dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6771/2021/OIaMM/11115/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Piešťany
Telefón: +421 337765356
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437307
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 6771/2021/OIaMM/11115/2022
Hlavný kód CPV
39162200-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž tovaru vrátane jeho dopravy pre Základnú školu, Mojmírova 98, 921 01 Piešťany, vrátane jeho konečného umiestnenia v jazykovej učebni, školskej knižnici, biologicko-chemickej učebni, polytechnickej učebni a vrátane zaškolenia osôb určených k používaniu tovaru v rámci schváleného projektu s názvom Budovanie technického vybavenia odborných učební v Základnej škole Mojmírova v meste Piešťany, kód projektu v ITMS2014+: 302021K525. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti - časť IKT vybavenie, časť Nábytok a časť Didaktické pomôcky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 75 014,85
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 zákona o VO. - podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 1 písm. a) až d) zákona o VO predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) až d), resp. ods. 4, 5 zákona o VO. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike: 1./ nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 112 ods. 4 písm. a) a podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO, ak je zapísaný v Registri právnických osôb. 2./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov fyzickej osoby podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov). 3./ nie je povinná predkladať výpis z registra trestov právnickej osoby § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO, ak poskytne verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov právnickej osoby (podľa vzoru súhlasu, ktorý je súčasťou súťažných podkladov). Bezúhonnosť právnickej osoby verejný obstarávateľ posúdi v zmysle § 10 a § 10a zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o mene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - za výpis z registra trestov právnickej osoby sa považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb, ktorý je zverejnený na webovom sídle Generálnej prokuratúry SR a verejný obstarávateľ si overí bezúhonnosť právnickej osoby aj týmto spôsobom. 4./ nie je povinná predkladať potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO 5./ nie je povinná predkladať potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o VO 6./ nie je povinná predkladať potvrdenie príslušného súdu podľa § 112 ods. 4 písm. b) a podľa § 32 ods. písm. d) zákona o VO 7./ Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o VO, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o VO - poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu a link na zápis v zozname hospodárskych subjektov vedený na ÚVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 112 ods. 4 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre 1. časť: IKT vybavenie V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie dodaného tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne: 22.000 EUR bez DPH. pre 2. časť: Nábytok V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie dodaného tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne: 30.000 EUR bez DPH. pre 3. časť: Didaktické pomôcky V zozname dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzač predloží referencie dodaného tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne: 18.000 EUR bez DPH V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu tovaru a súvisiacich montážnych (inštalačných) prác, ktorý je súčasťou súťažných podkladov
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-24T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-24T13:00:00
Miesto: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Z dôvodu pretrvávania pandemickej situácie súvisiacej so šírením ochorenia COVID-19 sa otváranie ponúk uskutoční on-line a to prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom a to prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie - IS EVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/437307. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku (NFP) - Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os: 2 - Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám; Investičná priorita: 2.2 Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručnosti a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry; Špecifický cieľ: 2.2.2 Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl (Výzva - kód Výzvy: IROP-PO2-SC222-2016-13; číslo zmluvy o poskytnutí NFP: IROP-Z-302021K525-222-13, kód ITMS: 302021K525), zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a rozpočtu mesta Piešťany. Objednávateľ (verejný obstarávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy. 8./ V zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-03-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA