dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20211125_PNPP_mm
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30801397
Malacká cesta 63, 90201 Pezinok

Slovensko
Kontaktná osoba: Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela
Telefón: +421 905829508
Email: michal.matas@obstaravatelska.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pnpp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435594
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 02/NLZ/2021
Hlavný kód CPV
09123000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Zemný plyn dodávaný v dohodnutom množstve plynule v čase od 1.1.2022 od 00:00:00 hodiny do 31.12.2022 do 23:59:99 hodiny.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 469 564,20
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
09123000-7
FG04-1 - Na vykurovanie:

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela, Malacká cesta 2192/63, SK-902 01 Pezinok, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Zemný plyn na obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022 s nasledovnými parametrami. - Technické parametre pre dodávku zemného plynu pre Psychiatrickú nemocnicu so sídlom Malacká cesta 2192/63, SK-902 01 Pezinok, Slovenská republika, dodávaný nepretržite v čase od 1.1.2022 od 00:00:00 hodiny do 31.12.2022 do 23:59:99 hodiny - Predpokladané ročné množstvo: 7 000 000 kWh - Druh tarify: Va, prípadne 11 - Plynová prípojka: DN 100 - Tlak HUP: 80 kPa - Charakter spotreby: Technologické účely a TÚV - 29%, vykurovacie účely - 71%
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
469 564,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Sú uvedené podrobne v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Ver. obstarávateľ v postavení odberateľa požiada úsp. uchádzača v postavení dodavatela o fixovanie ceny mnozstiev plynu, ktore maju byt dodane podla zmluvy. Odberatel musi urcit mesacne fixovane mnozstvo fixovanim zakladnych (baseload) mesacnych mnozstiev na rocnej, kvartalnej alebo mesacnej baze, kde taketo mnozstva budu predstavovat fixovane mnozstvo. Odberateľ je povinny fixovat cele SZM v priebehu trvania zmluvy. Cena za fixovane mnozstvo predstavuje produkty Month, Quarter, Season a Calendar pre príslušné obdobie dodávky, t.j. mesiac, kvartál, sezóna, kalendárny rok burzy CEGH. V pripade, ze ver. obstarávateľ v postavení odberatela nezafixuje príslušné mesačné množstvo najneskor do 25. dna kalendarneho mesiaca pred zaciatkom mesiaca dodavky, úspešný uchádzač v postavení dodávateľa zrealizuje nakup množstva na nasledujúci mesiac v uvedenom termine bez požiadavky na fixovanie zo strany verejného obstarávateľa v postavení odberateľa.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti o elektronickej aukcii na portáli Úradu pre verejné obstarávanie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 207-540764
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-12-10T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-01-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Sú uvedené v § 170 a nasl. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA