dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 12835/OES/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42355818
Továrenská 7 Array, 82855 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb
Telefón: +421 257881354 Fax: +421 2252932096
Email: roman.janecek@teleoff.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449843
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72212443-6
Druh zákazky
Stručný opis
Služby integrácie existujúceho IS pre riadenie ekonomiky a pohľadávok na IS Spisová služba a IS DoNotContactList (IS DNCL).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 98 533,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona, uchádzač musí mať oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedená podmienka sa v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (napr. Výpis z obchodného registra, alebo Živnostenského registra). Verejný obstarávateľ má oprávnenie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním IS verejnej správy, preto v súlade s § 32 ods. 3 zákona uchádzač nemusí doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 tohto bodu predkladať. Uchádzač v ponuke predloží čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona, v ktorom preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V prípade, že uchádzač má splnenie tejto podmienky účasti zapísané v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. zákona, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len Zoznam hospodárskych subjektov), nemusí uvedený doklad podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona predkladať. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní: 1) Uchadzač na preukazanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 pism. d) ZVO v spojitosti s § 35 ZVO musi vo svojej ponuke predložiť aktualne platný Certifikat systému manažérstva informačnej bezpečnosti ISO 27001 alebo ekvivalent prezentujúci zavedený systém manažérstva informačnej bezpečnosti uchadzača. Úspešný uchadzač bude povinný takto zavedený systém udržiavať v platnosti počas celej doby trvania zmluvy. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. 2) Uchadzač na preukazanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 pism. d) ZVO v spojitosti s § 35 ZVO musi vo svojej ponuke predložiť aktualne platný Certifikat systému manažérstva kvality služieb v oblasti informačných technológií ISO/IEC:20000 alebo ekvivalent. Úspešný uchadzač bude povinný takto zavedený systém udržiavať v platnosti počas celej doby trvania zmluvy. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality služieb v oblasti informačných technológií vydaný príslušným orgánom členského štátu. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-14T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - identifikáciu uchádzača (obchodné meno uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania, meno a funkciu štatutárneho orgánu, IČO, DIČ, meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej telefónne číslo, adresu elektronickej pošty), - návrh uchádzača na plnenie kritéria určeného na vyhodnotenie cenových ponúk podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača podľa vzoru uvedeného v Prílohe č. 2 tejto Výzvy, podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača. - doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, - rámcový technický návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý uchádzač vypracuje minimálne v súlade s požiadavkami opisu predmetu zákazky. V rámci vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky uchádzač vytvorí a predloží v ponuke slovne a graficky opísaný funkčný návrh riešenia, zohľadňujúci aktuálnu situáciu dotknutých informačných systémov na strane verejného obstarávateľa. - podpísaný návrh zmluvy o Dielo, ktorá tvoria Prílohu č. 3 k tejto Výzve
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA