dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
10_22
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032252
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: regionálna samospráva
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
10_22:
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu zákazky CENTRÁLNY EKONOMICKÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM PRE ÚRAD ŽSK a OvZP verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok účasti tak, aby sa verejnej súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Opis obstarávania
Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu zákazky CENTRÁLNY EKONOMICKÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM PRE ÚRAD ŽSK a OvZP verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. ako i stanovenia nediskriminačných podmienok účasti tak, aby sa verejnej súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov. (*OvZP - organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa.)
Doplňujúce informácie
Podľa § 25 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ môže pred začatím postupu verejného obstarávania uskutočniť trhové konzultácie na účely jeho prípravy a informovania hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-06-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: Verejný obstarávateľ so zreteľom na zabezpečenie riadneho priebehu prípravných trhových, so zreteľom na princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti stanovuje nasledovné požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: 1.Rozhodnutie zúčastniť sa na prípravných trhových konzultáciách musí byť slobodné a vážne. 2.Hospodársky subjekt so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách prejaví svoj záujem prostredníctvom písomnej žiadosti doručenej na adresu elektronickej pošty verejného obstarávateľa: konzultacie@zilinskazupa.sk v termíne do 08.03.2022. 3.V písomnej žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách verejný obstarávateľ od hospodárskeho subjektu žiada uvedenie identifikačných údajov (názov, sídlo, identifikačné číslo, kontaktné osoby) a uvedenie adresy elektronickej pošty, prostredníctvom ktorej bude na strane hospodárskeho subjektu obligatórne vykonávaná komunikácia s verejným obstarávateľom. 4.Celá písomná komunikácia súvisiaca s prípravnými trhovými konzultáciami bude prebiehať výhradne elektronicky, na strane verejného obstarávateľa prostredníctvom adresy elektronickej pošty: konzultacie@zilinskazupa.sk 5.Na adresu elektronickej pošty uvedenú hospodárskym subjektom v žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách (viď vyššie) zašle verejný obstarávateľ v lehote nie kratšej ako 5 kalendárnych dní pred začatím prípravných trhových konzultácii s príslušným hospodárskym subjektom: -termín a spôsob uskutočnenia prípravných trhových konzultácii určený konkrétnemu hospodárskemu subjektu so záujmom o účasť -elektronický prístup k dokumentácii -elektronický prístup k sylabu otázok / téz verejného obstarávateľa technického, ekonomického, právneho charakteru k príprave a plánovanému postupu verejného obstarávania, vrátane prípadného zapracovania relevantných otázok, požiadaviek, návrhov hospodárskych subjektov doručených verejnému obstarávateľovi 6.Spôsob uskutočnenia prípravných trhových konzultácii bude stanovený so zreteľom na v tom čase platné proti-epidemické opatrenia prijaté v súvislosti so šírením ochorenia SARS-CoV-2. 7.Osoby zastupujúce hospodársky subjekt na prípravných trhových konzultáciách sa pred účasťou preukážu oprávnením vystupovať v mene tohto hospodárskeho subjektu. 8.Komunikácia v prípravných trhových konzultáciách sa uskutoční v štátnom (slovenskom) jazyku prekladanie a/alebo tlmočenie do cudzieho jazyka nebude zo strany verejného obstarávateľa zabezpečované. 9.Verejný obstarávateľ si v záujme čo najefektívnejšieho a najúčelnejšieho priebehu prípravných trhových konzultácii dovoľuje požiadať hospodárske subjekty so záujmom o účasť o zaslanie relevantných otázok, požiadaviek, návrhov súvisiacich s prípravnými trhovými konzultáciami k plánovanej zákazke, a to prostredníctvom správy elektronickej pošty doručenej na adresu konzultacie@zilinskazupa.sk 10.Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektami so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. 11.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto požiadaviek a pokynov, najmä v súvislosti s proti-epidemickými opatreniami súvisiacimi so šírením ochorenia SARS-CoV-2. 12. Doplňujúce informácie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/436695
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-02-04T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA