dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VC01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Veľká Čalomija
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319619
Veľká Čalomija 214, 99109 Veľká Čalomija

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Veľká Čalomija
Telefón: +421 903564661
Email: obstaravanie@asmanagement.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.velkacalomija.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443709
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VC01
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia kúrenia základnej školy vo Veľkej Čalomiji s využitím obnoviteľných zdrojov energie. Novo navrhovaným zdrojom tepla pre potreby vykurovania o ohrevu TV budú interiérové, inverterové ( s meniacim sa výkonom v závislosti na potrebe dodávky) tepelné čerpadlá zem voda, ďalej len TČ-i, pre ktoré bude ako primárny zdroj slúžiť 25ks 99m* suchých vrtov. Presný rozsah stavebných prác je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov, v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo Výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 531 187,97
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 32 ods.1 ZVO. Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), e) a z časti písm. d) ZVO od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. V prípade dokladu podľa § 32 ods. 2 písm. d), nie je uchádzač povinný predkladať doklad týkajúci sa konkurzu a reštrukturalizácie. Verejný obstarávateľ avšak požaduje od uchádzača predložiť doklad, že nie je v likvidácii, nakoľko z informačných systémov verejnej správy nie je možné v súčasnej dobe získať potvrdenie o tom, že uchádzač nie je v likvidácii. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.. Skupina dodávateľov (§ 37) preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2. Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Zo zoznamu uskutočnených prác a potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác musí vyplývať nasledovné: a)záujemca v relevantnom období realizoval min. 3 práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 530 000 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna stavba, ktorej súčasťou bola inštalácia zdroja tepla s tepelným čerpadlom zem voda, vrátane primárneho zdroja tzv. suchých vrtov min. 8 kusov hĺbka min. 95m, kde samotný zdroj tepla spolu s primárny zdrojom a nevyhnutným príslušenstvom ako sú rozvody, MaR a podobne tvorí min. 80% hodnoty z predmetnej referenčnej zákazky. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, tzn. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene, v mene EUR a uvedie platný kurz. 2. Uchádzač predloží zoznam osôb zodpovedných za riadenie a plnenie stavebných prác a doklady o odbornej spôsobilosti k jednotlivým osobám minimálne v nasledovnom rozsahu: a)min. 1 osoba určená na riadenia likvidácie závažných prevádzkových nehôd podľa §4 a §5 vyhlášky Ministerstva hospodárstva č. 208/1993. Dokladom je osvedčenie o odbornej spôsobilosti. b)min. 1 osoba zodpovedný vedúci pracovník určený na zaistenie odborného a bezpečného riadenia inej banskej činnosti a činnosti vykonávanej banským spôsobom pre vrtné práce pri strojnom vŕtaní studní s dĺžkou nad 30m a vrtov s dĺžkou nad 30m na iné účelypodľa §4 a §5 vyhlášky Ministerstva hospodárstva č. 208/1993;. Dokladom je osvedčenie o odbornej spôsobilosti. c)min. 1 osoba na vykonávanie činnosti revízny technik tlakových zariadení v rozsahu min. Bb1, Bb2 podľa vyhlášky 508/2009 zákona 124/2006 Z. z. Dokladom je osvedčenie o odbornej spôsobilosti. d)min. 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky, t.j. stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby, čo preukazuje uchádzač osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. e)min. 1 osoba s odbornou spôsobilosťou na vykonávanie geologických prác podľa zákona o geologických prácach č. 569/2007 Z.z. v odbore hydrogeologický prieskum, čo preukáže uchádzač preukazom o odbornej spôsobilosti osoby. Zoznam osôb musí obsahovať meno a priezvisko zodpovedného osoby, súčasnú pracovnú pozícia zodpovednej osoby u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi zodpovednou osobou a uchádzačom. Doklady podľa bodu 3.2 je možné nahradiť iným ekvivalentným dokladov vydaným v krajine EÚ. V prípade, ak záujemca/uchádzač nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta/zodpovednej osoby, uchádzač predložení písomnú zmluvu uzavretú medzi záujemcom/uchádzačom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom/uchádzačom. V prípade využitia inej osoby, uchádzač zároveň predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok osobného postavenia podľa §32 ZVO osoby, ktorej kapacity majú byť použité. Celkové znenie podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predmet zmluvy bude spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný poskytnúť súčinnosť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmet. zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-22T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné verejné obstarávanie je povahou predmetu zákazky zelené verejné obstarávanie. 2.Súťažné podklady budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa pod príslušným názvom zákazky. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní ako je žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti a ponúk, vysvetlenie podmienok účasti a ponúk a predkladanie ponúk, vysvetľovanie ponúk sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona. Určený informačný systém verejným obstarávateľom na komunikáciu v tomto verejnom obstarávaní je IS EVO ver. 18.0. 3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4.Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA