dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000954/2022-UVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341149
Email: renata.liskova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443626
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: REK000954/2022-UVO
Hlavný kód CPV
79120000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb patentového zástupcu, zastupovanie vo veciach registrácie práv duševného vlastníctva a s tým súvisiacich služieb pre EŠIF projekty.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 21 800,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: - Dokladom o oprávnení poskytovať službu v rozsahu rovnakom alebo podobnom, ako je predmet zákazky - Uchádzač preukáže členstvo/zápis v komore patentových zástupcov s oprávnením vykonávať činnosť európskeho patentového zástupcu a zástupcu pred Úradom EÚ pre duševné vlastníctvo (EUIPO) - Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, podľa Prílohy č. 3 tejto výzvy. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje aj z verejne dostupných informačných systémov (napr. aj verejnej správy, podľa osobitného predpisu). - Úspešný uchádzač/poskytovateľ musí spĺňať uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO) počas celého procesu plnenia zákazky/dohody.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
- Uchádzač preukáže členstvo/zápis v komore patentových zástupcov s oprávnením vykonávať činnosť európskeho patentového zástupcu a zástupcu pred Úradom EÚ pre duševné vlastníctvo (EUIPO)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO výhradne elektronicky, prostredníctvom elektronického nástroja - komunikačného rozhrania informačného systému eZakazky. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS eZakazky a to v súlade s funkcionalitou systému. Podmienkou pre komunikáciu a predkladanie ponúk je zaregistrovanie sa záujemcu/hospodárskeho subjektu v IS eZakazky. Pravidla na zaregistrovanie sa subjektu do systému eZákazky sú verejne prístupné. Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk a podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve. Ponuka bude vložená do elektronického nástroja IS eZakazky, V prípade, že uchádzač predloží ponuku listinne alebo emailom, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. Zdroj financovania: Predmet Rámcovej dohody je financovaný z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) v rámci projektov operačného programu Integrovaná infraštruktúra, a. názov projektu Otvorená vedecká komunita pre moderný interdisciplinárny výskum v medicíne (OPENMED), kód projektu 313011V455, číslo zmluvy o NFP 068/2020/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja b. názov projektu Inovatívne riešenia pohonných, energetických a bezpečnostných komponentov dopravných prostriedkov (iCoTS), kód projektu 313011V334, číslo zmluvy o NFP 069/2020/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja c. názov projektu Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Drive4SIFood, kód projektu 313011V336, číslo zmluvy o NFP 073/2020/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja d. názov projektu Návrh a implementácia pokročilých metód ventilačnej liečby a diagnostiky vírusových pneumónii vrátane Covid-19 s možnosťou ich rýchleho osvojenia, kód projektu 313011ASX1, číslo zmluvy o NFP 083/2021/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja e. názov projektu Analýza kardiovaskulárnej a imunologickej odpovede pacientov po prekonaní COVID-19 so zameraním na výskum nových diagnostických markerov a terapeutických prostriedkov, kód projektu 313011AUB1, číslo zmluvy o NFP 088/2021/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja f. názov projektu Nanočastice pre riešenie diagnosticko-terapeutických problémov s COVID-19 (NANOVIR), kód projektu 313011AUW7, číslo zmluvy o NFP 089/2021/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja g. názov projektu Vývoj nanosenzorických fotonických systémov na rýchlu detekciu vírusov využitím metód riadenej evolúcie proteínových platforiem: prípad SARS-CoV-2 (BioPickmol), kód projektu 313011AUW6, číslo zmluvy o NFP 106/2021/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja a z vlastných prostriedkov UPJŠ.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA