dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 198/2021-OdVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Telefón: +421 556153010 Fax: +421 556153139
Email: jana.lesayova@unlp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnlp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435623
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: UNLP-2021-39-PZ
Hlavný kód CPV
45215140-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia priestorov pracoviska Univerzitnej nemocnice L. Pasteura Košice - Jednotky intenzívnej starostlivosti I. chirurgickej kliniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky a časti H. Projektová dokumentácia v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 040 012,62
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Zoznam a opis podmienok sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu - v súťažných podkladoch (časť D. Podmienky účasti).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň štandardov predmetu zákazky požadovaná verejným obstarávateľom (zoznam uskutočnených stavebných prác / referencie) je kumulatívna hodnota t.j 800 000 EUR bez DPH (slovom: osemstotisíc eur bez DPH) za uskutočnené stavebné práce obdobného rozsahu a charakteru, za posudzované obdobie (za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania) Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú akceptované stavebné práce na rekonštrukcii, modernizácii a súvisiace so stavebnými a inštalačnými úpravami v objektoch nemocničných zariadení.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
a) Dôkaz o existencii poistenia (uzatvorenú a platnú poistnú zmluvu/zmluvy) s vinkuláciou poistného plnenia v prospech verejného obstarávateľa (objednávateľa) pre prípad všeobecnej zodpovednosti za škodu, zodpovednosti za škodu spôsobenú vadou výrobku a zodpovednosť za čistú finančnú škodu a výška poistnej sumy sa stanovuje: 500 000 ? za jednu škodu a 1 000 000 ? a všetky škody počas jedného poistného obdobia kombinovane pre všeobecnú zodpovednosť za škodu a zodpovednosť za škodu spôsobenú vadou výrobku. b) Povolenie na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy v zmysle príslušných ustanovení Zákona o odpadoch 79/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov. c) Zmluva na likvidáciu nebezpečných odpadov s oprávnenou organizáciou. d)Registrácia v autorizovanej organizácii zabezpečujúcej činnosť organizácie zodpovednosti výrobcov pre obaly v zmysle zákona o odpadoch 79/2015 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-17T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-12-17T13:00:00
Miesto: Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA