dnes je 11.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SP52JP/2022/RUK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Komenského v Bratislave
Telefón: +421 918660990
Email: sutaz@tenderpro.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SP52JP/2022/RUK
Hlavný kód CPV
45214400-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
ACCORD - Zateplenie pavilónov strechy
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45261410-1

45261900-3

09331200-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: a)Prírodovedecká fakulta Univerzity Komenského v BA, Mlynská dolina, Ilkovičova 6, 842 15 BA b)Fakulta matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v BA, Mlynská dolina, 842 48 BA
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Súťažné podklady - časť. B1 - Opis predmetu zákazky Podrobná špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v popise jednotlivých časti v Technickej dokumentácii, ktorá tvorí samostatnú časť súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že na strechách objektov FMFI UK Bratislava sa nachádzajú fotovoltaické elektrárne. Uchádzač musí pred samotnou realizáciou demontovať fotovoltaické elektrárne a to odborným spôsobom, na náklady započítané v cene realizácie diela a na vlastnú zodpovednosť. Uchádzač je finančne zodpovedný za poškodenie fotovoltaických panelov počas demontáže, manipulácie, uskladnení a montáže. V prípade poškodenia je uchádzač povinný zfunkčniť fotovoltaickú elektráreň na svoje náklady, pri dostiahnutí rovnakých výkonových parametrov ako pred odpojením z prevádzky, resp. ako pred poškodením. Verejný obstarávateľ nepreberie dielo bez preskúšania funkčnosti fotovoltaických elektrární po opätovnom zapojení do prevádzky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313021X329
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 111-309939
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Z/2022/973/I/RUK/OPV
Časť č.:
Názov: ACCORD - Zateplenie pavilónov strechy
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2022-05-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 499 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-25T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45214400-4
Dodatočné kódy CPV
45261410-1

45261900-3

09331200-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: a)Prírodovedecká fakulta Univerzity Komenského v BA, Mlynská dolina, Ilkovičova 6, 842 15 BA b)Fakulta matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v BA, Mlynská dolina, 842 48 BA
Opis obstarávania:
Súťažné podklady - časť. B1 - Opis predmetu zákazky Podrobná špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v popise jednotlivých časti v Technickej dokumentácii, ktorá tvorí samostatnú časť súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že na strechách objektov FMFI UK Bratislava sa nachádzajú fotovoltaické elektrárne. Uchádzač musí pred samotnou realizáciou demontovať fotovoltaické elektrárne a to odborným spôsobom, na náklady započítané v cene realizácie diela a na vlastnú zodpovednosť. Uchádzač je finančne zodpovedný za poškodenie fotovoltaických panelov počas demontáže, manipulácie, uskladnení a montáže. V prípade poškodenia je uchádzač povinný zfunkčniť fotovoltaickú elektráreň na svoje náklady, pri dostiahnutí rovnakých výkonových parametrov ako pred odpojením z prevádzky, resp. ako pred poškodením. Verejný obstarávateľ nepreberie dielo bez preskúšania funkčnosti fotovoltaických elektrární po opätovnom zapojení do prevádzky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 499 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany sa dohodli na uzatvorení Dodatku, ktorého predmetom je zmena Zmluvy v rozsahu, kedy dôjde k zmene Prílohy č. 2 Zmluvy - Harmonogramu stavebných prác. Zmenou harmonogramu stavebných prác nedôjde k prekročeniu maximálnej dĺžky realizácie Zmluvy a ani k zmene dohodnutého termínu realizácie Zmluvy. Zmena harmonogramu stavebných prác spočíva v reorganizácii pracovných postupov v zmysle bodu 2.3. tohto Článku Uzatvorením Dodatku nedochádza k navýšeniu ceny dodávky.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 2 499 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 499 000,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA