dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: BRMV/11/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Sereď
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306169
Námestie republiky 1176/10, 92601 Sereď

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Sereď
Telefón: +421 905924345
Email: tenders@bremav.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470123
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: BRMV/11/2023
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je Regenerácia vnútrobloku na sídlisku Garbiarska ul. v Seredi. Predmetná revitalizácia riešeného územia pozostáva predovšetkým z riešenia spevnených plôch, rekonštrukcie verejného osvetlenia, dodávky a montáže detských ihrísk, drobnej architektúry a mestského mobiliáru a sadových úprav. Uvedené úpravy výrazne prispejú k celkovému skvalitneniu prostredia po stránke funkčnej, estetickej aj ekologickej.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 659 637,42
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1, písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti v zmysle: A)§ 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, B)§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom plnení. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. C)Pre 2. časť zákazky Prvky urbánneho designu: § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní: situačný výkres umiestnenia, produktové listy a fotografie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň štandardov: 1. Uchádzač predloží zoznam dodávok, poskytnutých služieb, alebo zoznam stavebných rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky a to nasledovne: a)pre 1. časť zákazky: SO 301 Stavebná úprava komunikačnej siete- stavebné práce a SO 401 Výmena vonkajšieho osvetlenia stavebné práce - uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň dve zákazky, ktoré sa týkali revitalizácie sídiel, výstavby chodníkov z dlažby, stavebných prác na úprave verejných priestranstiev a pod., spolu v objeme minimálne 250.000 EUR bez DPH. b)pre 2. časť zákazky: SO 201 Prvky urbánneho designu -tovaru uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 3 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň dve zákazky, ktoré sa týkali dodávky detských ihrísk alebo športovísk, mobiláru pre verejné priestory a pod., spolu v objeme minimálne 100.000 EUR bez DPH c)pre 3. časť zákazky: SO 101 Vegetačné úpravy - služby- uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 3 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň dve zákazky, ktoré sa týkali poskytnutia záhradníckych a sadovníckych služieb, služieb súvisiacich s výsadbou vzrastlej zelene, výsevom trávnatých povrchov a pod., spolu v objeme minimálne 100.000 EUR bez DPH 2.) pre 2. časť uchádzač v ponuke predloží situačný výkres umiestnenia, produktové listy(resp. iný relevantný doklad, preukazujúci požadované technické parametre) a fotografie. pre všetky herné prvky a mobiliár, uvedené v rámci výkresu projektovej dokumentácie, ktorými preukáže dodržanie materiálového vyhotovenia, bezpečnostných a funkčných požiadaviek v zmysle spracovanej projektovej dokumentácie. Bližší popis herných prvkov a mobiliáru je uvedený v Prílohe č. 9 Projektová dokumentácia, ktorá obsahuje technickú správu a produktové listy. Verejný obstarávateľ akceptuje rozmerovú odchýlku +/- 5% od referenčných položiek (s výnimkou prvku multifunkčné ihrisko, ktorého rozmery sú definované ako presné, nakoľko ihrisko bude umiestnené na jestvujúcej asfaltovej ploche, ktorú verejný obstarávateľ nebude rozmerovo upravovať), ktoré sú uvedené v produktových listoch a vo výkaze výmer resp. súťažných podkladoch za predpokladu, že táto odchýlka nebude mať zásadný vplyv na architektonické riešenia územia, bezpečnostných zón, priestorového usporiadania prvkov a mobiliaru od autora diela Ing. arch. Miroslava Hrušovského
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obstarávanie zamerané na socíálne aspekty. Verejný obstarávateľ v súlade so zmluvnými a obchodnými podmienkami tohto verejného obstarávania pre Časť 1 - SO 301 Stavebná úprava komunikačnej siete- stavebné práce a SO 401 Výmena vonkajšieho osvetlenia stavebné práce od úspešného uchádzača požaduje zmluvný záväzok (v súlade s predloženým návrhom ZoD): 1.V súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 ZVO a ustanoveniami § 8a zákona č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) sa zmluvné strany dohodli, že počas doby plnenia tejto zmluvy bude zhotoviteľ realizovať pre ľudí znevýhodnených na trhu práce dočasné vyrovnávacie opatrenia. 2.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že ako dodávateľ predmetnej zákazky zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, počas doby realizácie diela, minimálne v trvaní 50% doby realizácie stavebných prác a obsadí ich zamestnancami, ktorí spĺňajú nasledovné predpoklady: patria k marginalizovanej rómskej komunite, alebo sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA