dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 46_22
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032111 / 415032414
Email: helena.kuckova@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447689
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 46_22
Hlavný kód CPV
45300000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je komplexná výmena 1ks výťahu. Výťah bude umiestnený na pôvodnom mieste v novovybudovanej výťahovej šachte, ktorá je súčasťou predmetu obstarávania. Podrobný opis predmetu, minimálne technické požiadavky a rozsah predmetu zákazky sú definované v Projektovej dokumentácií, v zadaní s výkazom výmer a v súbore Opis predmetu zákazky. Súčasťou predmetu zákazky je zabezpečovanie pravidelných odborných činností, úradných skúšok a odborných prehliadok dodaného výťahu počas záručnej doby (min. 60 mesiacov), technická asistencia, pohotovosť - rozsah a podmienky poskytovania sú definované v návrhu zmluvy o dielo. Upozornenie: Predmetom PD je aj výmena šachty výťahu. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ odporúča pred spracovaním ponuky vykonať obhliadku miesta realizácie. O obhliadku môže záujemca/uchádzač požiadať prostredníctvom IS eZakazky najneskôr 3 dni pred lehotou na predloženie ponúk. Počas obhliadky sa nebude odpovedať na žiadne otázky, lebo pre akékoľvek otázky - vysvetľovanie je určený spôsob elektronickými prostriedkami - prostredníctvom informačného systému eZakazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 70 807,71
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. podľa § 32 ods.1, písm. e) zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej ZoVO) odkazom na verejne prístupné webové portály (verejne prístupné informačné systémy verejnej správy), 2. podľa § 32 ods. 1, písm. f) ZoVO doloženým čestným vyhlásením (v pdf) (Príloha č. 2) alebo odkazom na zoznam hospodárskych subjektov vedenom UVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepoužije sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2. ZOVO, ktorým preukáže uskutočnenie minimálnej jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 60 000,00 EUR bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. 2. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentným dokladom preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydávaným v inom štáte pre stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
- Predpokladaná doba realizácie diela: do 4 mesiacov od podpisu ZoD - Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-10-21T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Požiadavky na obsah ponuky: 1.1. Uchádzač je povinný vypísať cenovú ponuku do predložených tabuliek - Výkaz výmer (predkladá vo formáte excel). Nesmie meniť ich formát, text, ani pridávať a odstraňovať bunky. - Príloha č. 1 1.2. Čestné vyhlásenie - Príloha č. 2 1.3. Vyplnený a podpísaný návrh ZoD, vrátane príloh k ZoD (v pdf) - Príloha č. 3 1.4. Vyplnený návrh na plnenie kritérií (pdf) - Príloha 4 1.5. Uchádzač v ponuke predloží certifikáty a technické listy, dokumentáciu technológie, ktorá je predmetom zákazky. 1.6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uvedené v bodoch III.1.1) a III.1.3) tejto výzvy. (ak nie sú dostupné z verejne prístupných zdrojov). 2. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia: najnižšia cena v Eur s DPH. 3. Neoddeliteľnou súčasťou výkazu výmer je technická správa a výkresová časť projektovej dokumentácie. Výkaz výmer neobsahuje úplný technický popis, technologický postup ani rozbor položiek. Tie sú zrejmé z technickej správy, výkresovej časti projektu, alebo technologických postupov predpísaných výrobcami stavebných hmôt, polotovarov a technológií. V prípade výskytu obchodných názvov výrobkov a technológií, tieto majú informatívny charakter, a slúžia ako minimálny požadovaný štandard. Uchádzač bude v tomto zmysle postupovať pri tvorbe cenovej ponuky a v prípade zistených rozporov medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie požiada o vysvetlenie v procese verejného obstarávania, pred termínom predkladania cenových ponúk. V prípade, že tieto rozdiely a rozpory medzi výkazom výmer, technickou správou a výkresovou časťou projektovej dokumentácie sú a neupozorní na tieto v procese verejného obstarávania, má sa za to, že o ich prípadnej existencii vie, ale nemajú žiaden vplyv na cenu navrhnutú v procese VO. To znamená, že si nebude v priebehu realizácie, alebo po jej ukončení nárokovať navýšenie ceny z dôvodu týchto prípadných rozdielov. 4. Výsledok z prieskumu trhu nezakladá povinnosť verejnému obstarávateľovi uzatvoriť zmluvu. 5. Ďalšie informácie: - Zhotoviteľ zodpovedá za zabezpečenie ochrany zdravia na stavenisku a jeho okolí, ako aj ochranu životného prostredia, vrátane zabezpečenia odvozu a likvidácie odpadu. - Do ceny diela zahrnúť všetky náklady spojené s výkonom realizácie prác : ako napr. zariadenie staveniska, bezpečnostné opatrenia na stavenisku, prípadné vytýčenie IS, všetky potrebné bezpečnostné opatrenia, zabezpečenie ochranných odevov a predmetov, ... - Zhotoviteľ je povinný dodržať podmienky pre výstavbu stanovené v návrhu zmluvy o dielo. 6. Verejné obstarávanie realizuje ŽSK ako centrálna obstarávacia organizácia podľa § 15 ods. 2 a) ZoVO a podľa čl. I bod 1 Smernice o verejnom obstarávaní č. 134/2020.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA