dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Preložka cesty II/590, Malacky-severný obchvat PD
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 248264265
Email: viliam.krizan@region-bsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/465854
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 6808/2023/VO-3
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie dokumentácie pre realizáciu stavby aporealizačnej dokumentácie pre stavbu metódou informačného modelovania stavieb (BIM).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 286 380,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
V katastri mesta Malacky na jeho severnej časti. Miesto realizácie je vymedzené na západe cestou I/2 na východe diaľnicou D2, na severe okrajom katastra Malaciek.
Opis obstarávania:
Projektové práce spracované podľa metodiky BIM pre stavbu s názvom: Preložka cesty II/590, Malacky-severný obchvat v rozsahu nasledovných výkonových fáz: 1.Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) 2.Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR) 3.Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie (DSP) 4.Vypracovanie dokumentácie na realizáciu stavby (DRS) 5.Výkon autorského dozoru (AD) 6.Súčinnosť pri realizácii verejného obstarávania na zhotoviteľa/zhotoviteľov stavebných prác (súčinnosť pri VO) 7.Výkon inžinierskej činnosti (IČ) pre všetky stupne projektovej dokumentácie vrátane zabezpečenia bezpečnostného auditu DSP pre stavebníka a zabezpečenia zisťovacieho konania o posudzovaní vplyvov navrhovanej činnosti na životné prostredie v zmysle 24/2006 Z.z. a zohľadnenia a zapracovania pokynov v zmysle vydaného výsledného rozhodnutia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
286 380,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Bod II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Do 8 mesiacov od výzvy objednávateľa na začatie prác platí pre čl. III. bod 3.2. a 3.3. Návrhu zmluvy o dielo, ktorá je prílohou č.2 Súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie termínov trvania zmluvy je uvedené v čl. III predmetného návrhu zmluvy o dielo.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Osobné postavenie podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) 1.1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. 1.2.Uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi doklady uvedené v bode 1.1.. 1.3.Upozornenie: 1.3.1.Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi, ak je to relevantné, za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom Slovenskej republiky, údaje uvedené v Príloha č. 9 súťažných podkladov - Udelenie súhlasu pre poskytnutie výpisu z RT. 1.3.2.Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona teda prostredníctvom zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. 1.3.3.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.3.4.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených podľa § 32 ods.2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.3.5.V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods. 1 písm. a) zákona Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, 2.§ 34 ods. 1 písm. g) zákona. Uchádzač uvedie údaje (zoznam) o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. 4. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. 5. Verejný obstarávateľ príjme aj iný/é doklad/y obsahom preukazujúci/ce požadované skutočnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 34 ods. 1 písm. a) zákona: 1.1. Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky t.j. vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie a stavebné povolenie (ďalej len DSP), alebo vypracovanie dokumentácie na ponuku, ktorej súčasťou je dokumentácia na realizáciu stavby (ďalej len DP, ktorého súčasťou je DRS), alebo vypracovanie dokumentácie na realizáciu stavby (ďalej len DRS), pre diaľnice a rýchlostné cesty, cesty I., II. a III. triedy, obsahujúcej projekt úrovňovej alebo mimoúrovňovej križovatky vrátane výkonu autorského dozoru (AD) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s minimálnym objemom plnenia spolu 560 000,- EUR bez DPH. Súčasne z dokumentácie musí byť preukázané, že uchádzač realizoval aspoň 1 zákazku podobného alebo rovnakého charakteru ako je predmet zákazky s hodnotou minimálne 280 000 EUR bez DPH metodikou BIM. 1.2. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: 1.2.1. názov a sídlo odberateľa, 1.2.2. kontaktné údaje odberateľa (e-mail alebo tel. kontakt), 1.2.3. predmet poskytnutého plnenia zákazky, 1.2.4. lehota poskytnutia služby, 1.2.5. cena poskytnutej služby v EUR bez DPH celkom za požadované obdobie. 1.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. zvlášť cenu iba za tú časť prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. 1.4. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa na tieto účely považuje dátum odoslania tohoto oznámenie uvedený v bode VI.5). 1.4. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona 2.1. Požadovaný zoznam musí obsahovať údaje o osobách: 2.1. hlavný inžinier projektu, 2.2. Zodpovedný projektant pre cestnú časť, 2.3. Zodpovedný projektant pre mostnú časť 2.4. Hlavný inžinier projektu (HIP) : musí predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti, autorizáciu stupňa I2 Konštrukcie inžinierskych stavieb, Cesty a letiská, alebo I2 Konštrukcie inžinierskych stavieb, Mosty, alebo A2- Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (vykonávanie komplexných služieb a súvisiaceho technického poradenstva s výnimkou architektonických služieb) alebo kategórie inžinierske stavby dopravné stavby, podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky (autorizačné osvedčenie). 2.2. Zodpovedný projektant pre cestnú časť: musí predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti, autorizáciu stupňa I2 Konštrukcie inžinierskych stavieb, Cesty a letiská podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky (autorizačné osvedčenie). 2.3. Zodpovedný projektant pre mostnú časť: musí predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti stupňa I2 Konštrukcie inžinierskych stavieb, Projektovanie inžinierskych stavieb mosty podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky (autorizačné osvedčenie). 3. Ďalšie, spoločne platné informácie pre III.1) PODMIENKY ÚČASTI tohoto oznámenia sú uvedené v prílohe "SP Príloha č. 8 súťažných podkladov - Podmienky účasti".
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 081-246301
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-06-12T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2024-06-10T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 32.9. súťažných podkladov. 2.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 15 200,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: a) zelené verejné obstarávanie. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-05-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA