dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 043583/2021-OIKT-2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Email: stanislav.oravec@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému bude dodávka výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu. Obstarávané tovary sú bežne dostupné na trhu a sú zaradené v skupinách 302, 311, 312, 313, 316, 324, 325 a 386 podľa hlavného slovníka Spoločného slovníka obstarávania (CPV). Každý úspešný uchádzač, ktorému bude zadaná konkrétna zákazka v zriadenom dynamickom nákupnom systéme, bude povinný zabezpečiť poskytnutie záručného servisu na dodaný tovar. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená vo výzvach na predloženie ponuky, ktoré budú zasielané pri zadávaní zákaziek v rámci zriadeného dynamického nákupného systému všetkým záujemcom zaradeným pre príslušnú kategóriu dynamického nákupného systému, do ktorej bude zákazka spadať. Cieľom zriadenia dynamického nákupného systému je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich aktuálnych potrieb. Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v dynamickom nákupnom systéme samostatne pre jednotlivé kategórie uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia o vyhlásení verejého obstarávania v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu. Pri zadávaní konkrétnych zákaziek vo všetkých kategóriách dynamického nákupného systému sa ponuky nebudú predkladať formou katalógu. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach na predloženie ponuky v rámci zriadeného dynamického nákupného systému môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov a dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
31154000-0

31224810-3

31320000-5

31681500-8

32400000-7

32413100-2

32562200-2

38651600-9

30210000-4

30213000-5

30213100-6

30213200-7

30213300-8

30216110-0

30230000-0

30231000-7

30231300-0

30231310-3

30232000-4

30232100-5

30233160-0

30233310-7

30234000-8

30234300-1

30234500-3

30236100-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Opis obstarávania:
Dynamický nákupný systém je rozdelený do nasledovných kategórií: Kategória č. 1: Servery, stolové počítače a sieťové prvky Kategória č. 2: Periférne zariadenia Kategória č. 3: Prenosné počítače Kategória č. 4: Spotrebný materiál Kategória č. 5: Zariadenia na špeciálne použitie Kategória č. 6: Digitálne fotoaparáty Záujemca môže predložiť svoju žiadosť o účasť/žiadosť o zaradenie do dynamického nákupného systému pre jednu, viacero alebo všetky kategórie. Určujúcimi charakteristikami, na základe ktorých verejný obstarávateľ pristúpil k rozdeleniu dynamického nákupného systému na jednotlivé kategórie, sú rôzne druhy tovarov tvoriace predmet zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je, aby žiadosť o účasť predložili aj hospodárske subjekty špecializujúce sa napr. na dodávanie tovarov zaradených iba v jednej kategórii dynamického nákupného systému, čím sa vytvoria vhodné podmienky pre čo najširšiu hospodársku súťaž. Kategória č. 1: Servery, stolové počítače a sieťové prvky Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka osobných počítačov, serverov, pamäťových diskov do serverov, rozširujúcich kariet a modulov do serverov, rackov, príslušenstva k rackom, PDU, záložných zdrojov, ERM pre UPS a náhradných batérií do UPS, patch panelov, serverových konzolí, KVM pre serverové konzoly, prepínačov, diskových polí, pamäťových diskov do diskových polí, páskových knižníc, aktívnych sieťových prvkov, menežovateľných a nemenežovateľných prepínačov (switchov), špeciálnych rozšírení pre switche, radičov, LAN adaptérov, PoE injektorov a špeciálnych prepojovacích káblov. Kategória č. 2: Periférne zariadenia Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka monitorov, tlačiarní, multifunkčných kopírovacích zariadení, skenerov, reproduktorov, mikrofónov a slúchadiel, web kamier, interných a externých pamäťových diskov, klávesníc a myší, KVM prepínačov, pamätí RAM, grafických a sieťových kariet, pamäťových USB kľúčov. Kategória č. 3: Prenosné počítače Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka notebookov a tabletov. Kategória č. 4: Spotrebný materiál Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka elektroinštalačného spotrebného materiálu, elektrických káblov, predlžovacích káblov s viacerými zásuvkami s prepäťovou ochranou, FTP sieťových káblov, USB predlžovacích káblov aj aktívnych, patch káblov vrátane optických, nabíjacích káblov USB - USB C, USB lightning, nabíjačiek USB do elektrickej siete aj do auta, CD a DVD médií, plastových líšt a žľabov, stlačeného vzduchu na čistenie elektroniky. Kategória č. 5: Zariadenia na špeciálne použitie Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka techniky na špeciálne použitie - skenery odtlačkov prstov, celostránkové čítačky dokladov, čítačky čipových kariet, čítačky čiarových kódov a podpisové tablety. Kategória č. 6: Digitálne fotoaparáty Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka digitálnych fotoaparátov a súvisiaceho príslušenstva. Dynamický nákupný systém bude trvať do uplynutia 48 mesiacov od jeho zriadenia alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty, podľa toho, čo nastane skôr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 096-250523
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2:Nákup pamäťových diskov do serverov, inteligentných sieťových dátových úložísk a WiFi extenderov:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 18 760,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5:Nákup digitálnych fotoaparátov:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-12-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 900,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: 1. Dynamický nákupný systém bol zriadený dňa 23.06.2021. Oznámenie o výsledku verejného obstarávania sa posiela za všetky zmluvy uzatvorené v rámci dynamického nákupného systému za obdobie 4. štvrťroka 2021. 2. V postupe zadávania zákaziek č. 2 a 3 v rámci zriadeného dynamického nákupného systému neboli uplatnené environmentálne charakteristiky pre zelené verejné obstarávanie, nešlo o obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 3. Zákazky č. 3, 4 a 6 zadávané v rámci dynamického nákupného systému boli zrušené bez toho, aby bola uzatvorená zmluva.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-01-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA