dnes je 28.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1365/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 917623615
Email: lenka.martisova@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437264
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1365/2022
Hlavný kód CPV
50730000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vykonávanie kontrol, opráv a údržby klimatizácií a vzduchotechnických systémov v objektoch verejného obstarávateľa, na základe Zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Vyhlášky č.508/2009 Z. z v platnom znení, Zákona č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a na základe platných noriem STN a STN EN. Predmetom tejto zákazky je aj vykonávanie kontrol, opráv a údržby, ktoré vyplývajú a spravujú sa vyhláškou, príslušnými zákonmi o BOZP a fluórovaných skleníkových plynoch, v prípade novoinštalovaných a prevádzkovaných zariadení klimatizácie a vzduchotechniky vykonanie relevantných povinných kontrol, servisov a skúšok. Predmetom zákazky je aj odborná súčinnosť poskytovateľa pri správe, prevádzke a údržbe zariadení klimatizácie a vzduchotechniky spočívajúca v poradenskej činnosti a návrhu opatrení súvisiacich s ďalšou prevádzkou týchto zariadení, ako aj legislatívne poradenstvo súvisiace s prevádzkou týchto zariadení a prípadnou úpravou frekvencie kontrol v prípade legislatívnych zmien platných všeobecne právnych predpisov týkajúcich sa predmetu tejto zákazky. Bližšie a konkrétnejšie informácie o jednotlivých zariadeniach klimatizácie a vzduchotechniky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 76 787,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Splnenie týchto podmienok preukazuje spôsobom uvedeným v ZVO, t. j. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu. Uchádzač, ktorý je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ nebude postupovať v zmysle §32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, pretože nie je orgánom verejnej moci a nie je tak oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom JED-om v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropskydokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Podľa § 55 ods. 1 ZVO doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Uchádzač na základe § 114 ods. 1 ZVO môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ZVO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Pri predkladaní konkrétnych dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti, je uchádzač povinný originálne doklady alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do systému ako súčasť ponuky. V prípade, že sú doklady vydávané orgánom verejnej správy (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, musí uchádzač vložiť do systému tento digitálny doklad. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov predloží doklad obsahujúci predstavenie skupiny a splnomocnenie podpísané všetkými členmi skupiny o oprávnení vedúceho člena skupiny konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (servisné služby alebo opravy na vzduchotechnických, klimatizačných alebo chladiarenských zariadeniach) za predchádzajúce tri roky počítaných od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súhrnnej hodnote minimálne 70 000,- eur bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 50 000,- eur bez DPH. Odôvodnenie podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedených dokladov predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosti plniť predmet zákazky a mal praktické skúsenosti s úspešnou realizáciou zákazky ako je predmet zákazky. Cieľom je zistiť taktiež, či uchádzač je schopný zrealizovať požadovaný predmet zákazky v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že disponuje kapacitami aspoň jednej osoby zodpovednej za plnenie zmluvy - servisný technik vrátane predloženia platných dokladov o odbornej spôsobilosti: -oprávnenia na prácu na elektrických zariadeniach podľa § 15 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov (odborná spôsobilosť elektrotechnikov), -osvedčenie pre fyzickú osobu o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluorovanými skleníkovými plynmi vydané certifikačným orgánom, kategória I podľa NARIADENIA KOMISIE (EÚ) 2015/2067 a zákona č. 210/2019 Z. z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie podmienky účasti: Predložené doklady priamo súvisia s predmetom zákazky a preukazujú odbornú spôsobilosť uchádzača úspešne splniť predmet zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je vybrať na plnenie zákazky uchádzača, ktorý poskytne na plnenie predmetu zákazky osobu/osoby s požadovanými skúsenosťami, odbornou kvalifikáciou a praxou.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Všetky podmienky týkajúce sa vykonania tejto zákazky a všetky s tým súvisiace práva a povinnosti úspešného uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch ako aj v návrhu rámcovej zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-30T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2022-03-30T12:05:00
Miesto: Ponuky budú otvorené prostredníctvom systému ezákazky po uplynutí/odomknutí časového zámku. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky dňa 24.3.2022 o 12.05 hod.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 ZVO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Rámcová zmluva) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto zákazkou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky na základe dôvodov určených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám na predmet zákazky alebo ak budú vyššie ako 76 787,00 EUR bez DPH. 6. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 7. Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na viac častí, pretože celý predmet zákazky tvoria svojím charakterom rovnaké služby. Poskytované služby budú predstavovať rovnaké činnosti, úkony a výkony na rovnakých alebo podobných zariadeniach. 8. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-03-08T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 27.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,26 PLN (0)
1 EUR24,73 CZK (-0)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA