dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 02/2022/ND
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Nová Dedinka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304981
Mierová 11, 90029 Nová Dedinka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Nová Dedinka
Telefón: +421 260301080 Fax: +421 000000000
Email: novadedinka@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.novadedinka.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443685
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 02/2022/ND
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom stavby bude zateplenie a nadstavba základnej školy Nová Dedinka pre rozšírenie kapacity v SMART koncepte, ktorý spočíva v dosiahnutí zlepšenia energetickej hospodárnosti do energetickej triedy A0 s dopadom na zníženie uhlíkovej stopy a efektívnym manažmentom dažďovej vody. Z toho vyplýva výmena všetkých pôvodných okenných a dverných výplní stavebných otvorov vrátane návrhu tieniacej techniky a redizajn fasády. Celá táto filozofia projektu bola doplnená o SMART riadenie navrhovaných technológií a osvetlenia.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 495 574,15
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú stanovené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú stanovené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 70 000,00 eur. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-22T16:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa realizuje bežným postupom pre podlimitné zákazky podľa § 112 ods. 7 písm. b) ZVO (super reverzný postup zadávania podlimitnej zákazky). 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č. 2 a č. 3 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. 3. V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného nahttps://obstaravanie.eranet.sk/#/. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. 4.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 5. Komisia zriadená verejným obstarávateľom vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 6.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tejto výzvy a v kapitole B. súťažných podkladov čestným vyhlásením v zmysle § 114 ZVO alebo Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ povoľuje v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" vyplniť len oddiel "alfa". 7. Pri uzavretí zmluvy bude verejný obstarávateľ postupovať v súlade s § 11 ZVO. 8. Budúci zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9. Verejný obstarávateľ v prípade podmienky účasti osobného postavenia nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. 10. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve o dielo najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch. 9.Spoločnosť vykonávajúca verejné obstarávanie: Smart projekty s. r. o., Vajnorská 1357/72, 831 04 Bratislava Nové Mesto, IČO:54 317 584. 10.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA