dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: BBRSC/014/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36836567
Majerská cesta 94, 97496 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Telefón: +421 918543284
Email: katarina.jombikova@bbrsc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bbrsc.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/446325
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: BBRSC/014/2022
Hlavný kód CPV
38112100-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, a to konkrétne upgrade SW vybavenia pod obchodným označením Fleetware, ktorý zahŕňa sledovanie vybraných údajov o stave a prevádzke vozidiel, mechanizmov, prídavných a prípojných zariadení vo vlastníctve verejného obstarávateľa (ďalej aj AVL), a ktorého súčasťou je tiež servis a údržba zariadení AVL vrátane spracovania, archivácie, zberu údajov a ich integrácia so systémami tretích strán. Požadované údaje zabezpečia verejnému obstarávateľovi nepretržitý elektronický prístup k údajom za účelom vytvárania a získavania požadovaných zostáv a informácií (trasa, tankovanie, poloha, činnosti, výkony a ostatné dáta a plnenia) v rozsahu, kvalite a funkcionalite vyplývajúcej z technickej špecifikácie, ktorá tvorí prílohu č. 3 tejto Výzvy Opis predmetu zákazky. Celkový počet motorových vozidiel a mechanizmov vybavených systémom AVL je 323 kusov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodaný monitorovací systém bol plne kompatibilný s existujúcim systémom AVL (Fleetware) a bol schopný plnohodnotne využívať už existujúce HW vybavenie vozidiel a odosielať požadované informácie zo všetkých vozidiel a mechanizmov do informačného systému AVL. Uvedená požiadavka je odôvodnená najmä z už investovaných finančných prostriedkov a taktiež ich následného efektívneho využitia do budúcnosti. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie záručného a pozáručného servisu všetkých GPS zariadení inštalovaných na vozidlách vo vlastníctve verejného obstarávateľa bližšie definovaného v prílohe č. 4 tejto Výzvy Rozsah servisu. Predmet zákazky najmä dodané hardwarové komponenty musia byť v súlade s požiadavkami bezpečnosti, spoľahlivosti a musia obsahovať riešenie pre zabezpečenie hardwaru proti neoprávnenej manipulácii. Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy povinný: Preukázať funkčný prenos a správnosť prenesených dát medzi vozidlami a dispečerským pracoviskom AVL, a to vykonaním testu funkčnosti a správnosti dát celého riešenia. Predložiť potvrdenie o súhlase s využitím existujúceho HW vybavenia vozidiel od dodávateľa AVL a o licenčnom dojednaní s dodávateľom AVL. Predložiť potvrdenie o autorizovanom zastúpení od majiteľa/vlastníka autorských práv systému Fleetware na implementačné a servisné práce potrebné pre dodávku nových a podporu už v minulosti dodaných častí monitorovacieho systému objektov s obchodným názvom Fleetware a jeho verzií a má k dispozícii všetky technické, odborné a personálne kapacity pre výkon týchto činností. Verejný obstarávateľ požaduje v rámci dodania predmetu zákazky zaškoliť zamestnancov na používanie AVL, kde bude prítomných minimálne 45 zamestnancov verejného obstarávateľa.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 109 740,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t. j. uchádzač je oprávnený dodávať tovar, poskytovať služby alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, čo preukáže Výpisom z Obchodného registra, prípadne Živnostenského registra alebo Výpisom zo zoznamu hospodárskych subjektov § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. čestné vyhlásenie (príloha č. 4 tejto Výzvy), že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte pdf.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-08-19T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-08-10T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA