dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: k CRD - 346/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: k CRD - 346/2022
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby bolo vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Systém na sledovanie legislatívneho procesu (ďalej len ako ISVS SSLP), ktorý bude slúžiť primárne podľa požiadaviek zákona č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov na zabezpečenie odborných, organizačných a technických úloh spojených so zabezpečovaním činnosti Národnej rady Slovenskej republiky, jej výborov, osobitných kontrolných výborov a komisií vrátane parlamentnej dokumentácie a tlačovej služby, čím sleduje elektronickú podporu pôsobnosti Národnej rady Slovenskej republiky v oblasti zákonodarstva, kontroly a vnútornej i zahraničnej politiky. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja ISVS SSLP z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude ISVS SSLP integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bolo uvedené v príslušných súťažných podkladoch a v uzatvorených zmluvných vzťahoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

72227000-2

72267100-0

72310000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Námestie Alexandra Dubčeka 1 812 80 Bratislava Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom tejto nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby bolo vytvorenie, dodanie a implementácia informačného systému verejnej správy Systém na sledovanie legislatívneho procesu (ďalej len ako ISVS SSLP), ktorý bude slúžiť primárne podľa požiadaviek zákona č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov na zabezpečenie odborných, organizačných a technických úloh spojených so zabezpečovaním činnosti Národnej rady Slovenskej republiky, jej výborov, osobitných kontrolných výborov a komisií vrátane parlamentnej dokumentácie a tlačovej služby, čím sleduje elektronickú podporu pôsobnosti Národnej rady Slovenskej republiky v oblasti zákonodarstva, kontroly a vnútornej i zahraničnej politiky. Predmetom zákazky je aj zabezpečenie služieb technickej podpory prevádzky, údržby a rozvoja ISVS SSLP z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými bude ISVS SSLP integrovaný. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bolo uvedené v príslušných súťažných podkladoch a v uzatvorených zmluvných vzťahoch: Zmluva o dielo na dodávku softvérového diela č. 108/2022 K NR SR; Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému č. 109/2022 K NR SR; Zmluva o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností č. 110/2022 K NR SR; Sprostredkovateľská zmluva - Zmluva o spracúvaní osobných údajov č. 111/2022 K NR SR.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (dodávateľa) právo opcie na rozšírenie predmetu Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela a to výlučne o zhotovenie a dodanie modulu majetkové priznania v súlade so špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 1 Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela, ako aj v ďalšej zadávacej dokumentácii. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený uplatniť právo opcie v lehote dohodnutej v bode 5.3 Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela, t. j. najneskôr do uplynutia 18 mesiaca od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela. Verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača (poskytovateľa) právo opcie na predĺženie doby platnosti Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému (ďalej len opcia) v cykloch (2 roky + 1 rok), teda spolu najviac o 3 roky, t. j. verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený využiť opciu aj čiastočne alebo na viackrát. V zmysle uvedeného bola dohodnutá maximálna doba trvania Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému na 8 rokov za predpokladu využitia opcie verejným obstarávateľom (objednávateľom) v maximálnom možnom rozsahu 3 roky. Pre odstránenie pochybností platí, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) je právo opcie oprávnený využiť a žiadne z ustanovení Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému nemožno vykladať tak, že verejný obstarávateľ (objednávateľ) má aj povinnosť právo opcie využiť.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutočnilo po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, t. j. rozšírený reverzný postup (super-reverzná verejná súťaž). Verejný obstarávateľ si dovoľuje so zreteľom na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní zdôrazniť ustanovenie § 55 ods. 1 zákona o VO, podľa ktorého, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr alebo ak sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk, verejný obstarávateľ bol povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotiť splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak verejný obstarávateľ vyhodnocoval ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, bol povinný vyhodnotiť u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si dovoľuje so zreteľom na vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky zdôrazniť ustanovenie § 55 ods. 1 zákona o VO (druhá veta predmetného ustanovenia), podľa ktorého, ak verejný obstarávateľ vyhodnocoval ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, bol povinný vyhodnotiť u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ vyžadoval v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o VO, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uplatnil so zreteľom na § 38 ods. 1 písm. d) zákona o VO podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO. Podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO bola vymedzená v príslušných SP. Verejný obstarávateľ vyžadoval od uchádzača, aby zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou - podrobne bolo uvedené v príslušných SP. Verejný obstarávateľ uvádza, že nerozdelil zákazku na časti a odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti bolo súčasťou príslušných SP.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 046-119886
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYInformačný systém verejnej správy Systém na sledovanie legislatívneho procesu.:Informačný systém verejnej správy Systém na sledovanie legislatívneho procesu.:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-07-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 446 500,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom sa uskutočňovala písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznámil, že verejné obstarávanie sa realizovalo prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie (UVO)/od 31.03.2022 Úrad vlády Slovenskej republiky. Všetky písomné, procesné úkony súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hosp. subjektom boli uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437042 Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (tzn. doručenie informácie nastáva odoslaním). Skratka zákon o VO v celom texte oznámenia znamená zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platných a účinných do 30.03.2022. Verejný obstarávateľ vyžadoval v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) a b) zákona o VO, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ vyžadoval v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, bol povinný uviesť v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. Údaje podľa prvej vety uchádzač uviedol v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené. Informácia o vypracovaní ponuky bola povinnou obsahovou náležitosťou ponuky. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že aplikoval podľa § 34 ods. 2 zákona o VO a z dôvodu zaistenia primeranej hosp. súťaže dlhšiu dobu ako je doba podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO, t. j. aplikoval na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosť Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 4 roky (namiesto 3 rokov) od vyhlásenia verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyhodnotil ponuky na základe jediného kritéria a to kritéria najnižšej ceny v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o VO. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností presný názov kritéria znie: Najnižšia celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky. Návrh uchádzača na plnenie jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk Celková cena v Eur s DPH za predmet zákazky predstavoval súčet: 1) Ceny celkom za Dielo v Eur s DPH vrátane uplatnenia opcie na vývoj a implementáciu Modulu majetkové priznania, a 2) Ceny celkom za paušálne a objednávkové služby v Eur s DPH vrátane uplatnenia opcie v 6. a 7. roku a v 8. roku životného cyklu diela. Celková hodnota zákazky predstavuje 2 446 500,00 Eur bez DPH, z toho: - Hodnota uzatvorenej Zmluvy o dielo na dodávku softvérového diela 984 000,00 Eur bez DPH; - Hodnota uzatvorenej Zmluvy o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému: 1 462 500,00 Eur bez DPH. Verejné obstarávanie nie je zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na soc. aspekty. Verejný obstarávateľ uvádza, že so zreteľom na zadávanie zákazky uskutočnil PTK - informácie sú dostupné: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430160
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-07-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA