dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42181810
Námestie Ľudovíta Štúra 1, 81235 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Telefón: +421 048437452
Email: martin.tuchyna@enviro.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.enviro.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443407
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2022
Hlavný kód CPV
79530000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie prekladov odborných dokumentov, z anglického jazyka do slovenského jazyka a opačne, ktoré sa budú využívať v úradnom styku s inštitúciami, štátnymi orgánmi, EK a pod. Rozsah bol stanovený na základe predpokladaného množstva jednotlivých výstupov a podporných dokumentov v rámci aktivít č.1-4 - bežný (neúradný) preklad rôznych INSPIRE dokumentov, úradných dokumentov, smerníc a iných dokumentov z/do angličtiny, ktoré budú prispievať k bezproblémovej implementácii projektu ESPUS. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 tejto výzvy na predkladanie ponúk "Opis predmetu zákazky" a je súčasťou zverejnených dokumentov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 59 774,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený poskytovať služby v oblasti predmetu zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení poskytovať služby (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra), uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ z informačného systému verejnej správy. Uvedené platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený a ako úspešný bude vyhodnotený uchádzač, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť uchádzača podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v nasledujúcich oblastiach: Uchádzač predloží minimálne jednu referenciu dokladajúcu praktickú skúsenosť s poskytnutím služieb v rovnakom alebo v obdobnom rozsahu ako je popísaný v opise predmetu zákazky. Za služby obdobného rozsahu sa považujú služby prekladov v oblasti informačných technológií. Požadovaná úroveň štandardov sa preukazuje zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (vrátane kontaktnej osoby na odberateľa); dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť uchádzača podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údaje - o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov: Uchádzač uvedie v ponuke zoznam osôb, ktorí budú zodpovední za plnenie predmetu zákazky a ktorí musia spĺňať nasledovné požiadavky: Lektor - 1 predkladateľ zo slovenského jazyka do anglického jazyka a z anglického jazyka do slovenského jazyka Uchádzač súčasne k zoznamu predloží: 1.Vlastnoručne podpísaný profesijný životopis osoby zodpovednej za poskytnutie služieb, z ktorého musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti a) meno a priezvisko osoby b) dátum narodenia c) najvyššie ukončené vzdelanie osoby d) zoznam odbornej praxe osoby (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne miesto plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a e) e - mailový kontakt na túto osobu 2.Dôkazy o odbornej praxi prekladateľov: a) Ukážka prekladu originálneho textu a prekladu (EN-SK, SK-EN) minimálne pre 1 z uvedených typov dokumentov v rozsahu 1 normostrany b) Doklady o odbornej kvalifikácii osoby, pričom za akceptované dôkazy sa budú považovať: - oprávnenie na vykonávanie tlmočníckej a/alebo prekladateľskej činnosti, napr. výpis zo živnostenského registra alebo obchodného registra alebo doklad o zapísaní do zoznamu znalcov, tlmočníkov a prekladateľov (§ 5 zákona č. 382/2004 o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov), alebo - doklad o ukončení štúdia príslušných jazykov na vysokej škole (min I. stupeň) alebo doklad o zložení štátnej jazykovej skúšky na jazykovej škole, ktorá má na to oprávnenie vydané Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-07-18T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. 3. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 4. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk 5. Hlavné miesto poskytnutia služieb: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava. 6. Výsledok verejného obstarávania: Rámcová dohoda uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí jednu z príloh tejto výzvy na predkladanie ponúk a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky. 7. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe schváleného akceptačného výkazu, faktúry poskytovateľa služby, lehota splatnosti faktúry do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu plnenia. 8. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH za 1 normostranu. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. (pozn.: Jedna normostrana (NS) je kalkulovaná podľa vzorca znaky (vrátane medzier) / 1.800 úderov, zaokrúhlenie sa uskutočňuje na 0,5 NS smerom nahor). 9. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu a spôsobom ako uchádzač. V súvislosti s podmienkami účasti týkajúcimi sa technickej alebo odbornej spôsobilosti dáva verejný obstarávateľ do pozornosti ustanovenie § 40 ods. 5 písm a) ZVO. 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 11. Informácia, či sa použije elektronická aukcia: Nie 12. Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v časti Dokumenty zákazky, Druh dokumentu: súťažné podklady. Ide o: a) Opis predmetu zákazky b) Návrh na plnenie kritériá c) Rámcová dohoda 13. Ponuka uchádzača musí obsahovať: a) Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti. b) Doplnený a štatutárom podpísaný Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk) 14. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je obstaranie inovácii a nie je zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA