dnes je 16.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021/Ja
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Leopoldov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312703
Hlohovská cesta 104/2, 92041 Leopoldov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Leopoldov
Telefón: +421 911242692
Email: investicne@leopoldov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.leopoldov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431897
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2021/Ja
Hlavný kód CPV
71250000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru: A) IBV Piešťanská - objekty technickej a cestnej infraštruktúry B) IBV Emila Skákalu - objekty technickej a cestnej infraštruktúry
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 82 476,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 V súlade s § 112 ods.4 zákona verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) - verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: - podľa § 32 ods.1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. - podľa § 32 ods.1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie uvedených podmienok účasti uchádzač alebo záujemca preukazuje podľa § 32 ods.2 písm. e) a f) zákona (ak v odseku 3 zákona nie je ustanovené inak) nasledovne: - podmienku účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, - podmienku účasti podľa § 32 ods.1 písm. f) preukazuje doloženým čestným vyhlásením - doklad podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu, alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v obchodných záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať alebo iným oprávnením. 1.2 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3 Splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.1 môže uchádzač preukázať podľa § 152 ods.1 zápisom vedeným v zozname hospodárskych. subjektov. 1.4 Ak uchádzač využije možnosť predkladania konkrétnych dokladov na preukázanie vyššie uvedených podmienok účasti, je povinný originálne doklady/prvopisy originálov alebo ich úradne overené kópie (vrátane úradných prekladov) naskenovať a vložiť ich do elektronického systému ELENA ako súčasť ponuky (odporúčaný formát je PDF). Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o doručenie dokladov predložených v ponuke aj v listinnej podobe s cieľom overiť originalitu dokladov. 1.5 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako JED) podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. 1.5.1 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti dočasne nahradené JED-om alebo Čestným vyhlásením predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 1.6 Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že je oprávnený použiť údaje podľa § 32 ods. 1 písm. e) z informačných systémov verejnej správy. Pre obmedzený počet znakov v tomto okne, sú podrobné informácie uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: Bod 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky, alebo pobočky zahraničnej banky. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 112 ods. 5 a § 38 ods. 5 zákona: požiadavka je primeraná, jej potreba vyplynula za účelom overenia si ekonomickej a finančnej stability uchádzača, či je predpoklad, že bude spôsobilý úspešne a bezproblémovo plniť zmluvu aj napriek tomu, že verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky, zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet, že -uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu (ak je účet zriadený kratšie ako 24 mesiacov); -bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 24 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; -pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky, zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie/vyjadrenia banky, zahraničnej banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí/musia byť originál/originály,, resp. úradne osvedčená kópia, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. 1.2 Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banky, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie/vyjadrenia požadované v bode 1.1. (viď vzor v PRÍLOHE 9) - doklad podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v obchodných záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať alebo iným oprávnením. (V prípade skupiny dodávateľov musí byť čestné vyhlásenie podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny). 1.3 V zmysle § 114 ods. 2 zákona uchádzač môže pri preukazovaní finančného a ekonomického postavenia postupovať podľa § 33 ods. 2 a 3. 1.3.1 V súlade § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzača verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Podľa § 114 ods. 2 osoba, ktorej zdroje majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), ak ide o finančné a ekonomické postavenie a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 1.4 V súlade s § 37 ods. 3 zákona - Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. 1.5 Podľa § 114 ods. 1 hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako JED) podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Pre obmedzený počet znakov v tomto okne, sú podrobné informácie uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní v zmysle § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: Bod 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Bod 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 112 ods. 5 a § 38 ods. 5 zákona: -Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona požiadavka je primeraná vo vzťahu k rozsahu a náročnosti požadovaných služieb i vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky. Preukázanie úspešného zabezpečenia projektových služieb na rovnaký alebo podobný predmet zákazky vedie k výberu zmluvného partnera garantujúceho profesionálne, plynulé a bezproblémové poskytnutie požadovaných služieb, bez zbytočných prieťahov a v zmluvne dohodnutom termíne. Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje tiež preukázanie praktických skúseností s poskytovaním služieb rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. -Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona minimálna požadovaná úroveň je primeraná k predmetu zákazky, vzhľadom na obsah a rozsah projektovej dokumentácie, ktorú je potrebné zabezpečiť odborne spôsobilou osobou/osobami v súlade s platnou legislatívou.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bod 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: ak z predloženého zoznamu poskytnutých služieb a referencií o ich uspokojivom vykonaní preukáže, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania ďalej tiež ako rozhodné obdobie) poskytol služby rovnaké alebo podobné ako je predmet zákazky a to kumulatívne v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 40 000 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený referenciami/potvrdeniami odberateľa/odberateľov za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. (originál alebo úradne overená kópia). (V prípade, ak uchádzač predkladá doklady v inej mene ako euro, uvedie ceny v pôvodnej mene a uvedie aj ceny v EUR. Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať kurzom stanoveným ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk). Definícia: Pojem rovnaký, alebo podobný predmet zákazky sa rozumie poskytnutie architektonických a inžinierskych služieb spojených s výkonom odbornej činnosti - služieb rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky zameraných na projektov. dopravných stavieb, vodohospodárskych stavieb, líniových vedení a rozvodov vrátane prípojok, rozvodov a prípojok plynu, elektrických VN a NN rozvodov a prípojok, verejného vodovodu a prípojok, splaškovej a dažďovej kanalizácie a prípojok, technického, technologického a energetického vybavenia stavieb, sadových úprav, projektu požiarnej ochrany, verejného osvetlenia, rozhlasu .... a pod., vypracovanie kontrolného a skúšob. plánu verejnej práce (§ 12 ods. 3 zákona č. 254/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov; vyhl. č. 83/2008 Z. z.); spracovanie plánu užívania verejnej práce (§ 12 ods. 6 zákona č. 254/1998 Z. z. v znení neskorš. predpisov; vyhl. č. 83/2008 Z. z.), výkon odborného autorského dohľadu nad ich uskutočňovaním. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Bod 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: 2.1 Zoznamom odborne spôsobilých osôb, ktorí sa budú podieľať na plnení zákazky: titul, meno a priezvisko, dosiahnuté vzdelanie, odborná spôsobilosť, dĺžka odbor.praxe v požadovanom odbore, zoznam projektov vypracovaných uvedenou odborne spôsobilou osobou a ich odberateľa + meno, priezvisko, funkciu a telef. kontakt osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť poskytnuté údaje. 2.2 Uchádzač vo svojej ponuke preukáže a) že osoby, ktoré sa budú priamo podieľať na plnení zmluvy (uvedené v zozname podľa bodu 2.1), majú technic. spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie požadov. služieb, t.j.: - že každá z uvedených osôb je odborne spôsobilá na výkon odbornej činnosti, ktorú má v danom predmete zákazky vykonávať, má osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť a to predložením overenej kópie osvedčenia alebo predložením fotokópie osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu tejto odborne spôsobilej osoby a súčasne - potvrdí čestným vyhlásením (originál, alebo overená kópia), že bude uchádzačovi plne k dispozícii pri plnení predmetu zákazky v prípade, ak bude uchádzač v tejto zákazke úspešný. 2.3 Technic.spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť hlavného projektanta uchádzač preukáže - predložením dokladu o výkone odbornej činnosti projektanta na základe autorizácie - autorizovaný architekt alebo autorizovaný stavebný inžinier podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, resp. iný relevantný doklad. Doklad musí byť predložený ako kópia opatrená originálnym odtlačkom pečiatky a originálnym podpisom autorizovanej osoby. Pre obmedzený počet znakov v tomto okne, sú podrobné info. uvedené v súťaž. podkladoch .
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-05-21T08:30:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-05-21T15:00:00
Miesto: Mestský úrad Leopoldov, Hlohovská cesta 104/2, Leopoldov, investičné oddelenie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk (alebo ich splnomocneným zástupcom). Preukazujú sa preukazom totožnosti a splnomocnený zástupca aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
- V zmysle § 11 ods. 1 zákona verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom/uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú v registri zapísaní alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú v registri zapísaní. - zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. - Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Poskytuje prístup k súťažným podkladom a inej sprievodnej dokumentácii odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku, v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4744 a tiež na elektronickom portáli ELENA, prostredníctvom ktorého bude prebiehať komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní, vrátane predkladania ponúk. ELENA je webová aplikácia, nachádzajúca sa na doméne https://www.e-lena.sk/. Z verejnej časti systému ELENA však nie je možné realizovať komunikáciu s verejným obstarávateľom. Komunikácia s verejným obstarávateľom zo strany záujemcov je možná až po registrácii/prihlásení do systému ELENA. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.e-lena.sk ; b) klikne na názov tejto zákazky; c) klikne na Mám záujem; d) prihláste sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi už poskytnutými prihlasovacími údajmi. d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, t.j. nie je zaregistrovaný, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.e-lena.sk. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ELENA ako aj ďalšie užitočné informácie sú uvedené v manuáli pre záujemcu/uchádzača: https://www.e-lena.sk/sites/default/files/2019-08/ELENA%20manual%20-%20Za%CC%81ujemca.pdf V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých v lehote na predkladanie ponúk podľa zákona, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote priamo prostredníctvom elektronického systému www.e-lena.sk. Nepostačuje, aby žiadosť o vysvetlenie bola doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka vo formulári Výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania písomností a dokladov ako aj komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-05T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
17.6.2024 - Daň z príjmu fyzickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 14.6.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,84 GBP (-0)
1 EUR4,37 PLN (+0,03)
1 EUR24,74 CZK (+0,04)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA