dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VVO č. 89/2022 - 11.04.2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Vranov nad Topľou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00332933
Dr. C. Daxnera 87/1, 09316 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Vranov nad Topľou
Telefón: +421 907606333 Fax: +421 574422929
Email: obstaravanie.strakova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vranov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: miestna samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Jedná sa o stavbu nachádzajúcu sa v katastrálnom území Vranov nad Topľou. Stavba je svojou architektúrou začlenená do rádu okolitých budov. Budova je členitá, tvorená troma blokmi, ktoré sú navzájom prepojené. Z hľadiska podlažnosti je taktiež členitá (viď výkresovú dokumentáciu ASR). Samotná stavba slúži ako Administratívna budova Mestského úradu. V Mestskom úrade sa nachádzajú kancelárie a denné miestnosti. Ďalej sú k Mestskému úradu pridružené aj spoločenská sála, sobášna sála, zasadacia miestnosť i priestory Mestskej polície. Budova je napojená na miestne inžinierske siete.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Optimalizácia energetickej náročnosti MsÚ Vranov nad Topľou, 2.
1:
Dodatočné kódy CPV
45000000-7

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestský úrad, Dr. C. Daxnera 87, 093 16 Vranov nad Topľou. DD°MM.mmm: 48°53.396, 21°41.128 DD.dddddd°: 48.889933°, 21.685467° DD°MMSS.s: 48°5323.8, 21°417.7
Opis obstarávania
Projekt rieši stavebné úpravy budovy postavenej v skeletovej konštrukčnej sústave s výplňovým murivom, kde projekt pozostáva najmä zo zateplenia fasády, zateplenia strešnej konštrukcie, zateplenia stropov suterénu, výmeny výplňových konštrukcií okenných otvorov a vstupných dvier vrátane vnútorných a vonkajších parapetov. Súčasťou zateplenia strechy je aj vyhotovenie novej hydroizolačnej krytiny na báze PVC a výmena dotknutých klampiarskych i zámočníckych konštrukcií. Súčasne sa upraví a vyreguluje vykurovacia súprava, modernizuje sa príprava teplej vody, zrealizuje sa výmena svietidiel a osadí sa rekuperačná jednotka na výmenu vzduchu v bloku B a bloku C. Hlavný vstup objektov je orientovaný podľa blokov k jednotlivým svetovým stranám. Budova má prístup z miestnej komunikácie. Obsahom stavebných úprav je: - Zateplenie obvodového plášťa certifikovaným systémom ETICS s izolantom na báze MV a XPS (sokel) v kombinácií s odvetraným systémom zateplenia s obkladom z kompozitnej dosky - Zateplenie strešnej konštrukcie s izolantom na báze EPS s vytvorením novej hydroizolačnej krytiny strechy na báze PVC - Zateplenie stropu suterénu izolantom z MV - Úprava konštrukcií systémom bez zateplenia, prípadne s minimálnym zateplením - Výmena okenných a dverných konštrukcií na fasáde budovy - Výmena dotknutých klampiarskych i zámočníckych konštrukcií - Prekotvenie bleskozvodu - Výmena nevyhovujúcich svietidiel - Úprava, modernizácia a vyregulovanie sústavy vykurovania - Modernizácia prípravy teplej vody - Osadenie rekuperačnej jednotky v bloku B a bloku C
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
OPKZP-PO4-SC431-2021-68:
Doplňujúce informácie
Pre predmet zákazky sa požaduje zábezpeka vo výške: 27 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Optimalizácia energetickej náročnosti MsÚ Vranov nad Topľou, 2.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 903 640,49
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 903 593,93
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA