dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/ER/AGRO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
AGROSEV, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36033499
Bottova 1, 96212 Detva

Slovensko
Kontaktná osoba: AGROSEV, spol. s r.o.
Telefón: +421 45902374738
Email: seashorestyle@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.agrosev.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/ER/2022
Hlavný kód CPV
39141000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Dodávka technologického a iného vybavenia kuchyne vrátane nábytku a služieb spojených s ich dodaním a inštaláciou na mieste dodania v zmysle projektu, vrátane zaškolenia personálu, ide o nasledovné 1kspracovný stôl s policou 1ksodsávač pár nástenný 1ksMultifunkčná panvica elektrická 1ksSporák plynový 1ksneutrálny diel so zásuvkou 1kskotol plynový 1ksfritéza plynová 1kskonvektomat plynový 1ksFiltračný systém 1kskonvektomat plynový 1ksodsávač pár nástenný 1ksvákuový baliaci stroj 1ksšokový zmrazovač 1kspolicová zostava roštová 1kspracovný stôl s policou 1ksumývačka čierneho riadu 1ksfiltračný systém 1kscelonerezový dres lisovaný 1ksvýstupný stôl s policou 1ksnástenná polica 1ksprechodná umývačka riadu 1ksfiltračný systém 1ksodsávač pár nástenný 1ksumývací stôl nerezový s policou 1kspolica na koše , plná 2kspracovný stôl s policou 2ksstolová polica 1kspolica na koše 1kschladiaca vitrína na mäso 1ksumývací stôl s nerezovými dverami 1kschladený stôl 1ksumývací stôl s posuvnými dverami 1kskonvektomat elektrický 1ksfiltračný systém 1kschladený stôl 1ksodsávač pár nástenný 1ksŠporák 1ksNeutrálny diel 1ksGril elektrický 1ksodsávač pár nástenný 1ksteppanyaki platňa plynová 1kschladený stôl 1kspracovný stôl s dvomi policami 6ksinfralampa udržiavacia
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Budova kongresového centra a pivovaru, parcelné číslo 1049, LV č. 1081, k. ú. Vígľaš, ktorá je súčasťou rezortu Masarikov dvor v obci Vígľaš na adrese Pstruša 339
Opis obstarávania:
Dodávka technologického a iného vybavenia kuchyne vrátane nábytku a služieb spojených s ich dodaním a inštaláciou na mieste dodania v zmysle projektu, vrátane zaškolenia personálu, ide o nasledovné 1kspracovný stôl s policou 1ksodsávač pár nástenný 1ksMultifunkčná panvica elektrická 1ksSporák plynový 1ksneutrálny diel so zásuvkou 1kskotol plynový 1ksfritéza plynová 1kskonvektomat plynový 1ksFiltračný systém 1kskonvektomat plynový 1ksodsávač pár nástenný 1ksvákuový baliaci stroj 1ksšokový zmrazovač 1kspolicová zostava roštová 1kspracovný stôl s policou 1ksumývačka čierneho riadu 1ksfiltračný systém 1kscelonerezový dres lisovaný 1ksvýstupný stôl s policou 1ksnástenná polica 1ksprechodná umývačka riadu 1ksfiltračný systém 1ksodsávač pár nástenný 1ksumývací stôl nerezový s policou 1kspolica na koše , plná 2kspracovný stôl s policou 2ksstolová polica 1kspolica na koše 1kschladiaca vitrína na mäso 1ksumývací stôl s nerezovými dverami 1kschladený stôl 1ksumývací stôl s posuvnými dverami 1kskonvektomat elektrický 1ksfiltračný systém 1kschladený stôl 1ksodsávač pár nástenný 1ksŠporák 1ksNeutrálny diel 1ksGril elektrický 1ksodsávač pár nástenný 1ksteppanyaki platňa plynová 1kschladený stôl 1kspracovný stôl s dvomi policami 6ksinfralampa udržiavacia
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód žiadosti o NFP: NFP313030BBL9
Doplňujúce informácie
Operačný program: 311000 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra Žiadateľ: AGROSEV, spol. s r.o. Názov projektu: Inovácia sortimentu jedál a rozšírenie ponúkaných služieb prostredníctvom vybudovania kuchyne Kód výzvy: OPII-MH/DP/2020/11.3-30 Kód žiadosti o NFP: NFP313030BBL9 Celkové oprávnené výdavky 155 644,09 ? projektu: Požadovaná výška NFP: 140 079,68 ? Identifikátor (IČO): 360334

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 055-140724
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie bolo zrušené podľa ustanovenia § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a to z dôvodu že boli predložené len dve ponuky.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: proti tomuto rozhodnutiu o zrušení tohto verejného obstarávania môže každý uchádzač, či iná osoba, ktorej práv sa predmetným rozhodnutím dotklo, resp. mohlo dotknúť podať návrh na preskúmanie úkonov verejného obstarávateľa vrátane námietok. Lehota na podanie námietok pre uchádzačov je 10 dní a plynie odo dňa doručenia o oznámení o zrušení verejného obstarávania, lehota pre iné tretie dotknuté osoby je 10 dní a plynie odo dňa publikovania rozhodnutia o zrušení verejného obstarávania publikačným úradom.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-05-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA