dnes je 28.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
<február  apríl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OA22DNK005
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dolný Kubín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314463
Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 02601 Dolný Kubín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dolný Kubín
Telefón: +421 94062955 Fax: +421 435863065
Email: projekty@obstarame.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OA22DNK005
Hlavný kód CPV
35125300-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je spracovanie Realizačného projektu, dodávka hardvéru - tovaru (kamery pevné, otočné, termokamery, riadiace jednotky správy verejného osvetlenia, servery) s príslušenstvom a nevyhnutným štandardizovaným (tzv. krabicovým) softvérom a potrebnými licenciami. Súčasťou predmetu zákazky je tiež montáž a sfunkčnenie dodaného tovaru (realizácia prác súvisiacich s napojením HW do internetovej siete a siete elektrickej energie) a zabezpečenie integrácie dodaného hardvéru so softvérom s IoT platformou SMART IS mesta Dolný Kubín, ktorá nie je predmetom tohto verejného obstarávania. Celé riešenie predstavuje zavedenie moderných technológií do procesu vykonávania činnosti mesta Dolný Kubín, procesu rozhodovania ako aj služieb, informácií a kontaktu mesta s verejnosťou. Cieľ bude dosiahnutý realizáciou inteligentných riešení v oblastiach manažmentu verejného osvetlenia a monitorovacieho kamerového systému mesta, ktoré budú riešené v zmysle využívania moderných informačných, komunikačných technológií a inovatívnych riešení. Predmet zákazky je podrobne zadefinovaný v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
32540000-0

45310000-3

71320000-7

48218000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Dolný Kubín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovanie Realizačného projektu, dodávka hardvéru - tovaru (kamery pevné, otočné, termokamery, riadiace jednotky správy verejného osvetlenia, servery) s príslušenstvom a nevyhnutným štandardizovaným (tzv. krabicovým) softvérom a potrebnými licenciami. Súčasťou predmetu zákazky je tiež montáž a sfunkčnenie dodaného tovaru (realizácia prác súvisiacich s napojením HW do internetovej siete a siete elektrickej energie) a zabezpečenie integrácie dodaného hardvéru so softvérom s IoT platformou SMART IS mesta Dolný Kubín, ktorá nie je predmetom tohto verejného obstarávania. Celé riešenie predstavuje zavedenie moderných technológií do procesu vykonávania činnosti mesta Dolný Kubín, procesu rozhodovania ako aj služieb, informácií a kontaktu mesta s verejnosťou. Cieľ bude dosiahnutý realizáciou inteligentných riešení v oblastiach manažmentu verejného osvetlenia a monitorovacieho kamerového systému mesta, ktoré budú riešené v zmysle využívania moderných informačných, komunikačných technológií a inovatívnych riešení. Predmet zákazky je podrobne zadefinovaný v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: Rozvoj mesta Dolný Kubín v oblasti moderných technológií , Kód projektu: 311071ARQ8
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 023-057072
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYRozvoj mesta Dolný Kubín v oblasti moderných technológií:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V zmysle § 57 ods. 2 ZVO: Verejný obstarávateľ zrušil verejné obstarávanie pretože sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, pretože sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania - chybne nastavené podmienky účasti. V zmysle § 57 ods. 4 ZVO: Verejný obstarávateľ a obstarávateľ v oznámení o výsledku verejného obstarávania uvedú, či zadávanie zákazky alebo zadávanie koncesie bude predmetom opätovného uverejnenia.Verejný obstarávateľ uvádza, že použije pri zadávaní rovnaký postup a to verejná súťaž v nadlimitnom postupe.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-03-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 27.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,26 PLN (0)
1 EUR24,73 CZK (-0)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA