepravným kontajnerom ISO 1C, dielenským stanom s výbavou a príslušenstvom a sprievodné služby k tovaru" viď bod II.2.4) tohto oznámenia. Bližšia špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky a požiadavky i podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch zverejnených v profile tejto zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 708 333,35
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
44613400-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Nemšová
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru v podobe 3 ks sád/kompletov pozostávajúcich zo skladovo-prepravného kontajneru ISO 1C, určeného na úschovu a prepravu nafukovacích dielenského stanu, jeho výbavy a príslušenstva. Opravárenský stan bude slúžiť na ochranu dielenských špecialistov a techniky pred vplyvom nepriaznivého počasia počas vykonávania opráv, montáží a demontážnych prác na poškodenej technike. Tovarom sa rozumie sada/komplet, ktoré tvorí: 1x skladovo-prepravný Kontajner ISO 1C, 1 x opravárenský stan (typ Hangár RIBS-105-227-2.8.) 1x trojfázová elektrocentrála, 2 x vykurovacia a vetracia jednotka FH20 (2ks pre každý stan), 1 x pevná podlaha plastová dlážka/podlaha do stanu, a príslušenstvo a výbava nafukovacieho stanu: - nafukovacia a vyfukovacia sada - sada osvetlenia, - prenosný odsávač výfukových plynov s príslušenstvom (hadicou), - termoizolačná podlaha, - termoizolačná vložka, - prepravný/prenosný box (ďalej spolu aj ako Skladovo-prepravný kontajner ISO 1C a dielenský stan s výbavou a príslušenstvom alebo sada/komplet alebo tovar). Spolu s tovarom sa požaduje poskytnúť aj súvisiace služby (ukážka funkčnosti rozklad/sklad tovaru pri prevzatí tovaru, vyškolenie personálu obsluhy tovaru v rozsahu obsluhy stanu, vykonávania predpísaného ošetrovania a bežných opráv). Požaduje sa: - záruka minimálne 24 mesiacov. - bezplatný záručný servis autorizovaným servisnými strediskami/servismi na území Slovenskej republiky, s možnosťou účasti poverených osôb kupujúceho, pri výkone servisu. - dodanie tovaru aj počas krízovej situácie. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom zmluvný vzťah formou jednorazovej Kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva sa uzavrie na dobu určitú, a to od 01.02.2023 do 15.12.2023 (poznámka: v prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže alebo iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy, kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť dňa 01.02.2023 z akýchkoľvek iných dôvodov, kúpna zmluva bude uzavretá na dobu určitú a to do 15.12.2023 odo dňa nadobudnutia jej účinnosti). Dodanie tovaru (podľa požiadaviek a podmienok uvedených v tomto oznámení a v súťažných podkladoch) sa požaduje najneskôr do 15. decembra 2023. Aby mohol verejný obstarávateľ (kupujúci) korektne plniť svoje finančné záväzky za riadne dodaný tovar (uhradiť včas vystavenú a doručenú faktúru), vyhradzuje si verejný obstarávateľ (kupujúci) právo, že faktúra za riadne dodaný tovar bude doručená najneskôr do 15. decembra príslušného roku, v ktorom bude tovar dodaný. Bližšia špecifikácia tovaru, vymedzenie predmetu zákazky, množstva a tiež požiadavky i podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je aj návrh kúpnej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
708 333,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu = v súťažných podkladoch, dostupných v profile tejto zákazky.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ požaduje nekodifikovaný tovar kodifikovať. Tovar podlieha štátnemu overovaniu kvality. Spolu s dodávaným tovarom dodať aj vyššie uvedené potvrdenia o štátnom overovaní kvality, o kodifikácii tovaru. Bližšia špecifikácia tovaru, vymedzenie predmetu zákazky a požiadavky i podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch zverejnených v profile tejto zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch Časť VII. "Elektronická aukcia" v Oddiele A.1 Pokyny pre uchádzačov. Verejný obstarávateľ môže postupovať v súlade s § 54 ods.15 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej "zákon o verejnom obstarávaní").
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-11T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Výsledkom tohto verejného obstarávania je uzavretie zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim (verejný obstarávateľ) a Predávajúcim (úspešný uchádzač). Zmluvný vzťah bude v súlade s § 56 zákona o verejnom obstarávaní formou jednorazovej Kúpnej zmluvy na dodanie tovaru. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len register partnerov verejného sektora) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorý má ako konečného užívateľa výhod zapísanú osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného ako konečného užívateľa výhod osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Toto obstarávanie sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy informačného systému EVO (ďalej len IS EVO) a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez IS EVO. Rovnako aj komunikácia medzi zúčastnenými stranami bude prebiehať až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača prostredníctvom IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa zaregistrovať na web stránke https://www.uvo.gov.sk/ a pokračovať ďalej v zmysle príručiek a video-návodov dostupných na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html a podľa pokynov uvedených v príslušných súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné v profile tejto zákazky. Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile zákazky na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439739. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať v profile zákazky aj ďalšie dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky ak nastane potreba ich aktualizovať a/alebo doplniť. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000,00 EUR (slovom: desaťtisíc EUR). Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu ak nastanú skutočnosti na vylúčenie uchádzača podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a budú v čase tejto súťaže verejnému obstarávateľovi známe. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu, že sa jedná o tovary, ktoré spolu súvisia, sú vzájomne funkčne i výrobne previazané a dopĺňajú sa. Dodaním tovaru len od jedného uchádzača bude zaručená absolútna kompatibilita a jednotnosť tovarov. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. V pripade...
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA