dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3/2021
Výber typu súhrnnej správy
Súhrnná správa o zmluvách podľa § 10 ods. 10 a 11
Obdobie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Radošina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00311014
Školská 416, 95605 Radošina

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Radošina
Telefón: +421 385398184 Fax: +421 385399105
Email: starosta@radosina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.radosina.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Druh zákazky
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 40
Názov: Zálohy elektrina - 07/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4732&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=2
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 096,52
bez DPH

Zákazka č.: 41
Názov: Skládkovanie odpadu - 07.2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4738&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 493,97
bez DPH

Zákazka č.: 42
Názov: Elektrická energia čov - 07/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4741&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 845,41
bez DPH

Zákazka č.: 43
Názov: Letný tábor - ubytovanie a strava detí a pedagógov
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4746&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 545,83
bez DPH

Zákazka č.: 44
Názov: tovar
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4747&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 071,86
bez DPH

Zákazka č.: 45
Názov: Preprava, zber a zneškodňovanie odpadov - 07/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4754&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 528,67
bez DPH

Zákazka č.: 46
Názov: Elektrická energia čov - 08/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4783&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 837,78
bez DPH

Zákazka č.: 47
Názov: architektonická štúdia
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4786&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 650,00
bez DPH

Zákazka č.: 48
Názov: Skládkovanie odpadu - 08/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4790&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 186,67
bez DPH

Zákazka č.: 49
Názov: Zásahová obuv, odev
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4791&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 640,33
bez DPH

Zákazka č.: 50
Názov: Zálohy elektrina - 08/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4795&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 096,52
bez DPH

Zákazka č.: 51
Názov: divadelná hra Panikári
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4805&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 500,00
bez DPH

Zákazka č.: 52
Názov: Preprava, zber a zneškodňovanie odpadov - 08/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4806&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 020,83
bez DPH

Zákazka č.: 53
Názov: Výroba brán
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4810&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 955,00
bez DPH

Zákazka č.: 54
Názov: Oprava nosiča kontajnera
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4811&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 091,33
bez DPH

Zákazka č.: 55
Názov: Systémová podpora URBIS
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4820&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 200,00
bez DPH

Zákazka č.: 56
Názov: kancelárske stoličky
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4826&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=3
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 120,83
bez DPH

Zákazka č.: 57
Názov: Zálohy elektrina - 09/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4838&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 096,52
bez DPH

Zákazka č.: 58
Názov: Elektrická energia čov - 09/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4847&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 929,34
bez DPH

Zákazka č.: 59
Názov: Skládkovanie odpadu - 09/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4850&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 495,51
bez DPH

Zákazka č.: 60
Názov: Preprava, zber a zneškodňovanie odpadov - 09/2021
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4852&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 024,38
bez DPH

Zákazka č.: 61
Názov: stavebný dozor - vodozádržné zariadenia
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4853&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 500,00
bez DPH

Zákazka č.: 62
Názov: kroje
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4858&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-17T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 584,00
bez DPH

Zákazka č.: 63
Názov: hudobno-umelecký program Kollárovci
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4859&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 7 000,00
bez DPH

Zákazka č.: 64
Názov: práce pri úprave zeminy
Odkaz na zverejnenú zmluvu: https://www.radosina.sk/obcan/obecny-urad/zmluvy-faktury-objednavky/faktury/?tx_kiosfaktury_pi1%5Bdetail%5D=4883&tx_kiosfaktury_pi1%5Brok%5D=2021&tx_kiosfaktury_pi1%5Bpage%5D=4
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet oslovených uchádzačov: 0
Počet prijatých ponúk: 0
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 069,68
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA