dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UP-VO/30/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504222 Fax: +421 326504265
Email: daniela.krcova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: UP-VO/30/2021
Hlavný kód CPV
45233162-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
"SO 05 Cyklotrasa, úsek ul. Ľ. Stárka" v Trenčíne
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45233161-5

45233160-8

45233120-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: v k. ú. mesta Trenčín, C-KN parcela č. 1662/2, 1663/155, 1662/36, 1662/39 , parcela č. 1662/5, 1662/33, 3516 ostatné plochy, parcela č. 3484/102, 3484/103, 3484/105 vodná plocha
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom tejto zákazky sú stavebné práce na cyklotrase v úseku ul. Ľ. Stárka od nového cestného mosta po starý železničný most. Trasa je vedená na začiatku úseku z časti po MK ul. Ľ. Stárka, následne prechádza na teleso hrádze po ktorom je vedená väčšiu časť trasy. Pod starým cestným mostom prechádza do novej navrhovanej cyklistickej cestičky pozdĺž telesa hrádze a končí pri starom železničnom moste s napojením na jestvujúce spevnené plochy. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302011V977
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: UP-VO/30/2021
Časť č.: 1
Názov: "SO 05 Cyklotrasa, úsek ul. Ľ. Stárka"
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-17T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 261 729,26
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-10T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45233162-2
Dodatočné kódy CPV
45233161-5

45233160-8

45233120-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: v k. ú. mesta Trenčín, C-KN parcela č. 1662/2, 1663/155, 1662/36, 1662/39 , parcela č. 1662/5, 1662/33, 3516 ostatné plochy, parcela č. 3484/102, 3484/103, 3484/105 vodná plocha
Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky sú stavebné práce na cyklotrase v úseku ul. Ľ. Stárka od nového cestného mosta po starý železničný most. Trasa je vedená na začiatku úseku z časti po MK ul. Ľ. Stárka, následne prechádza na teleso hrádze po ktorom je vedená väčšiu časť trasy. Pod starým cestným mostom prechádza do novej navrhovanej cyklistickej cestičky pozdĺž telesa hrádze a končí pri starom železničnom moste s napojením na jestvujúce spevnené plochy. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 261 729,26
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
V priebehu plnenia Zmluvy sa vyskytla potreba vykonania naviac prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a v projektovej dokumentácii, ktoré objednávateľ nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať a ktoré sú nevyhnutné k riadnemu dokončeniu a užívaniu diela. Zároveň bolo počas realizácie diela zistené, že niektoré práce zahrnuté vo výkaze výmer k Zmluve sa s ohľadom na dodatočne zistené miestne pomery nebudú realizovať. Potreba vykonania nevyhnutných prác pre riadne dokončenie a sprevádzkovanie diela, ktoré neboli zahrnuté v uzatvorenej Zmluve je špecifikované v prílohe č. 1 Dodatku č. 1 Hodnota naviac prác predstavuje sumu: 71 772,19 EUR bez DPH Hodnota nerealizovaných prác predstavuje sumu: 41 706,13 EUR
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 261 729,26
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 291 795,32
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA