dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Základná škola Kežmarská 28 Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35542713
Kežmarská 28, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Základná škola Kežmarská 28 Košice
Telefón: +421 556425192
Email: skola@zskezmarska28.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440037
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID-2010
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výmena pôvodnej strešnej krytiny (Onduline) za novú plechovú strešnú krytinu (profilovaná krytina) na budove základnej školy. Základná škola pozostáva z jedno až trojpodlažných objektov, ktoré sú navzájom prepojené. Objekty so šikmými strechami sú so sklonom strešných rovín približne 8 - 10°. Objekty s plochými strechami (s výnimkou objektu telocvične) nie sú predmetom zákazky. V rámci výmeny krytiny dôjde aj k výmene podokvapového žlabu, oplechovania a príslušenstva (háky). Ďalej budú demontované nepotrebné strešné častí bleskozvodu a bude realizovaný nový aktívny bleskozvod v zmysle PD. V rámci strešného plášťa budú vymenené odvetrávacie hlavice zdravotechniky a vzduchotechniky a budú napojené na existujúce potrubie. Nad telocvičňou bude realizovaná plochá strecha z modifikovaných asfaltových pásov s odvodnením do existujúceho kanalizačného potrubia cez nové strešné chrliče. Ochrana objektu pred priamym úderom blesku je riešená pomocou systémovej ochrany bleskozvodu s včasnou iniciáciou výboja - aktívnym bleskozvodom v súlade s ustanoveniami francúzskej normy NF C 17-102:2011.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 191 655,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 117 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní splnením podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: e) dokladom, ktorý potvrdzuje, že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce alebo izolatérstvo alebo pokrývačstvo alebo strechár - Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienok účasti náhľadom registra na www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk (a pod.) alebo zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať podľa §34 ods. 1 písm. g):, že dielo bude realizované odborne spôsobilou osobou, ktorá má zapísanú remeselnú živnosť na predmet strechár a/alebo izolatér a/alebo pokrývač (Príloha č. 1 k zákonu č. 455/1991 Zb. v znení neskorších predpisov , Skupina 113 stavebníctvo) alebo má v danom odbore min. 5 ročnú prax. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b): Uchádzač musí predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za posledných päť rokov odo dňa vyhlásenia súťaže (Príloha č. 2). Zoznam predloží s uvedením cien, odberateľov, termínov poskytovania služieb, kontaktných údajov na overenie plnenia. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok - ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač musí preukázať podľa §34 ods. 1 písm. g), že má zabezpečenú aspoň jednu osobu, ktorá je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho, v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie podmienky účasti podľa §34 ods. 1 písm. g) uchádzač preukáže predložením životopisu a potvrdenia o zapísaní požadovanej remeselnej živnosti za túto osobu. V prípade, ak daná osoba nie je v pracovnoprávnom pomere vo vzťahu k uchádzačovi, predloží uchádzač písomný záväzok tejto osoby, že poskytne svoje kapacity na plnenie tejto zákazky. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b): Uchádzač predloží zoznam plnení v min. kumulatívnej hodnote vo výške 190 000,00 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna musí byť v hodnote 130 000,00 EUR bez DPH. Za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce - oprava šikmej strechy a montáž aktívneho bleskozvodu. Minimálna úroveň podľa §34 ods. 1 písm. g): Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov s priložením dokladov: - Odborná spôsobilosť oprávnenej osoby stavbyvedúceho, ktorý musí disponovať osvedčením SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších právnych predpisov a podľa zák. č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov pre výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby, alebo doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. Uchádzač predloží originál alebo kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti, ktorá má byť opatrená originálom pečiatky a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby. V súlade s § 35 ZoVO záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-05-24T09:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA