dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
2023/IVA/01/PTK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Ivanka pri Dunaji
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304786
Moyzesova 57, 90028 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Ivanka pri Dunaji
Telefón: +421 911545482
Email: hodosiova@enteris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ivankapridunaji.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: samospráva
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
2023/IVA/01/PTK:
Hlavný kód CPV
45214200-2
Druh zákazky
Stručný opis
Budova základnej školy v Ivanke pri Dunaji sa rozširuje formou nadstavby 2 podlaží na jestvujúcu najnovšiu 2-podlažnú časť. Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu "Rozšírenie ZŠ v Ivanke pri Dunaji - nadstavba" verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, technických podmienok výstavby, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ivanka pri Dunaji
Opis obstarávania
Budova základnej školy v Ivanke pri Dunaji sa rozširuje formou nadstavby 2 podlaží na jestvujúcu najnovšiu 2-podlažnú časť. Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu "Rozšírenie ZŠ v Ivanke pri Dunaji - nadstavba" verejný obstarávateľ realizuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, technických podmienok výstavby, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, ako i stanovenia nediskriminačných podmienok.
Doplňujúce informácie

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2023-06-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: Verejný obstarávateľ so zreteľom na zabezpečenie riadneho priebehu prípravných trhových, so zreteľom na princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti stanovuje nasledovné požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: 1. Rozhodnutie zúčastniť sa na prípravných trhových konzultáciách musí byť slobodné a vážne. 2. Hospodársky subjekt so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách prejaví svoj záujem prostredníctvom písomnej žiadosti doručenej na adresu elektronickej pošty kontaktnej osoby pre verejné obstarávanie: hodosiova@enteris.sk v termíne do 22.05.2023. V rámci žiadosti o účasť je potrebné uviesť obchodný názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ a kontaktné údaje na osobu, ktorá bude v mene záujemcu komunikovať s verejným obstarávateľom (meno, tel. číslo, e-mail). 3. Na adresu elektronickej pošty uvedenú hospodárskym subjektom v žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách (viď. vyššie) zašle verejný obstarávateľ pred začatím prípravných trhových konzultácii s príslušným hospodárskym subjektom pozvánku s uvedením času, termínu a miesta konania. 4. Prípravné trhové konzultácie sa uskutočnia v mesiaci máj 2023. 5. Celá písomná komunikácia súvisiaca s prípravnými trhovými konzultáciami bude prebiehať výhradne elektronicky, na strane verejného obstarávateľa prostredníctvom adresy elektronickej pošty: hodosiova@enteris.sk. 6. Spôsob uskutočnenia prípravných trhových konzultácií bude stanovený v Pozvánke na účasť v PTK. 7. Osoby zastupujúce hospodársky subjekt na prípravných trhových konzultáciách sa pred účasťou preukážu oprávnením vystupovať v mene tohto hospodárskeho subjektu. 8. Komunikácia v prípravných trhových konzultáciách sa uskutoční v slovenskom jazyku, prekladanie a/alebo tlmočenie do cudzieho jazyka nebude zo strany verejného obstarávateľa zabezpečené. 9. V prípade potreby položenia relevantných otázok, požiadaviek návrhov súvisiacich s týmito PTK si verejný obstarávateľ v záujme čo najefektívnejšieho a najúčelnejšieho priebehu tohto procesu dovoľuje požiadať záujemcov o písomnú komunikáciu prostredníctvom elektronickej pošty doručovanej na adresu: hodosiova@enteris.sk. 10. Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektami so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto požiadaviek a pokynov. 13. Doplňujúce informácie sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11869.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-03T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA