dnes je 16.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10420-0000/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Lamačská cesta 3/C, 84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štatistický úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 250236223
Email: pavol.kvarda@statistics.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.statistics.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72312100-6
Druh zákazky
OPIS
Názov
Príprava, zber, štatistické spracovanie a diseminácia cenzových dát sčítania obyvateľov, domov a bytov 2021
Časť č.: Zákazka nie je rozdelená na časti
Dodatočné kódy CPV
48614000-5

72312100-6

72314000-9

72319000-4

72316000-3

72212000-4

72262000-9

72212463-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Je uvedené v časti B.1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 55
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 218-535653
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: SUSR_SODB
Časť č.: Zákazka nie je delená na časti
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-10-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 11 157 533,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-07T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72310000-1
Dodatočné kódy CPV
48614000-5

72312100-6

72314000-9

72319000-4

72316000-3

72212000-4

72262000-9

72212463-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania:
Je uvedené v časti B.1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 55
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 11 600 114,33
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dňa 29.10.2019 uzatvoril ŠÚ SR so spoločnosťou BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s. Zmluvu o elektronickom informačnom systéme pre prípravu, zber, štatistické spracovanie a disemináciu cenzových dát sčítania obyvateľov, domov a bytov 2021 č. ZML-1-11/2019-900. Zmluva nadobudla účinnosť 30.10.2019. Dodatkom č. 1 sa zmenil počet mesiacov vykonávania údržby diela a zabezpečovania podpory prevádzky diela a zvýšila sa cena o tzv. e-learning ESDB v dôsledku opatrení spojených s COVID-19. Dodatkom č. 2 k zmluve sa znížila celková cena o tie licencie ArcGIS Enterprice Standard 1x4 Cores, ktoré si ŠÚ SR zabezpečil vlastnými kapacitami, a upravil sa text zmluvy o znížený počet mesiacov vykonávania údržby diela a zabezpečovania podpory prevádzky diela (čo sa neupravilo v rámci dodatku č. 1). Dodatkom č. 3 sa predĺžil e-learning pre časť diela ESDB so zvýšením ceny zmluvy a rozšíril predmet zmluvy o e-learning pre časť diela ESO so zvýšením ceny zmluvy. Dňa 06.02.2021 nadobudol účinnosť zákon č. 44/2021 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 223/2019 Z. z. o sčítaní obyvateľov, domov a bytov v roku 2021 a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorým sa odkladá asistované sčítanie na obdobie medzi 1.4.-31.10.2021 v rámci tzv. dosčítavania v dôsledku opatrení prijatých na zamedzenie šírenia ochorenia COVID-19. Dielo ES SODB dodané podľa zmluvy č. ZML-1-11/2019-900 však na takéto predĺžené sčítanie obyvateľov nie je prispôsobené, keďže v čase vyhlásenia verejného obstarávania v roku 2019 pred uzavretím zmluvy sa ani nedalo predvídať začiatok pandémie COVID-19 a s tým spojené prijímanie opatrení. Na zabezpečenie vykonania elektronického sčítania v rámci dosčítavania je preto potrebné zabezpečiť prevádzku ES SODB nad rámec pôvodne uzavretej zmluvy uzavretím dodatku č. 4 k zmluve. Vzhľadom na vyššie uvedené bolo potrebné dodatkom č. 4 k zmluve: - rozšíriť predmet zmluvy o implementáciu zmeny portálu scitanie.sk s potrebou zvýšiť cenu zmluvy, - rozšíriť predmet zmluvy o podporu pre e-learningový ESO a funkcionality NEA s potrebou zvýšiť cenu zmluvy, - rozšíriť predmet zmluvy o služby dohľadového centra s potrebou zvýšiť cenu zmluvy, - rozšíriť predmet zmluvy o služby údržby prevádzky (CMS, IAM, aplikácia android pre asistentov, aplikácia android požiadavky, Esomon) s potrebou zvýšiť cenu zmluvy. Podľa § 18 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní zmenou podľa ods. 1 písm. c) nemôže dôjsť k navýšeniu hodnoty plnenia o viac ako 50 % hodnoty pôvodnej zmluvy. Ak ide o opakované zmeny, obmedzenie podľa predchádzajúcej vety sa vzťahuje na každú zmenu. Opakované zmeny zmluvy nie je možné vykonať s cieľom vyhnúť sa použitiu postupov podľa tohto zákona. Hodnotou pôvodnej zmluvy je suma 13.389.040,00 eur s DPH. Dodatkom č. 4 sa zvyšuje hodnota zmluvy o sumu 289.897,20 EUR s DPH (31.590,00 za úpravu portálu scitanie.sk, 258.307,20 za úpravu podpory prevádzky ES SODB), čo predstavuje zvýšenie o 2,17 % hodnoty pôvodnej zmluvy. Po započítaní hodnoty zmeny dodatkom č. 1 (+ 0,75 %) a č. 3 (+ 1,52 %) sa pôvodná hodnota zmluvy dodatkom č. 4 zvyšuje o 4,44 %, t.j. spolu o 593.857,20 eur s DPH.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 11 358 533,33
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 11 600 114,33
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
17.6.2024 - Daň z príjmu fyzickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 14.6.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,84 GBP (-0)
1 EUR4,37 PLN (+0,03)
1 EUR24,74 CZK (+0,04)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA