dnes je 16.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 043583/2021-OIKT-2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Email: stanislav.oravec@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431132
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému bude dodávka výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu. Obstarávané tovary sú bežne dostupné na trhu a sú zaradené v skupinách 302, 311, 312, 313, 316, 324, 325 a 386 podľa hlavného slovníka Spoločného slovníka obstarávania (CPV). Každý úspešný uchádzač, ktorému bude zadaná konkrétna zákazka v zriadenom dynamickom nákupnom systéme, bude povinný zabezpečiť poskytnutie záručného servisu na dodaný tovar. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená vo výzvach na predloženie ponuky, ktoré budú zasielané pri zadávaní zákaziek v rámci zriadeného dynamického nákupného systému všetkým záujemcom zaradeným pre príslušnú kategóriu dynamického nákupného systému, do ktorej bude zákazka spadať. Cieľom zriadenia dynamického nákupného systému je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich aktuálnych potrieb. Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v dynamickom nákupnom systéme samostatne pre jednotlivé kategórie uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia o vyhlásení verejého obstarávania v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu. Pri zadávaní konkrétnych zákaziek vo všetkých kategóriách dynamického nákupného systému sa ponuky nebudú predkladať formou katalógu. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach na predloženie ponuky v rámci zriadeného dynamického nákupného systému môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov a dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 308 021,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
31154000-0

31224810-3

31320000-5

31681500-8

32400000-7

32413100-2

32562200-2

38651600-9

30210000-4

30213000-5

30213100-6

30213200-7

30213300-8

30216110-0

30230000-0

30231000-7

30231300-0

30231310-3

30232000-4

30232100-5

30233160-0

30233310-7

30234000-8

30234300-1

30234400-2

30234500-3

30236100-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Opis obstarávania:
Dynamický nákupný systém je rozdelený do nasledovných kategórií: Kategória č. 1: Servery, stolové počítače a sieťové prvky Kategória č. 2: Periférne zariadenia Kategória č. 3: Prenosné počítače Kategória č. 4: Spotrebný materiál Kategória č. 5: Zariadenia na špeciálne použitie Kategória č. 6: Digitálne fotoaparáty Záujemca môže predložiť svoju žiadosť o účasť/žiadosť o zaradenie do dynamického nákupného systému pre jednu, viacero alebo všetky kategórie. Určujúcimi charakteristikami, na základe ktorých verejný obstarávateľ pristúpil k rozdeleniu dynamického nákupného systému na jednotlivé kategórie, sú rôzne druhy tovarov tvoriace predmet zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je, aby žiadosť o účasť predložili aj hospodárske subjekty špecializujúce sa napr. na dodávanie tovarov zaradených iba v jednej kategórii dynamického nákupného systému, čím sa vytvoria vhodné podmienky pre čo najširšiu hospodársku súťaž. Kategória č. 1: Servery, stolové počítače a sieťové prvky Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka osobných počítačov, serverov, pamäťových diskov do serverov, rozširujúcich kariet a modulov do serverov, rackov, príslušenstva k rackom, PDU, záložných zdrojov, ERM pre UPS a náhradných batérií do UPS, patch panelov, serverových konzolí, KVM pre serverové konzoly, prepínačov, diskových polí, pamäťových diskov do diskových polí, páskových knižníc, aktívnych sieťových prvkov, menežovateľných a nemenežovateľných prepínačov (switchov), špeciálnych rozšírení pre switche, radičov, LAN adaptérov, PoE injektorov a špeciálnych prepojovacích káblov. Kategória č. 2: Periférne zariadenia Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka monitorov, tlačiarní, multifunkčných kopírovacích zariadení, skenerov, reproduktorov, mikrofónov a slúchadiel, web kamier, interných a externých pamäťových diskov, klávesníc a myší, KVM prepínačov, pamätí RAM, grafických a sieťových kariet, pamäťových USB kľúčov. Kategória č. 3: Prenosné počítače Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka notebookov a tabletov. Kategória č. 4: Spotrebný materiál Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka elektroinštalačného spotrebného materiálu, elektrických káblov, predlžovacích káblov s viacerými zásuvkami s prepäťovou ochranou, FTP sieťových káblov, USB predlžovacích káblov aj aktívnych, patch káblov vrátane optických, nabíjacích káblov USB - USB C, USB lightning, nabíjačiek USB do elektrickej siete aj do auta, CD a DVD médií, plastových líšt a žľabov, stlačeného vzduchu na čistenie elektroniky. Kategória č. 5: Zariadenia na špeciálne použitie Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka techniky na špeciálne použitie - skenery odtlačkov prstov, celostránkové čítačky dokladov, čítačky čipových kariet, čítačky čiarových kódov a podpisové tablety. Kategória č. 6: Digitálne fotoaparáty Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka digitálnych fotoaparátov a súvisiaceho príslušenstva. Dynamický nákupný systém bude trvať od jeho zriadenia do uplynutia 48 mesiacov alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty uvedenej v bode II.1.5) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, podľa toho, čo nastane skôr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 308 021,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona. V súlade s § 32 ods. 3 zákona verejný obstarávateľ (ďalej len "VO") uvádza, že doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e) zákona záujemca nemusí predkladať, pretože VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike (ďalej len "SR"), ktoré sú zapísané v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). V ostatných prípadoch je záujemca povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona (ak záujemca nepostupuje podľa § 39 zákona alebo sa neaplikuje § 152 zákona). Ak záujemca požaduje, aby VO zabezpečil doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona preukázujúci splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, v žiadosti o účasť uvedie údaje podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za všetky fyzické osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, t.j. je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokladu, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-kzoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html, v časti "Formuláre a žiadosti"/"Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov"). VO uvádza, že nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na získanie výpisu z registra trestov, ak je záujemcom právnická osoba, ktorej člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu alebo prokurista nie je občanom SR. Ak má osoba štátne občianstvo iné ako slovenské, je potrebné, aby záujemca predložil výpis z registra trestov z krajiny pôvodu, resp. z krajiny obvyklého pobytu vrátane úradného prekladu tohto výpisu z registra trestov resp. postupoval podľa § 32 ods. 4 alebo 5, § 39, prípadne § 152 ods. 3 zákona. VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona týkajúceho sa samotného záujemcu (t.j. že záujemca ako právnická osoba nebol odsúdený za niektorý z trestných činov vymenovaných v § 32 ods. 1 zákona), ak má záujemca sídlo mimo územia SR. Ak má záujemca sídlo alebo miesto podnikania mimo územia SR, VO nevie použiť údaje z informačných systémov verejnej správy ani na získanie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) zákona. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Na záujemcov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky sa na preukazovanie osobného postavenia vzťahuje aj § 32 ods. 4 a 5 zákona resp. § 152 ods. 3 zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nestanovil podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Záujemca je povinný preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam dodávok tovaru obsahoval minimálne: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail), - predmet plnenia (špecifikácia dodaného tovaru), - termín dodania, - cena dodaného tovaru v mene euro. Za predchádzajúce 3 roky sa považujú 3 roky predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie žiadosti o účasť (bod IV.2.2) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania). Ak záujemca predloží svoju žiadosť o účasť po uplynutí lehoty stanovenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za predchádzajúce 3 roky sa považuje obdobie uvedené v predchádzajúcej vete alebo 3 roky predchádzajúce dňu predloženia žiadosti o účasť záujemcu, podľa toho, čo si vyberie záujemca (ďalej aj "rozhodné obdobie"). V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Na prepočet cudzej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, ak záujemca v zozname dodaného tovaru uvedie plnenie, ktorého realizácia presahuje stanovené rozhodné obdobie, záujemca v zozname uvedie cenu iba za tú časť dodania tovaru, ktorá bola uskutočnená v rozhodnom období. V prípade, ak dodanie tovaru zrealizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem realizovaný ním samotným. Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca musí zoznamom dodávok tovaru/referenciami (ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ) preukázať, že v rozhodnom období zrealizoval dodanie plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to bez ohľadu na finančnú hodnotu dodaného plnenia. Verejný obstarávateľ bude akceptovať, ak záujemca preukáže, že predmetom dodávky bol iba niektorý z tovarov vymenovaných v bode II.2.4) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Nie je potrebné, aby záujemca preukazoval splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní pre každú kategóriu dynamického nákupného systému osobitne, t.j. nie je potrebné, aby záujemca na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti musel pre každú kategóriu, na ktorú predkladá žiadosť o účasť/žiadosť o zaradenie do dynamického nákupného systému, prekladať osobitný zoznam dodaného tovaru v rozhodnom období. Postačuje, ak záujemca preukáže dodávku akéhokoľvek tovaru uvedeného v bode II.2.4) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania podľa podmienok uvedených v tomto bode, čím splní podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti pre všetky kategórie dynamického nákupného systému.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky plnenia každej zákazky budú uvedené v čiastkových výzvach na predkladanie ponúk, ktoré budú zasielané súčasne všetkým záujemcom zaradeným do príslušnej kategórie dynamického nákupného systému. Zmluvné podmienky budú stanovené individuálne vo vzťahu ku každej zákazke zadávanej v rámci zriadeného dynamického nákupného systému.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť sa pred zaslaním jednotlivých výziev na predloženie ponuky v zriadenom dynamickom nákupnom systéme, či sa použije elektronická aukcia alebo nie.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-06-14T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Zriadením dynamického nákupného systému (DNS) nedôjde k zadaniu zákazky a uzatvoreniu zmluvy. Zadávanie jednotlivých zákaziek sa bude realizovať zaslaním výziev na predkladanie ponúk všetkým záujemcom zaradeným do príslušnej kategórie DNS zodpovedajúcej zadávanej zákazke. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 58 až § 61 zákona o verejnom obstarávaní. (2) Do príslušnej kategórie DNS bude zaradený každý záujemca, ktorý predložil žiadosť o účasť do tejto kategórie DNS a splnil podmienky účasti. Počet záujemcov, ktorí budú zaradení v DNS, verejný obstarávateľ neobmedzuje. Podstatou DNS je jeho otvorenosť počas celej doby jeho trvania pre potenciálnych nových záujemcov. (3) Ak záujemca predloží žiadosť o účasť po uplynutí lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, splnenie podmienok účasti bude vyhodnotené do 10 pracovných dní (v odôvodnených prípadoch do 15 pracovných dní) od doručenia žiadosti o účasť. (4) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. (5) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (6) Záujemca môže predbežne nahradiť doklady vyžadované verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. (7) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po zriadení DNS postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ak je odosielateľom informácie záujemca/uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetného verejného obstarávania môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Za okamih doručenia zásielky sa považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému. (8) Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Microsoft Internet Explorer verzia 11.0 a vyššia, - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, - Google Chrome alebo - Microsoft Edge. (9) Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie údajov uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo súťažných podkladoch zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ oznámi bezodkladne všetkým záujemcom a zverejní toto vysvetlenie v dokumentácií k verejnému obstarávaniu na adrese uvedenej v bode 1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (10) Predkladanie žiadosti o účasť je umožnené iba autentifikovaným záujemcom. Podrobnosti o autentifikácií sú uvedené v súťažných podkladoch. (11) Verejný obstarávateľ plánuje zadávať zákazky bezodkladne po zriadení DNS. (12) Verejný obstarávateľ uvádza, že DNS bude rozdelený na kategórie uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Jednotlivé zákazky zadávané v rámci príslušných kategorií DNS nebude verejný obstarávateľ deliť na časti. Preto je v bode II.1.6) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania uvedené, že zákazka sa nedelí na časti. (13) Pri zadávaní zákaziek v zriadenom DNS môžu byť v opisoch predmetov zákaziek uplatnené aspekty zeleného verejného obstarávania.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
17.6.2024 - Daň z príjmu fyzickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 14.6.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,84 GBP (-0)
1 EUR4,37 PLN (+0,03)
1 EUR24,74 CZK (+0,04)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA