dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KIS_2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36069841
Tomášikova 28C, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre reguláciu sieťových odvetví
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.urso.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: KIS_2022
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia ISVS Dátová a analytická platforma v prostredí regulácie sieťových odvetví a ISVS Agendový informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie). Komplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne (Európska únia, Slovenská republika) a procesné zmeny, súvisiace so zákonnými povinnosťami a úlohami ÚRSO pri výkone nestrannej a nezávislej cenovej regulácie z pozície národného regulátora sieťových odvetví využitím: Dátovej a analytickej platformy v prostredí regulácie sieťových odvetví, umožňujúcej efektívne viacúrovňové spracovanie údajov, zameranej na: kontrolu oprávnenosti poberania finančnej podpory pre výrobcov elektriny z obnoviteľných zdrojov, vyplývajúcej zo zákona č. 277/2020 Z. z., ktorým sa zmenil a doplnil zákon č. 309/ 2009 Z. z., s cieľom odstrániť enormnú administratívnu záťaž prostredníctvom automatizácie tohto procesu. prípravu relevantných dátových podkladov pre ochranu zraniteľných odberateľov a odberateľov, spĺňajúcich podmienky energetickej chudoby, v súlade s koncepciou v zmysle zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach. Agendového informačného systému v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie), zameraného na: digitalizáciu a zefektívnenie komunikácie ÚRSO s regulovanými subjektami. Regulované subjekty sú povinné poskytovať ÚRSO veľké množstvo údajov, zároveň podávajú na ÚRSO podnety a žiadosti. V súčasnosti táto komunikácia prebieha prevažne v papierovej forme. prípravu personalizovaného komunikačného kanála pre regulovaný subjekt, ktorý bude centrálnym komunikačným bodom pre všetky komunikačné aktivity, vrátane histórie komunikácie s ÚRSO. možnosť zasielať povinné podania regulovanými subjektami v digitálnej forme tak, aby strojovo čitateľné dáta mohli byť spracovávané bez konverzných medzikrokov z papierových alebo strojovo priamo nespracovateľných štruktúr. zníženie chybovosti a zefektívnenie správnych procesov. Správne procesy prebiehajú v izolovaných legacy implementáciách neprepojených aplikácií, prípadne v papierovej forme. Tento stav nevykazuje znaky optimálnosti v rámci transparentnosti a kontroly procesov. Zavedením IT podpory procesného riadenia a digitalizácie ÚRSO bude zabezpečené zefektívnenie a skvalitnenie správnych procesov v kompetencii ÚRSO. skvalitnenie komunikácie s verejnosťou formou modernizácie komunikačného portálu ÚRSO tak, aby sa zvýšila prehľadnosť a orientácia verejnosti v materiáloch, zverejňovaných ÚRSO. digitalizáciu a zefektívnenie vnútorných agendových procesov ÚRSO, s cieľom znížiť náročnosť vnútornej administratívy ÚRSO, spojenej s realizáciou povinností, definovaných všeobecne záväznými predpismi, ktoré sú v aktuálnej dobe zaťažené okrem iného aj neautomatizovanými, manuálne vykonávanými transformačno-digitalizačnými úlohami, ktoré môžu objektívne viesť k chybám a znižovaniu kvality výkonu agendy ÚRSO. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212100-0

48000000-8

72227000-2

72212750-1

03000000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví Tomášikova 28/C 821 01 Bratislava 3
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia ISVS Dátová a analytická platforma v prostredí regulácie sieťových odvetví a ISVS Agendový informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie). Komplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví plne nahradí existujúce riešenie a zároveň pokryje všetky očakávané legislatívne (Európska únia, Slovenská republika) a procesné zmeny, súvisiace so zákonnými povinnosťami a úlohami ÚRSO pri výkone nestrannej a nezávislej cenovej regulácie z pozície národného regulátora sieťových odvetví využitím: Dátovej a analytickej platformy v prostredí regulácie sieťových odvetví, umožňujúcej efektívne viacúrovňové spracovanie údajov, zameranej na: kontrolu oprávnenosti poberania finančnej podpory pre výrobcov elektriny z obnoviteľných zdrojov, vyplývajúcej zo zákona č. 277/2020 Z. z., ktorým sa zmenil a doplnil zákon č. 309/ 2009 Z. z., s cieľom odstrániť enormnú administratívnu záťaž prostredníctvom automatizácie tohto procesu. prípravu relevantných dátových podkladov pre ochranu zraniteľných odberateľov a odberateľov, spĺňajúcich podmienky energetickej chudoby, v súlade s koncepciou v zmysle zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach. Agendového informačného systému v prostredí regulácie sieťových odvetví (Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie), zameraného na: digitalizáciu a zefektívnenie komunikácie ÚRSO s regulovanými subjektami. Regulované subjekty sú povinné poskytovať ÚRSO veľké množstvo údajov, zároveň podávajú na ÚRSO podnety a žiadosti. V súčasnosti táto komunikácia prebieha prevažne v papierovej forme. prípravu personalizovaného komunikačného kanála pre regulovaný subjekt, ktorý bude centrálnym komunikačným bodom pre všetky komunikačné aktivity, vrátane histórie komunikácie s ÚRSO. možnosť zasielať povinné podania regulovanými subjektami v digitálnej forme tak, aby strojovo čitateľné dáta mohli byť spracovávané bez konverzných medzikrokov z papierových alebo strojovo priamo nespracovateľných štruktúr. zníženie chybovosti a zefektívnenie správnych procesov. Správne procesy prebiehajú v izolovaných legacy implementáciách neprepojených aplikácií, prípadne v papierovej forme. Tento stav nevykazuje znaky optimálnosti v rámci transparentnosti a kontroly procesov. Zavedením IT podpory procesného riadenia a digitalizácie ÚRSO bude zabezpečené zefektívnenie a skvalitnenie správnych procesov v kompetencii ÚRSO. skvalitnenie komunikácie s verejnosťou formou modernizácie komunikačného portálu ÚRSO tak, aby sa zvýšila prehľadnosť a orientácia verejnosti v materiáloch, zverejňovaných ÚRSO. digitalizáciu a zefektívnenie vnútorných agendových procesov ÚRSO, s cieľom znížiť náročnosť vnútornej administratívy ÚRSO, spojenej s realizáciou povinností, definovaných všeobecne záväznými predpismi, ktoré sú v aktuálnej dobe zaťažené okrem iného aj neautomatizovanými, manuálne vykonávanými transformačno-digitalizačnými úlohami, ktoré môžu objektívne viesť k chybám a znižovaniu kvality výkonu agendy ÚRSO. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ rozhodne o uplatnení Opcie na začiatku účinnosti Zmluvy o dielo. V takom prípade, bude súčasťou: dodávky informačného systému v rámci realizácie Zmluvy o dielo a poskytovania služieb podpory prevádzky, údržby a rozvoja informačného systému v celkovom trvaní 5 rokov v rámci Zmluvy o podpore prevádzky aj funkcionalita, jednoznačne označená v Opise predmetu zákazky Aplikuje sa výlučne v prípade uplatnenia opcie.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program integrovaná infraštruktúra
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 157-450373
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYKomplexný informačný systém v prostredí regulácie sieťových odvetví:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-04-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 6
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 743 050,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA