dnes je 16.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Stupava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305081
Hlavná 1/24, 90031 Stupava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Stupava
Telefón: +421 918383390 Fax: +421 918383390
Email: matej.novotny@balteus.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: § 7 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Samospráva
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 4/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom návrhu je nadstavba panelovej školy ľahkou oceľovou konštrukciou s výplňou drevenými sendvičovými panelmi. Objekt základnej školy na ktorú sa navrhuje predmetná nadstavba sa nachádza na parcele č. 829/7. Pre bližšie informácie viď výzvu na predkladanie ponúk, resp. súťažné podklady.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45223100-7

45223800-4

44000000-0

44100000-1

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: K.ú.: Stupava parc. č. 829/3, 829/7, 829/8, 829/9, 829/10 k.ú. Stupava, ulica Školská 614/2, 900 31 Stupava
Opis obstarávania
Predmetom návrhu je nadstavba panelovej školy ľahkou oceľovou konštrukciou s výplňou drevenými sendvičovými panelmi. Objekt základnej školy na ktorú sa navrhuje predmetná nadstavba sa nachádza na parcele č. 829/7. Stručný technický opis jestvujúcej stavby: Nadstavovať sa bude nad 2.NP na existujúci objekt ZŠ. Objekt školy je po konštrukčnej stránke stavbou s prefabrikovaným nosným systémom MSRP (Montovaný skelet revidovaný Priemstav). Pôdorysne má objekt tvar písmena H s vnútorným átriom. Celkové pôdorysné rozmery objektu základnej školy sú 91,75 m x 44,865 m s podlažnosťou 2 (čiastočne 3) nadzemné podlažia. Stavbu začali realizovať v roku 1976 avšak úplné ukončenie a pripravenie do prevádzky bolo až v roku 1980, kedy sa objekt základnej školy uviedol do riadnej prevádzky. Škola je delená na dva trakty a to školský a telocvičňový s technickým zázemím. Súčasťou školského traktu sú kmeňové aj odborné učebne, sociálne zariadenia, kabinety a kancelárske priestory pre pedagogických aj nepedagogických zamestnancov školy, priestor stravovacieho zariadenia so zázemím a skladovacími priestormi, zubná ambulancia a byt školníka. Telocvičňový trakt, ktorý je napojený na školský priestor prepojovacou presklenou chodbou je vybavený veľkou telocvičňou, malou telocvičňou, náraďovňou, šatňami so sprchami, kabinetom telesnej výchovy, dostavanou športovou halou, kotolňou a priestorom pre voľnočasové aktivity (klubovňa). Podrobná špecifikácia vo forme výkazu výmer stavebných prác, projektovej dokumentácie a príslušného stavebného povolenia (časť Nadstavba panelovej školy v Stupave), tvorí prílohu tejto časti súťažných podkladov a je vložená v elektronickej podobe vo formáte pdf a xls.. Pre posudzovanie predloženej ponuky a stanovenej ceny uchádzača podľa rozsahu výkazu výmer v súťažných podkladoch je rozhodujúca verzia vo formáte pdf. Formát xls slúži len pre zjednodušenie práce záujemcom. Pokiaľ sa v opise zákazky z dôvodu zjednodušenia a umožnenia popisu jednotlivých položiek v súťažných podkladoch, projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer vyskytne odkaz na konkrétneho výrobcu, typ, značku, výrobný postup, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby alebo iný odkaz, uchádzač môže v ponuke uviesť ekvivalent s kvalitatívne rovnakými alebo s vyššími parametrami.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Integrovaný regionálny operačný program:
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude spolufinancovaný zo zdrojov Európskej únie Integrovaný regionálny operačný program.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-04-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 2 523 059,13
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 036 956,23
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
17.6.2024 - Daň z príjmu fyzickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 14.6.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,84 GBP (-0)
1 EUR4,37 PLN (+0,03)
1 EUR24,74 CZK (+0,04)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA