dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 37/ME/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dunajská Streda
Telefón: +421 903520052 Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dunstreda.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 37/ME/2021
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Elektrická energia v súlade s požiadavkami na predmet zákazky podrobne opísanými v tejto kapitole B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, pričom predmetom zadávaného predmetu zákazky je dodávka elektrickej energie pre odberné miesta v správe verejného obstarávateľa s predpokladanou spotrebou na 24 mesiacov. Celkový predpokladaný odber elektrickej energie celkom je 6 324 617,00 kWh / 24 mesiacov
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
09310000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Dunajská Streda
Opis obstarávania:
Súčasťou zadania predmetu zákazky sú súvisiace služby: distribúcia elektrickej energie vrátane sieťových služieb, spotrebnej dane, odvodu do národného jadrového fondu, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, všetkých zákonných poplatkov a garancia dodávok v dohodnutom období. Úspešný uchádzač bude mať zmluvnú povinnosť vždy do 15 pracovných dní po zmene týchto zákonných poplatkov ich výšku nahlásiť verejnému obstarávateľovi a fakturovať za dodaný tovar vždy s platnými zákonnými poplatkami. Predpoklad uzatvorenia zmluvy o dodávke elektrickej energie a prevzatí zodpovednosti za odchýlku vrátane distribúcie je na obdobie 24 mesiacov. 2.Dodávateľ sa zaväzuje a)dodávať elektrinu do odberných miest špecifikovaných v Prílohe č.6 týchto súťažných podkladov (ďalej len OM) za podmienok dohodnutých zmluve, b)prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok, c)zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s dodávkou elektriny (ďalej len distribučné služby v príslušnom gramatickom tvare) od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy d)garantovať kontinuitu dodávky elektrickej energie po celú dobu plnenia tejto zmluvy o združenej dodávke elektriny, ako aj pri zmene dodávateľa elektriny, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch, e)garantovať dostupnosť osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov f)spĺňať ďalšie požiadavky odberateľa určené v zmluve a jej prílohách. 2.1 Odberateľ sa zaväzuje zabezpečiť odobratie elektriny od dodávateľa podľa podmienok dohodnutých v zmluve a zaplatenie ceny za dodávku elektriny a za distribučné služby podľa podmienok uvedených v tejto zmluve a v súlade s predpismi na základe uplatnenia regulovaného prístupu k distribučnej sústave. 2.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že bude dodávať do dohodnutých OM predmet tejto zmluvy nepretržite od 00.00 hod. dňa 1. 1. 2022 do 24.00 hod. dňa 31. 12. 2023 SEČ vrátane, za podmienok uvedených v zmluve. 2.3 Celkové dohodnuté množstvo dodávanej elektriny počas platnosti zmluvy je 6 324 617 kWh. 2.4. Odberateľ si vyhradzuje právo meniť počty odberných miest v závislosti od jeho reálnych potrieb alebo pri vzniku okolností, ktoré odberateľ nemohol pri podpise tejto zmluvy predvídať. K zmenám počtu odberných miest dôjde: a)pri zriadení nových odberných miest formou oznámenia odberateľa doručeného dodávateľovi písomne v listinnej podobe, pričom na nové odberné miesta sa budú automaticky vzťahovať ustanovenia tejto zmluvy, b)pri ukončení odberu z odberných miest formou čiastočného odstúpenia od tejto zmluvy s výpovednou lehotou jeden kalendárny mesiac, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo čiastočné odstúpenie dodávateľovi doručené písomne v listinnej podobe. Dodávateľ nemá v prípade takéhoto čiastočného odstúpenia právo uplatňovať si žiadne sankcie ani iné finančné kompenzácie voči odberateľovi. 2.5 Celkové množstvo elektriny je definované ako spoločné zmluvné množstvo (ďalej len SZM) dodanej elektriny, ktoré sa dodávateľ zaväzuje dodať do odberných miest odberateľa a právnických osôb v jeho zriaďovateľskej a zakladateľskej pôsobnosti. Dodávateľ je povinný toto SZM dodanej elektriny zabezpečiť. Odberateľ sa zaväzuje SZM dodanej elektriny od dodávateľa odobrať v pripojených odberných miestach. 2.6 Dodávka elektriny sa uskutoční iba na základe platne uzatvorenej zmluvy o združenej dodávke elektriny s odberateľom a právnickými osobami v jeho zriaďovateľskej a zakladateľskej pôsobnosti. 2.7 Dodávka elektriny podľa zmluvy je splnená prechodom elektriny z distribučnej sústavy v OM. Miestom odovzdania a prevzatia elektriny, v ktorých dochádza k prechodu vlastníckych práv je elektromer a za dodanú a odobratú elektrinu je považovaná elektrina, ktorá prejde elektromerom. Za meranie dodaného množstva zodpovedá
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 123-325478
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Všetky ponuky vysoko prekročili predpokladanú hodnotu zákazky, čo bolo ekonomicky nevýhodné pre verejného obstarávateľa.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA