dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 021/VS/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská pošta, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36631124
Partizánska cesta 9, 97599 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská pošta, a.s.
Telefón: +421 259393258
Email: rybar.michal@slposta.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.posta.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Poštové služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 021/VS/2022
Hlavný kód CPV
50700000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie Komplexných oprav, údržby a servisu nehnuteľného a hnuteľného majetku v užívaní Slovenskej pošty, a.s., na obdobie 2023 až 2026, v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Plnenie je za 1Q/2023.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Časť č.1: Západ SR
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
50710000-5

45262690-4

45259000-7

71600000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Západ SR: objekty a priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
Opis obstarávania:
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov - Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti -Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení -Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny -Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení -Opravy a montáž schránok a schránkových modulov. -Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel. -Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies. -Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku. -Sťahovanie hnuteľného majetku. Plnenie je za 1Q/2023.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.

Názov
Časť č. 2 Stred SR
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
50710000-5

45262690-4

45259000-7

71600000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stred SR: objekty, priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
Opis obstarávania:
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov - Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti -Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení -Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny -Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení -Opravy a montáž schránok a schránkových modulov. -Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel. -Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies. -Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku. -Sťahovanie hnuteľného majetku. Plnenie je za 1Q/2023.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.

Názov
Časť č. 3 Východ SR
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
50710000-5

45262690-4

45259000-7

71600000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Časť č. 3 Východ SR: objekty, priestory obstarávateľa uvedené v prílohe 8 -12 návrhu RD k tejto časti zákazky
Opis obstarávania:
Komplexné opravy, údržba a servis nehnuteľného a hnuteľného majetku užívaného objednávateľom, vrátane dodávky spotrebného materiálu a náhradných dielov - Oprava nehnuteľného majetku - podľa požadovaných profesijných špecifikácií ako: zámočnícke opravy, vodoinštalačné opravy, opravy vykurovacích systémov, maliarske a natieračské práce, elektroinštalačné opravy, drobné stavebné opravy a ostatné špecifikované opravy a služby požadované prevádzkami pôšt na zabezpečenie bezpečnej a bezporuchovej činnosti -Komplexné zabezpečenie a vykonávania odborných prehliadok a odborných skúšok a zabezpečenie úradných skúšok určených vyhradených technických zariadení -Vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ kotolne a komíny -Vykonávanie preventívnych servisných činností, plánovaných a havarijných opráv kotolní, komínov a technologických zariadení -Opravy a montáž schránok a schránkových modulov. -Oprava nábytku - prevádzkového aj kancelárskeho, dreveného aj kovového + stoličiek a kresiel. -Oprava elektrospotrebičov vrátane opravy a výmeny elektrických vykurovacích telies. -Opravy ostatného hnuteľného majetku napr. exteriérového a interiérového označenia, tašiek na kolieskach a ostatné drobné opravy hnuteľného majetku. -Sťahovanie hnuteľného majetku. Plnenie je za 1Q/2023.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Počas platnosti Zmluvy uzatvorenej na základe výsledkov tejto verejnej súťaže môže prísť v súlade s § 18 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní k úprave všetkých cien podľa návrhu Zmlúv, s výnimkou cien stanovených podľa cenníka CENKROS. Mechanizmus výpočtu úpravy cien ako aj podmienky uplatnenia nároku na úpravu cien je uvedený v Čl. 4. bod 11 návrhu Zmluvy.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 066-197020
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:Západ SR RD 1319/2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:2:Stred SR RD 1329/2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

3:3:Východ SR RD 1330/2022:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-03-31T00:00:00
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-04-27T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA