dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2659/2022/OIaMM/52979
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Piešťany
Telefón: +421 337765356
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443782
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2659/2022/OIaMM/52979
Hlavný kód CPV
45236210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii vnútrobloku Teplická ulica v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou AWE ATELIER, s.r.o., Pribinova 1724/2, 921 01 Piešťany, s dátumom spracovania 04/2021 /základné vydanie 10/2019/ hlavný inžinier projektu Ing. Eva Wernerová, autorizovaný krajinný architekt evidenčné číslo oprávnenia KA 0006. Pri realizácii diela budú dodržané všetky predpisy, technologické, bezpečnostné a výrobné postupy a špecifikácie podľa nariadení výrobcov materiálov a prvkov, ktoré nie sú v projekte bližšie špecifikované. Pri nešpecifikovaní kritérií budú dodržané zákony, technické normy, predpisy a vyhlášky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 193 066,84
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavené práce alebo poskytovať službu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ak je zapísaný v Registri právnických osôb/. V prípade, ak je hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. - podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením Čestného vyhlásenia (môže použiť vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou súťažných podkladov ako príloha č. 6)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (napríklad výstavba/rekonštrukcia/obnova detských ihrísk, zveľadenie verejných priestorov s hernými aktivitami a pod.) v súhrnnej výške minimálne 230.000,00 EUR vrátane DPH, ktoré uchádzač za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval pričom aspoň jedna zákazka sa bude týkať rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v hodnote minimálne 100.000 EUR vrátane DPH. V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu stavebných prác, ktorý je súčasťou súťažných podkladov ako príloha č. 7) - k § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: -technické, katalógové listy alebo fotografie alebo vizualizácie hracích prvkov a ostatného zariadenia s popisom, ktoré budú osadené v rámci detského ihriska s vyznačením dopadových plôch: -HOJDAČKA SO SEDÁKOM HNIEZDO PRE VÄCŠIE DETI (vo výkresovej časti značené ako 3) -PRELIEZACÍ TUNEL (vo výkresovej časti značené ako 4), -PRUŽINOVÁ HOJDAČKA PRE MIN. ŠTYRI DETI (vo výkresovej časti značené ako 7) -PRUŽINOVÁ HOJDAČKA - vo výkresovej časti značené ako 8 -DVOJHOJDAČKA S KOMBINOVANÝMI SEDÁKMI PRE MALÉ AJ VÄCŠIE DETI (vo výkresovej časti značené ako 9) -BALANČNÁ KLADINA (vo výkresovej časti značené ako 10) -VÁHADLOVÁ HOJDAČKA S DORAZMI (vo výkresovej časti značené ako 11) -HRACÍ PRVOK - FAREBNÝ STĹPIK NA SKÁKANIE ALEBO SEDENIE (vo výkresovej časti značené ako 12) -technické, katalógové listy alebo fotografie alebo vizualizácia prvkov mobiliáru s popisom: -PARKOVÁ LAVIČKA S OPERADLOM (vo výkresovej časti značené ako L1) -SET STOLOVANIE určený aj pre ľudí na invalidných vozíkoch (vo výkresovej časti značené ako ST-S) -FAREBNÉ ŠTVORCOVÉ LAVIČKY S OCEĽOVÝMI A DREVENÝMI ROŠTAMI (vo výkresovej časti značené ako L2) -ODPADKOVÝ KÔŠ (vo výkresovej časti značené ako SK - 70 l) -STOJAN NA BICYKLE (vo výkresovej časti značené ako SB) -PITNÁ FONTÁNKA (vo výkresovej časti značené ako PF) -HMLOVÁ BRÁNA (vo výkresovej časti značené ako HB) -informačná tabuľa vrátane prevádzkového poriadku (vo výkresovej časti značené ako IF) -DETSKÉ LAVIČKY - z HDPE (vo výkresovej časti značené ako 5 a 6)
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-27T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/443782. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6./ Otváranie ponúk sa uskutoční on-line a to prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie - IS EVO, ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. V okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa. 7./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 7.1/ Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa 7.2/ Termín ukončenia realizácie: do 90 kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska na základe výzvy 7.3/ Realizácia predmetu zákazky je závislá od ukončenia procesu verejného obstarávania. Predmetné verejné obstarávanie podlieha kontrole zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku (NFP) z Integrovaného regionálneho operačného programu. 8./ Zákazka sa týka projektu / programu financovaného z fondov EÚ: Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os: 4. Zlepšenie kvality života v regiónoch s dôrazom na životné prostredie (Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na zlepšenie environmentálnych aspektov v mestách a mestských oblastiach - kód Výzvy : IROP-PO4-SC431-2021-65; číslo zmluvy o poskytnutí NFP: IROP-Z-302041BCQ1-431-65, kód ITMS: 302041BCQ1 9./ Lehota viazanosti ponúk: do 31. 01. 2023 10./ Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie nezahŕňa obstarávanie inovácií ani nie je obstarávaním zameraným na sociálny aspekt.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA