dnes je 27.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 628/2020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 628/2020
Hlavný kód CPV
60112000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je výber dopravcu, ktorý bude zabezpečovať verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby vo verejnom záujme prostredníctvom pravidelných spojov mestskej autobusovej dopravy na obdobie najbližších 10 rokov v meste Trenčín. Cieľom verejného obstarávateľa je zabezpečiť plynulosť dopravných služieb vo verejnom záujme, vzhľadom na aktuálnu zmluvu končiacu k 31.8.2022.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60112000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služby vo verejnom záujme budú poskytované na území mesta Trenčín.
Opis obstarávania:
Budúci dopravca bude zabezpečovať dopravné služby v rozsahu od 1 709 000 do 2 283 000 plánovaných výkonových kilometrov za kalendárny rok, čo je od 17 090 000 do 22 830 000 plánovaných výkonových kilometrov po základnú dobu trvania zmluvy. Dopravná obslužnosť bude zabezpečovaná 43 ekologickými autobusmi a min. 3 záložnými ekologickými autobusmi. Vozidlový park bude tvorený min. 5 kĺbovými autobusmi a min. 38 autobusmi štandardnej dĺžky. Konkrétne podmienky poskytovania služby sú uvedené v návrhu zmluvy o službách vo verejnom záujme a zabezpečení mestskej hromadnej dopravy osôb v meste Trenčín. Konkrétne technické a prevádzkové požiadavky na autobusy, systém odbavovania cestujúcich, dispečing, označníky, zástavkové tabule, apod. sú uvedené v prílohe zmluvy č. 8 Technické a prevádzkové štandardy MHD v meste Trenčín. Pri koncipovaní požiadaviek na autobusy verejný obstarávateľ zohľadnil potreby cestujúcich so zdravotným znevýhodnením, preto je možné toto verejné obstarávanie považovať za spoločensky zodpovedné sociálne verejné obstarávanie. Pri koncipovaní požiadaviek na autobusy verejný obstarávateľ zvážil dopad ich používania na životné prostredie a kvalitu života občanov mesta, a to najmä v požiadavke na 100% ekologických autobusov, v dôsledku čoho je možné toto verejné obstarávanie považovať za spoločensky zodpovedné zelené verejné obstarávanie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v mestskej autobusovej doprave je vykonávané v jednom dopravnom regióne, a to na území mesta Trenčín. Mestská hromadná doprava predstavuje logický dopravný celok, ktorého výsledkom je funkčná dopravná obslužnosť daného územia podľa potrieb obyvateľstva. Linky MHD sú obsluhované 43 autobusmi, ktoré sa v priebehu dňa presúvajú zo spoja na spoj, podľa pokynov dispečera a organizácie dopravy (spracovaných obehov). Rozdelenie predmetu zákazky na menšie časti by predstavovalo výrazné náklady mesta ako objednávateľa na koordináciu viacerých dopravcov v jednom dopravnom celku, čo v bežných situáciách by mohlo spôsobiť meškanie alebo vynechanie spojov z dôvodu ťažkej koordinácie viacerých dopravcov zabezpečujúcich napr. nadväzné spoje. Zároveň značná časť prevádzkových nákladov nie je priamo naviazaná na počet obsluhujúcich autobusov alebo rozsah poskytovaných výkonov, resp. rast prevádzkových nákladov nie je priamoúmerný rozsahu poskytovaných výkonov, preto delením predmetu zákazky na menšie časti by verejnému obstarávateľovi vznikli zbytočné duplicitné náklady na zabezpečenie jednej služby (najmä v kontexte nákladov spojených s prevádzkovým zázemím dopravcu a správnou réžiou). Z týchto logických, vecných a ekonomických dôvodov, sa verejný obstarávateľ rozhodol nerozdeliť predmet zákazky na menšie časti.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 195-472058
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb v pravidelnej autobusovej doprave (MHD) pre mesto Trenčín:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-02-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 45 981 340,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kritériom na vyhodnotenie ponúk bola jednotková cena za 1 východiskový rok poskytovania služby. Úspešný uchádzač ponúkol 4 598 134,00 EUR bez DPH, čo pri 10-ročnom kontrakte predstavuje celkovú východiskovú sumu 45 981 340,00 EUR bez DPH. Keďže celkový rozsah zmluvy závisí od celkového objemu výkonových kilometrov za 10 rokov a trhového vývoja cien, na ktoré sú nadviazané valorizačné mechanizmy, hodnota uvedená v bode V.2.4.) predstavuje východiskovú hodnotu vypočítanú na základe stanoveného počtu východiskových kilometrov a prijatej ponuky. Daná hodnota nepredstavuje celkovú konečnú cena za poskytovanie služieb MHD v meste Trenčín počas trvania zmluvy.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-03-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,74 CZK (-0)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA