dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SICR-2023-ZsNH-kontajnery
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa infraštruktúry cestovného ruchu, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54454158
Námestie Maratónu mieru 68/1, 04266 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa infraštruktúry cestovného ruchu, s.r.o.
Telefón: +421 905335696
Email: info@sicr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.sicr.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/474762
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SICR-2023-ZsNH-kontajnery
Hlavný kód CPV
44613400-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: nákup prevádzkových a servisných kontajnerov, ktoré budú komplexne zastrešovať prevádzku požičovní bicyklov v rámci jednotlivých lokalít Košického kraja. Dodávka predmetu zákazky je vrátane dodania na miesto určenia, predmet zákazky musí byť odovzdaný v prevádzkyschopnom stave vrátane dodania relevantnej dokumentácie (návod na obsluhu s slovenskom prípadne českom jazyku a ďalšie písomne doklady potrebné na prevzatie a bezpečné užívanie predmetu zákazky). Bližší popis je v špecifikácií č.3, 4 a 5.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,01
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať § 32 ods. 1 písm. e), f) ZVO t. j. musí mať oprávnenie dodávať predmet zákazky a nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. Verejný obstarávateľ v systémoch verejnej správy, do ktorých má prístup, overí splnenie podmienky § 32 ods. 1 písm. e) ZVO (uchádzač doklad nepredkladá, ak má v živnostenskom alebo obchodnom registri zapísaný predmet zákazky, v prípade, že uchádzač nemá v živnostenskom registri alebo obchodnom registri zapísaný predmet zákazky, alebo v týchto registroch nie je zapísaný predloží aj kópiu dokladu preukazujúceho oprávnenie uchádzača na dodanie (realizovanie) predmetu zákazky). Doklad preukazujúci splnenie § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač nepredkladá, verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač je povinný doložiť k cenovej ponuke podrobný rozpočet ponúkaného predmetu zákazky podľa požiadaviek definovaných v bode 3: Opis predmetu zákazky, tejto Výzvy a v súlade požiadavkami definovanými v prílohoe č. 4 a 5 tejto výzvy: podrobný nákres. Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienkou je dodanie servisného a prevádzkového kontajnera do jednej lokality v jednom termíne.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-20T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Systém neumožňuje v NASTAVENIACH uviesť výšku PHZ 0,00 EUR, preto musel verejný obstarávateľ uviesť výšku 0,01 EUR (na tento údaj sa neprihliada): Predloženie cenovej ponuky: 1 ) PRIESKUM PHZ: prieskumu trhu uskutočňovaný pre účely stanovenia PHZ podľa § 6 zákona ZVO, 2 ) PRIESKUM na výber dodávateľa: ak sa na základe výsledku vyhodnotenia cenových ponúk doručených na základe tejto výzvy a určených na stanovenie PHZ preukáže, že PHZ bude nižšia ako finančný limit pre podlimitnú zákazku, bude verejný obstarávateľ pokračovať zadávaním zákazky podľa § 117 ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA