dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trnavská arcidiecézna charita
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35602619
Hlavná 43, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Trnavská arcidiecézna charita
Telefón: +421 335511396
Email: riaditel@charitatt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.charitatt.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Stavebné práce pre projekt Centrum pomoci človeku - Trnava
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trnava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom obstarávania boli stavebné práce na stavbe Centrum pomoci človeka Trnava, ktorá je financovaná zo štrukturálnych fondov, operačného programu IROP a zdrojov verejného obstarávateľa. Dielo pozostáva z realizácie stavebných prác na stavebných objektoch: SO 01 Centrum pomoci človeku, SO 02 Spevnené plochy a oplotenia, SO 03 Demolácia jestvujúcich objektov. Stavebné práce sú realizované aj na ploche národnej kultúrnej pamiatky "špitál a kostol", pamiatkového objektu "špitál", ktorý je evidovaný v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR pod číslom 1067/1, parc. č. 722 v katastrálnom území Trnava.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302021X018
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Zákazka č.: č.15489-WIP, vestník VO č. 67/2021 dňa 15.03.2021
Časť č.:
Názov: Stavebné práce pre projekt Centrum pomoci človeku Trnava
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 969 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-08T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45215221-2
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trnava
Opis obstarávania
Predmetom obstarávania boli stavebné práce na stavbe Centrum pomoci človeka Trnava, ktorá je financovaná zo štrukturálnych fondov, operačného programu IROP a zdrojov verejného obstarávateľa. Dielo pozostáva z realizácie stavebných prác na stavebných objektoch: SO 01 Centrum pomoci človeku, SO 02 Spevnené plochy a oplotenia, SO 03 Demolácia jestvujúcich objektov. Stavebné práce sú realizované aj na ploche národnej kultúrnej pamiatky "špitál a kostol", pamiatkového objektu "špitál", ktorý je evidovaný v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR pod číslom 1067/1, parc. č. 722 v katastrálnom území Trnava.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 136 077,69
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom č. 2 sa mení Zmluva v súlade s § 18 ods. 1 písm. b) ZVO, nakoľko sa jedná o doplňujúce stavebné práce (práce naviac), ktoré sú nevyhnutné, nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy, poskytuje ich pôvodný dodávateľ a zmena dodávateľ nie je možná z ekonomických aj technických dôvodov a spôsobí verejnému obstarávateľovi významné ťažkosti, alebo podstatnú duplicitu nákladov. Dodatkom č. 2 sa nemení charakter Zmluvy a nenastáva ani podstatná zmena pôvodnej zmluvy. Z dôvodu potreby naviac prác sa mení aj celková cena diela. Počas realizácie stavebných prác postupne dochádzalo k zisteniu nových skutočnosti, ktoré mali za následok potrebu úpravy pôvodnej projektovej dokumentácie. Jedná sa o rekonštrukciu historických priestorov a počas prípravy projektovej dokumentácie nebolo možné zistiť všetky detaily stavu existujúcej budovy, viaceré skryté nedostatky a vady boli odhalené až počas samotnej realizácie stavebných prác.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 022 370,29
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 136 077,69
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA