dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSUHC/31990/2022/2384/SIM
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 337368225
Email: ivan.simo@hlohovec.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440282
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSUHC/31990/2022/2384/SIM
Hlavný kód CPV
71200000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (ďalej DSP) s podrobnosťou pre realizáciu stavby, s názvom Rekonštrukcia Domu kultúry v Hlohovci II. etapa. Cieľom adaptácie Domu kultúry je pretvorenie monofunkčného objektu na variabilný priestor rozličných funkcií mestského a kultúrneho významu. Nová funkčná náplň by mala zahŕňať priestory rozšírenej mestskej knižnice, mestskú televíziu, výstavné priestory s kaviarňou, co-working. Dominantným priestorom v objekte zostane multifunkčne využiteľná centrálna kruhová sála. Predmetom rekonštrukcie je najmä zlepšenie stavebnotechnického stavu objektu, zvýšenie bezpečnosti, kvalitné dispozično prevádzkové riešenie v interiéri súvisiace s funkčnou náplňou objektu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 99 925,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti sú bližšie popísané vo Výzve na predkladanie ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní služieb podľa obchodných podmienok. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Podmienky účasti sú bližšie popísané vo Výzve na predkladanie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Potvrdenie o uspokojivom vykonaní služieb podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. V predloženom zozname musia byť služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnnej výške minimálne 100 000,00 EUR bez DPH, ktoré uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval. Verejný obstarávateľ požaduje v zozname preukázať, že uchádzač poskytol projekčné služby ako generálny projektant (t. j. zabezpečoval kompletne projekt vrátane všetkých odborných profesií) min. v 1 zákazke podobného rozsahu, alebo charakteru ako je predmet zákazky (projekty komplexných rekonštrukcií pre zvýšenie energetickej efektívnosti občianskych budov, alebo obdobných budov s úžitkovou plochou min. 500 m2) za predchádzajúce 3 roky. Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zmluvy disponuje kľúčovým odborníkom projektant, ktorý kumulatívne musí spĺňať nasledovné požiadavky: a) Držiteľ osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov vydaných SKSI pre kategórie A1 Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo alebo I1 Inžinier pre konštrukcie pozemných stavieb (vydávané od roku 2005) alebo Stavebné konštrukcie, podkategória Projektovanie pozemných stavieb (vydávané do roku 2005). Uchádzač môže splnenie danej podmienky účasti preukázať aj ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako SR Uchádzač preukáže požadovaným osvedčením projektanta. Ak je osoba zapísaná vo verejne prístupnom zozname, ktorý preukazuje, že táto osoba je držiteľom príslušného dokladu postačuje uviesť webovú adresu, na ktorej si môže verejný obstarávateľ danú skutočnosť overiť. b) Minimálne 3 skúsenosti z výkonu funkcie projektanta pre projekty komplexných rekonštrukcií pre zvýšenie energetickej efektívnosti občianskych budov, alebo obdobných budov s úžitkovou plochou min. 500 m2 Uchádzač preukáže zoznamom realizovaných zákaziek, z ktorého musí vyplývať splnenie danej podmienky účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky na vykonanie zákazky sú špecifikované vo Výzve na predkladanie ponúk
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-25T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, verejným obstarávaním inovácií a nie je ani zamerané na sociálne aspekty..
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA