dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 449556
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36570460
Komenského 50, 04248 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktná osoba: Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 948490081
Email: sp@tatratender.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vodarne.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449556
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vodárenstvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 449556
Hlavný kód CPV
71632000-7
Druh zákazky
Stručný opis
1. Predmetom zákazky sú služby odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení (i) tlakových, (ii) plynových, (iii) zdvíhacích, (iv) elektrických vysokého napätia a (v) elektrických nízkeho napätia a bleskozvodov podľa Časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 2. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 133 550,82
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení tlakových
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
71630000-3

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom plnenia sú objekty obstarávateľa (závody, strediská a Generálne riaditeľstvo VVS, a. s.) bližšie špecifikované v Prílohe B.1 súťažných podkladov.
Opis obstarávania
1. Predmetom Časti 1. predmetu zákazky je výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len OP a OS) vyhradených technických zariadení (ďalej len VTZ) tlakových podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len Vyhláška č. 508/2009) v nasledovnom rozsahu: 1.1 OP a OS VZT tlakových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch Obstarávateľa (objednávateľa), plánované podľa Prílohy B.1 súťažných podkladov aj neplánované (novonadobudnuté zariadenia, po opätovnom spustení do prevádzky, po oprave a pod.), 1.2 Odborné prehliadky nízkotlakových kotolní podľa vyhlášky 25/1984 Zb. Slovenského úradu bezpečnosti práce na zaistenie bezpečnosti práce v nízkotlakových kotolniach, 1.3 Zabezpečenie úradných skúšok VTZ tlakových skupiny A na základe požiadavky obstarávateľa. 2. Po vykonaní kontrol OP a OS je úspešný uchádzač (poskytovateľ) povinný vypracovať a odovzdať Správu v súlade s vyhláškou č.508/2009 Z.z. §16 ods. 2 v dvoch tlačených vyhotoveniach ako aj v elektronickej podobe vo formáte PDF na CD alebo USB nosiči. 3. Úspešný uchádzač (poskytovateľ) je povinný validovať a verifikovať údaje o VTZ v zmysle prílohy č. 4 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. a zaradiť VTZ do skupiny/druhu podľa prílohy č. 1 Vyhlášky č.508/2009 Z.z. a tieto údaje uviesť v Správe. 4. OP a OS v zmysle predmetu zákazky budú vykonávané v objektoch podľa Prílohy B.1 súťažných podkladov na základe harmonogramu spracovaného obstarávateľom (objednávateľom) v zmysle zákonnej periodicity. Predbežný harmonogram plánovaných revízií je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov. Podrobné harmonogramy plánovaných revízií pre jednotlivé VZT bude obstarávateľ (objednávateľ) predkladať úspešnému uchádzačovi (poskytovateľovi) pravidelne každých 6 mesiacov spolu s objednávkou. Podrobnosti sú upravené v Prílohe E.1 Rámcová dohoda (tlakové zariadenia). 5. Počty revízií uvedené v Prílohe B.1 sú orientačné, obstarávateľ má právo aktualizovať zoznam zariadení a počty revízií uvedených v Prílohe B.1 v prípade dodania nového zariadenia, po demontáži zariadení, po opätovnom spustení zariadenia do prevádzky, resp. výkonu opakovanej skúšky po oprave zariadenia a pod. 6. V jednotkových cenách budú zahrnuté náklady na riadne vykonanie služby - na zistenie stavu tlakového zariadenia, vykonanie potrebného merania, demontáže a montáže príslušných krytov a vypracovania správy z OP a OS pre Obstarávateľa (objednávateľa) vrátane osobných ochranných pracovných prostriedkov a dopravných nákladov. 7. Bližšie podmienky poskytovania služieb, ktoré sú predmetom Časti 1. predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe E.1 Rámcová dohoda (tlakové zariadenia) súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
229 944,93:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov obstarávateľa.

Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
71630000-3

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom plnenia sú objekty obstarávateľa (závody, strediská a Generálne riaditeľstvo VVS, a. s.) bližšie špecifikované v Prílohe B.2 súťažných podkladov.
Opis obstarávania
1. Predmetom Časti 2. predmetu zákazky je výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len OP a OS) vyhradených technických zariadení (ďalej len VTZ) plynových podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len Vyhláška č. 508/2009) v nasledovnom rozsahu: 1.1 OP a OS VZT plynových podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch Obstarávateľa (objednávateľa), plánované podľa Prílohy B.2 týchto súťažných pokladov aj neplánované (novonadobudnuté zariadenia, po opätovnom spustení do prevádzky, po oprave a pod.), 1.2 Zabezpečenie úradných skúšok VTZ plynových skupiny A na základe požiadavky objednávateľa. 2. Po vykonaní kontrol OP a OS je úspešný uchádzač (poskytovateľ) povinný vypracovať a odovzdať Správu v súlade s vyhláškou č.508/2009 Z.z. §16 ods. 2 v dvoch tlačených vyhotoveniach ako aj v elektronickej podobe vo formáte PDF na CD alebo USB nosiči. 3. Úspešný uchádzač (poskytovateľ) je povinný validovať a verifikovať údaje o VTZ v zmysle prílohy č. 4 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. a zaradiť VTZ do skupiny/druhu podľa prílohy č. 1 Vyhlášky č.508/2009 Z.z. a tieto údaje uviesť v Správe. 4. OP a OS v zmysle predmetu zákazky budú vykonávané v objektoch podľa Prílohy B.2 súťažných podkladov na základe harmonogramu spracovaného obstarávateľom (objednávateľom) v zmysle zákonnej periodicity. Predbežný harmonogram plánovaných revízií je súčasťou Prílohy B.2 súťažných podkladov. Podrobné harmonogramy plánovaných revízií pre jednotlivé VZT bude obstarávateľ (objednávateľ) predkladať úspešnému uchádzačovi (poskytovateľovi) pravidelne každých 6 mesiacov spolu s objednávkou. Podrobnosti sú upravené v Prílohe E.2 Rámcová dohoda (plynové zariadenia). 5. Počty revízií uvedené v Prílohe B.2 sú orientačné, obstarávateľ má právo aktualizovať zoznam zariadení a počty revízií uvedených v Prílohe B.2 v prípade dodania nového zariadenia, po demontáži zariadení, po opätovnom spustení zariadenia do prevádzky, resp. výkonu opakovanej skúšky po oprave zariadenia a pod. 6. V jednotkových cenách sú zahrnuté náklady na riadne vykonanie služby - na zistenie stavu plynového zariadenia, vykonanie potrebného merania, demontáže a montáže príslušných krytov a vypracovania správy z OP a OS pre Obstarávateľa (objednávateľa) vrátane OOPP a dopravných nákladov. 7. Bližšie podmienky poskytovania služieb, ktoré sú predmetom Časti 2. predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe E.2 Rámcová dohoda (plynové zariadenia) súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
188 284,77:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov obstarávateľa.

Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení zdvíhacích
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
71630000-3

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom plnenia sú objekty obstarávateľa (závody, strediská a Generálne riaditeľstvo VVS, a. s.) bližšie špecifikované v Prílohe B.3 súťažných podkladov.
Opis obstarávania
1. Predmetom Časti 3. predmetu zákazky je výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len OP a OS) vyhradených technických zariadení (ďalej len VTZ) zdvíhacích podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len Vyhláška č. 508/2009) v nasledovnom rozsahu: 1.1 OP a OS VZT zdvíhacích podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch Obstarávateľa (objednávateľa), plánované podľa Prílohy B.3 súťažných podkladov aj neplánované (novonadobudnuté zariadenia, po opätovnom spustení do prevádzky, po oprave a pod.), 1.2 Servisná činnosť na výťahoch, ktorá zahŕňa: odbornú prehliadku, medziobdobnú prehliadku, odbornú skúšku, pravidelnú údržbu vrátane čistenia a mazania podľa mazacieho plánu, pohotovosť a vyslobodenie uviaznutých osôb, zaučenie a zacvičenie obsluhy, 1.3 Zabezpečenie úradných skúšok VTZ zdvíhacích skupiny A na základe požiadavky objednávateľa. 2. Po vykonaní kontrol OP a OS je úspešný uchádzač (poskytovateľ) povinný vypracovať a odovzdať Správu v súlade s vyhláškou č.508/2009 Z.z. §16 ods. 2 v dvoch tlačených vyhotoveniach ako aj v elektronickej podobe vo formáte PDF na CD alebo USB nosiči. 3. Úspešný uchádzač (poskytovateľ) je povinný validovať a verifikovať údaje o VTZ v zmysle prílohy č. 4 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. a zaradiť VTZ do skupiny/druhu podľa prílohy č. 1 Vyhlášky č.508/2009 Z.z. a tieto údaje uviesť v Správe. 4. OP a OS v zmysle predmetu zákazky budú vykonávané v objektoch podľa Prílohy B.3 súťažných podkladov na základe harmonogramu spracovaného obstarávateľom (objednávateľom) v zmysle zákonnej periodicity. Predbežný harmonogram plánovaných revízií je súčasťou Prílohy B.3 súťažných podkladov. Podrobné harmonogramy plánovaných revízií pre jednotlivé VZT bude obstarávateľ (objednávateľ) predkladať úspešnému uchádzačovi (poskytovateľovi) pravidelne každých 6 mesiacov spolu s objednávkou. Podrobnosti sú upravené v Prílohe E.3 Rámcová dohoda (zdvíhacie zariadenia). 5. Počty revízií uvedené v Prílohe B.3 sú orientačné, obstarávateľ má právo aktualizovať zoznam zariadení a počty revízií uvedených v Prílohe B.3 v prípade dodania nového zariadenia, po demontáži zariadení, po opätovnom spustení zariadenia do prevádzky, resp. výkonu opakovanej skúšky po oprave zariadenia a pod. 6. V jednotkových cenách sú zahrnuté náklady na riadne vykonanie služby - na zistenie stavu zdvíhacieho zariadenia, vykonanie potrebného merania vrátane zabezpečenia meracích zariadení (dynamometra), demontáže a montáže príslušných krytov a vypracovania správy z OP a OS pre Obstarávateľa (objednávateľa) vrátane OOPP a dopravných nákladov. 7. Bližšie podmienky poskytovania služieb, ktoré sú predmetom Časti 3. predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe E.3 Rámcová dohoda (zdvíhacie zariadenia) súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
96 952,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov obstarávateľa.

Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických vysokého napätia
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
71630000-3

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom plnenia sú objekty obstarávateľa (závody, strediská a Generálne riaditeľstvo VVS, a. s.) bližšie špecifikované v Prílohe B.4 súťažných podkladov.
Opis obstarávania
1. Predmetom Časti 4. predmetu zákazky je výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len OP a OS) vyhradených technických zariadení (ďalej len VTZ) elektrických vysokého napätia podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len Vyhláška č. 508/2009) v nasledovnom rozsahu: 1.1 OP a OS VZT elektrických vysokého napätia podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch Obstarávateľa (objednávateľa), plánované podľa Prílohy B.4 týchto súťažných podkladov aj neplánované (novonadobudnuté zariadenia, po opätovnom spustení do prevádzky, po oprave a pod.), 1.2 Zabezpečenie úradných skúšok VTZ elektrických skupiny A na základe požiadavky objednávateľa. 2. Po vykonaní kontrol OP a OS je úspešný uchádzač (poskytovateľ) povinný vypracovať a odovzdať Správu v súlade s vyhláškou č.508/2009 Z.z. §16 ods. 2 v dvoch tlačených vyhotoveniach ako aj v elektronickej podobe vo formáte PDF na CD alebo USB nosiči. 3. Úspešný uchádzač (poskytovateľ) je povinný validovať a verifikovať údaje o VTZ v zmysle prílohy č. 4 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. a zaradiť VTZ do skupiny/druhu podľa prílohy č. 1 Vyhlášky č.508/2009 Z.z. a tieto údaje uviesť v Správe. 4. OP a OS v zmysle predmetu zákazky budú vykonávané v objektoch podľa Prílohy B.4 súťažných podkladov na základe harmonogramu spracovaného obstarávateľom (objednávateľom) v zmysle zákonnej periodicity. Predbežný harmonogram plánovaných revízií je súčasťou Prílohy B.4 súťažných podkladov. Podrobné harmonogramy plánovaných revízií pre jednotlivé VZT bude obstarávateľ (objednávateľ) predkladať úspešnému uchádzačovi (poskytovateľovi) pravidelne každých 6 mesiacov spolu s objednávkou. Podrobnosti sú upravené v Prílohe E.4 Rámcová dohoda (elektrické zariadenia vysokého napätia). 5. Počty revízií uvedené v Prílohe B.4 sú orientačné, obstarávateľ má právo aktualizovať zoznam zariadení a počty revízií uvedených v Prílohe B.4 v prípade dodania nového zariadenia, po demontáži zariadení, po opätovnom spustení zariadenia do prevádzky, resp. výkonu opakovanej skúšky po oprave zariadenia a pod. 6. V jednotkových cenách sú zahrnuté náklady na riadne vykonanie služby - na zistenie stavu elektrického zariadenia vysokého napätia, vykonanie potrebného merania vrátane zabezpečení meracích zariadení, demontáže a montáže príslušných krytov a vypracovania správy z OP a OS pre Obstarávateľa (objednávateľa) vrátane OOPP a dopravných nákladov. 7. Bližšie podmienky poskytovania služieb, ktoré sú predmetom Časti 4. predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe E.4 Rámcová dohoda (elektrické zariadenia vysokého napätia) súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
147 642,59:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov obstarávateľa.

Názov
Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických nízkeho napätia a bleskozvodov
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
71630000-3

Miesto vykonania
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom plnenia sú objekty obstarávateľa (závody, strediská a Generálne riaditeľstvo VVS, a. s.) bližšie špecifikované v Prílohe B.5 súťažných podkladov.
Opis obstarávania
1. Predmetom Časti 5. predmetu zákazky je výkon odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len OP a OS) vyhradených technických zariadení (ďalej len VTZ) elektrických vysokého napätia podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len Vyhláška č. 508/2009) v nasledovnom rozsahu: 1.1 OP a OS VZT elektrických nízkeho napätia a bleskozvodov podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v technologických a netechnologických objektoch Obstarávateľa (objednávateľa), plánované podľa Prílohy B.5 týchto súťažných podkladov aj neplánované (novonadobudnuté zariadenia, po opätovnom spustení do prevádzky, po oprave a pod.), 1.2 Zabezpečenie úradných skúšok VTZ elektrických skupiny A na základe požiadavky objednávateľa. 2. Po vykonaní kontrol OP a OS je úspešný uchádzač (poskytovateľ) povinný vypracovať a odovzdať Správu v súlade s vyhláškou č. 508/2009 Z.z. §16 ods. 2 v dvoch tlačených vyhotoveniach ako aj v elektronickej podobe vo formáte PDF na CD alebo USB nosiči. 3. Úspešný uchádzač (poskytovateľ) je povinný validovať a verifikovať údaje o VTZ v zmysle prílohy č. 4 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. a zaradiť VTZ do skupiny/druhu podľa prílohy č. 1 Vyhlášky č.508/2009 Z.z. a tieto údaje uviesť v Správe. 4. OP a OS v zmysle predmetu zákazky budú vykonávané v objektoch podľa Prílohy B.5 súťažných podkladov na základe harmonogramu spracovaného Obstarávateľom v zmysle zákonnej periodicity. Predbežný harmonogram plánovaných revízií je súčasťou Prílohy B.5 súťažných podkladov. Podrobné harmonogramy plánovaných revízií pre jednotlivé VZT bude obstarávateľ (objednávateľ) predkladať úspešnému uchádzačovi (poskytovateľovi) pravidelne každých 6 mesiacov spolu s objednávkou. Podrobnosti sú upravené v Prílohe E.5 Rámcová dohoda (elektrické zariadenia nízkeho napätia a bleskozvody). 5. Počty revízií uvedené v Prílohe B.5 sú orientačné, obstarávateľ má právo aktualizovať zoznam zariadení a počty revízií uvedených v Prílohe B.5 v prípade dodania nového zariadenia, po demontáži zariadení, po opätovnom spustení zariadenia do prevádzky, resp. výkonu opakovanej skúšky po oprave zariadenia a pod. 6. V jednotkových cenách sú zahrnuté náklady na riadne vykonanie služby - na zistenie stavu elektrického zariadenia nízkeho napätia a bleskozvodov, vykonanie potrebného merania vrátane zabezpečení meracích zariadení, demontáže a montáže príslušných krytov a vypracovania správy z OP a OS pre Obstarávateľa (objednávateľa) vrátane OOPP a dopravných nákladov. 7. Bližšie podmienky poskytovania služieb, ktoré sú predmetom Časti 5. predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe E.5 Rámcová dohoda (elektrické zariadenia nízkeho napätia a bleskozvody) súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
470 726,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov obstarávateľa.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO. 2. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO: 2.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "ZHS") v súlade s § 152 ZVO. 2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 5. Obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda uchádzač (ak nie je zapísaný v ZHS alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením jednotného európskeho dokumentu v zmysle bodu 7 nižšie) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. 6. Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO. 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia môžu byť predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom v súlade s bodom 3 Časti D. súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: 1. Technická alebo odborná spôsobilosť: - v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; - v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. d) a § 35 ZVO: Opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality; - v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre jednotlivé Časti predmetu zákazky a podrobnosti k podmienkam účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti a ich preukazovanie sú uvedené v Časti D. Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
1. Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky: pre Časť 1. predmetu Zákazky vo výške 10 000,-EUR (slovom desaťtisíc eur); pre Časť 2. predmetu Zákazky vo výške 9 000,-EUR (slovom deväťtisíc eur); pre Časť 3. predmetu Zákazky vo výške 4 500,-EUR (slovom štyritisícpäťsto eur); pre Časť 4. predmetu Zákazky vo výške 7 000,-EUR (slovom sedemtisíc eur); pre Časť 5. predmetu Zákazky vo výške 20 000,-EUR (slovom dvadsaťtisíc eur). 2. Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Podmienky financovania a spôsoby platieb sú uvedené v časti E. Obchodné podmienky súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Všetky informácie o podmienkach vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-11-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-01-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky: pre Časť 1. predmetu Zákazky vo výške 10 000,-EUR (slovom desaťtisíc eur); pre Časť 2. predmetu Zákazky vo výške 9 000,-EUR (slovom deväťtisíc eur); pre Časť 3. predmetu Zákazky vo výške 4 500,-EUR (slovom štyritisícpäťsto eur); pre Časť 4. predmetu Zákazky vo výške 7 000,-EUR (slovom sedemtisíc eur); pre Časť 5. predmetu Zákazky vo výške 20 000,-EUR (slovom dvadsaťtisíc eur). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi Obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu Verejného obstarávania. 3. Návod na používanie systému je dostupný na webovom sídle portálu JOSEPHINE (http://files.nar.cz/docs/josephine/sk/Skrateny_navod_ucastnik.pdf). 4. Obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je (i) zelené verejné obstarávanie, (ii) obstarávanie inovácií ani (iii) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7. Obstarávateľ vyžaduje, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. 8. Elektronickými platbami obstarávateľ rozumie bankový prevod cez internetbanking. 9. Obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá z podmienok uvedených v § 11 ods. 1 ZVO. 10. Obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA