dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Prenajom DPaM-dodatok-3
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35555777
Ostrovského 1, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Telefón: +421 557860041
Email: svetlana.valentova@scksk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.scksk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SCKSK/TT/02/20222
Hlavný kód CPV
34100000-8
Druh zákazky
OPIS
Názov
Prenájom dopravných prostriedkov a mechanizmov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
34144000-8

34144400-2

34144420-8

66000000-0

98300000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto plnenia predmetu zákazky: strediská Správy ciest Košického samosprávneho kraja. Podrobnosti o mieste plnenia sú uvedené v Prílohe B.1 Špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
1.1 Predmetom zákazky je prenájom dopravných prostriedkov a mechanizmov, ako aj ich prídavných zariadení (ďalej ako DPaM) bez obsluhy vrátane poistenia (PZP, havarijným) a poskytovania servisných služieb na čas prenájmu pre zabezpečenie zimnej a letnej údržby ciest na území v pôsobnosti verejného obstarávateľa. Doba prenájmu bude osem (8) rokov spolu so zabezpečením služieb súvisiacich s údržbou a prevádzkou DPaM a s vybavovaním súvisiacej administratívy v rozsahu uvedenom nižšie. 1.2 Úspešný uchádzač zabezpečí v rámci plnenia predmetu zákazky prenájom DPaM, v rozsahu služieb pravidelný ako aj nepravidelný servis, poistenie a pokrytie všetkých zákonných poplatkov spojených s užívaním a prevádzkou DPaM, okrem pohonných hmôt a prípadné doplnenie bežných prevádzkových tekutín a mazív, ktoré zabezpečí verejný obstarávateľ na vlastné náklady (ďalej len nájom alebo predmet zákazky). DPaM musia byť homologizované podľa zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predmetom zákazky nie je odkúpenie DPaM po ukončení nájmu, ani po ukončení zmluvného vzťahu. 1.3 Jedná sa o prenájom DPaM bez obsluhy, preto verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby zabezpečil zaškolenie vodičov verejného obstarávateľa na obsluhu DPaM. 1.4 Prevzatie a vrátenie/odovzdanie DPaM sa uskutoční v priestoroch verejného obstarávateľa, pričom o prevzatí a vrátení/odovzdaní DPaM budú spísané protokoly o odovzdaní a prevzatí. V protokole bude zaznamenaný technický stav DPaM k momentu prevzatia/odovzdania. 1.5 Predmetom nájmu môžu byť len nové DPaM. Za nové DPaM sa považujú také DPaM, ktoré neboli používané v prevádzke iným používateľom, dátum výroby nie je skorší ako 6 mesiacov ku dňu odovzdania DPaM do prevádzky nájomcovi a v prípade DPaM s tachometrom, údaj na tachometri neprevyšuje 6000 najazdených kilometrov. 1.6 Technická špecifikácia DPaM, ktoré budú predmetom nájmu a špecifikácia súvisiacich služieb poskytovaných s nájom, je uvedená v prílohách B.1 a B.2 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 96
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 102-283951
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-05-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 24 844 602,80
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-12-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
34100000-8
Dodatočné kódy CPV
34144000-8

34144400-2

34144420-8

66000000-0

98300000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto plnenia predmetu zákazky: strediská Správy ciest Košického samosprávneho kraja. Podrobnosti o mieste plnenia sú uvedené v Prílohe B.1 Špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
1.1 Predmetom zákazky je prenájom dopravných prostriedkov a mechanizmov, ako aj ich prídavných zariadení (ďalej ako DPaM) bez obsluhy vrátane poistenia (PZP, havarijným) a poskytovania servisných služieb na čas prenájmu pre zabezpečenie zimnej a letnej údržby ciest na území v pôsobnosti verejného obstarávateľa. Doba prenájmu bude osem (8) rokov spolu so zabezpečením služieb súvisiacich s údržbou a prevádzkou DPaM a s vybavovaním súvisiacej administratívy v rozsahu uvedenom nižšie. 1.2 Úspešný uchádzač zabezpečí v rámci plnenia predmetu zákazky prenájom DPaM, v rozsahu služieb pravidelný ako aj nepravidelný servis, poistenie a pokrytie všetkých zákonných poplatkov spojených s užívaním a prevádzkou DPaM, okrem pohonných hmôt a prípadné doplnenie bežných prevádzkových tekutín a mazív, ktoré zabezpečí verejný obstarávateľ na vlastné náklady (ďalej len nájom alebo predmet zákazky). DPaM musia byť homologizované podľa zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predmetom zákazky nie je odkúpenie DPaM po ukončení nájmu, ani po ukončení zmluvného vzťahu. 1.3 Jedná sa o prenájom DPaM bez obsluhy, preto verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby zabezpečil zaškolenie vodičov verejného obstarávateľa na obsluhu DPaM. 1.4 Prevzatie a vrátenie/odovzdanie DPaM sa uskutoční v priestoroch verejného obstarávateľa, pričom o prevzatí a vrátení/odovzdaní DPaM budú spísané protokoly o odovzdaní a prevzatí. V protokole bude zaznamenaný technický stav DPaM k momentu prevzatia/odovzdania. 1.5 Predmetom nájmu môžu byť len nové DPaM. Za nové DPaM sa považujú také DPaM, ktoré neboli používané v prevádzke iným používateľom, dátum výroby nie je skorší ako 6 mesiacov ku dňu odovzdania DPaM do prevádzky nájomcovi a v prípade DPaM s tachometrom, údaj na tachometri neprevyšuje 6000 najazdených kilometrov. 1.6 Technická špecifikácia DPaM, ktoré budú predmetom nájmu a špecifikácia súvisiacich služieb poskytovaných s nájom, je uvedená v prílohách B.1 a B.2 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 96
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 24 844 602,80
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Verejný obstarávateľ dopĺňa bod 4 a 6 článku II. Odovzdanie a prevzatie vozidla Zmluvy o ustanovenia: Zmluvné strany sa dohodli na doplnení Prílohy B.1 tak, že miestom dodania DPaM môžu byť aj nasledovné adresy: Rastislavova 11 O, 04001 Košice Duklianska 47, 05.201 Spišská Nová Ves Šafáriková 91, 04801 Rožňava 07203 Rakovec nad Ondavou č.389. Zmluvné strany sa dohodil, že na praktické zaučenie riadneho a správneho užívania vozidla bude využívaná cesta medzi obcami Rakovec nad Ondavou a Moravany, vrátane jej priľahlých priestranstiev a priekop. Priestory na školenia nájomcu, resp. ním označených osôb zabezpečí prenajiinateľ.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 24 882 522,80
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 24 882 522,80
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA