dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EU/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36076643
Trnavská cesta 8/A, 82108 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Telefón: +421 268207330 Fax: +421 268206144
Email: jana.lapinova@155.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: EU/2022
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka viacerých vzájomne prepojených softvérových programov (modulov) a aplikácií (ďalej ako Dielo), ktoré budú slúžiť verejnému obstarávateľovi na rozšírenie informačných systémov a digitalizáciu ďalších procesov záchrannej zdravotnej služby a poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja (ďalej ako Služby servisnej podpory) vzťahujúcich sa k dodanému Dielu na obdobie 60 mesiacov od odovzdania Diela s právom uplatniť opciu na 12 mesiacov. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch časť B.1 - Opis predmetu zákazky a B.2 Špecifikácia predmet a spôsobu plnenia služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného Systému
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka viacerých vzájomne prepojených softvérových programov (modulov) a aplikácií (Dielo), ktoré budú slúžiť verejnému obstarávateľovi na rozšírenie informačných systémov a digitalizáciu ďalších procesov záchrannej zdravotnej služby pre správne a rýchle poskytnutie zdravotnej starostlivosti, vrátane elektronizácie Záznamu o zhodnotení zdravotného stavu osoby, manažmentu smerovaní postihnutých osôb a avíza zdravotníckym zariadeniam, ako aj poskytovanie základnej formy podpory CDS (clinic decision support) a poskytovanie služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja vzťahujúcich sa k dodanému Dielu na obdobie 60 mesiacov od odovzdania Diela s právom uplatniť opciu na 12 mesiacov. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch časť B.1 - Opis predmetu zákazky a B.2 Špecifikácia predmet a spôsobu plnenia služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja Informačného Systému
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ ma právo uplatniť opciu na predĺženie zmluvy o 12 mesiacov. Postup pre uplatnenie opcíií je upraveným v zmluve
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z NFP EÚ a finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Kód projektu v ITMS2014+: 302021BMH9
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 040-103025
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 700 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Celková cena obstarávania uvedená v bode II.1.7) je uvedená bez opcií. V prípade ak sa uplatnia všetky zmluvné opcie je celková cena 1 844 000,00 eur bez DPH. Predpokladaná hodnota zákazky v časti 2 oznámenia o výsledku je uvedená vrátane všetkých opcií. Celková cena úspešného uchádzača je uvedená bez opcií. V prípade ak sa uplatnia všetky zmluvné opcie je celková zmluvná cena 1 844 000,00 eur bez DPH. Podrobnosti o uplatnení opcie sú uvedené v zmluve.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA