dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK/A/2022/17761
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 556419819
Email: dasa.frivalska@kosice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443651
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MK/A/2022/17761
Hlavný kód CPV
45233253-7
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia existujúceho chodníka pre chodcov obojsmerne v úseku od križovatky Ryba po koniec úseku most VSS. Stavebné práce zahŕňajú opravu krytu chodníka pre chodcov a cyklistov, v miestach s výraznejším rozpadom a zlým podložím je navrhnutá výmena podložia. V priestore vjazdov do dvorov bude zrealizovaná bezbariérová úprava pre osoby s obmedzenou schopnosťou orientácie a osôb so zdravotným postihnutím s doplnením prvkov pre nevidiacich. Doplnené zvislé dopravné značenie.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 265 163,54
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať požadované stavebné práce, 2.Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti: 1.Oprávnenie na uskutočnenie stavebných prác, ktoré zodpovedá predmetu zákazky uchádzač nemusí predkladať a to z dôvodu, že verejný obstarávateľ má prístup do informačných systémov verejnej správy alebo ho overí na Úrade pre verejné obstarávanie, ak je uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. Ak by uchádzač nebol zapísaný v zozname hospodárskych subjektov alebo ak by vyhľadávanie v príslušných informačných systémoch verejnej správy nebolo dlhšie možné, v takom prípade bude uchádzač požiadaný o doplnenie daného dokladu. 2.Podpísané čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: - nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí preukázať, že za obdobie predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky 1 zákazku (referenciu) v min. hodnote 150 000,- eur bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa §12 zákona, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam má byť potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname ako aj v potvrdeniach odberateľov (ak odberateľom nie je verejný obstarávateľ ani obstarávateľ) je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu (bez DPH), miesto a lehotu uskutočnenia plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie - min. mesiac a rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e_mailovou adresou, zhodnotenie dodaného plnenia podľa obchodných podmienok vzor príloha č. 4 výzvy Formulár A Zoznam stavebných prác (pre potvrdenia referencií odberateľov môže byť použitý ten istý formulár s tým, že ho potvrdí odberateľ). Potvrdenia majú byť iba za práce v požadovanom období. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté 3 a/alebo ukončené mimo tohto požadovaného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác bez DPH bol uskutočnený v požadovanom období. Pod stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú stavebné práce na výstavbách, rekonštrukciách, opravách, obnovách alebo stavebných úpravách pozemných komunikácií.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-14T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
U uchádzača nesmie byť dôvod na vylúčenie pre konflikt záujmov podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Toto verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. Komunikácia s verejným obstarávateľom prebieha prostredníctvom systému Josephine.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA