dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 302020BNW7
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola drevárska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37956469
Lučenecká cesta 2193/17, 96001 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola drevárska
Telefón: +421 911822711
Email: euprojekty@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sosdrev.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/450278
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 302020BNW7
Hlavný kód CPV
39162100-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Časť č.1 Vybavenie laboratória náuky o materiáloch 1.1 Podložky na stoly protipožiarne 7 ks 1.2 Laboratórna sušiareň 1 ks 1.3 Stojan pod sušiareň 1 ks 1.4 Stôl prístrojový pre prácu v sede na kovovej podnoži 4 ks 1.5 Stôl fyzikálny pre prácu v stoji na kovovej podnoži 6 ks 1.6 Stôl umývací 4 ks 1.7 Drezová skrinka 4 ks 1.8 Stolička PUR s operadlom 18 ks 1.9 Stolička PUR s operadlom 10 ks 1.10 Tyčinkový teplomer 8 ks 1.11 Mikrometer digitálny 12 ks 1.12 Digitálne posuvné meradlo 12 ks 1.13 Odmerný valec 500ml 4 ks 1.14 Digitálna pipeta 3 ks 1.15 Stojan na skúmavky 6 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.1). Časť č.2. Vybavenie laboratória elektrotechniky Pracovisko žiaka 2.1 Sada základných prístrojov 6 sád 2.2 PC 8 ks 2.3 Sada elektronických učebníc s príslušenstvom 6 sád 2.4 Multimediálny stôl s posuvnou doskou 1500x800 mm 12 ks 2.5 Laboratórny stôl 1500x800 mm 1 ks 2.6 Stolička otočná s kolieskami 28 ks Pracovisko učiteľa 2.7 Sada základných prístrojov 1 sada 2.8 PC 1 ks 2.9 Sada elektronických učebníc s príslušenstvom 1 sada 2.10 Multimediálny stôl s posuvnou doskou 1800x800 mm 1 ks Pracoviská pre silnoprúd pre konvenčné merania s príslušenstvom 2.11 Sada zariadenia mobilný stojan s napájaním a upínacou sieťou 2 sady 2.12 Sada zariadení na vyučovanie elektroinštalácií 1 sada 2.13 Sada zariadení Precvicovanie montaze obvodov so stykacmi 1 sada 2.14 Sada zariadení pre spínanie trojfázových obvodov 1 sada Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.2). Časť č.3. Drevoobrábacie stroje 3.1 Frézovacie a vŕtacie CNC centrum 1 ks 3.2 Širokopásová egalizačná brúska 1 ks 3.3 Olepovačka bočných plôch nábytkových dielcov 1 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.3). Časť č.4. Trhací stroj s príslušenstvom 4.1 Univerzálny zatažovací stroj 50 kN 1 ks 4.2 Silomer 50 kN 1 ks 4.3 Stolový počítač 1 ks 4.4 Zkúšobný software LABTEST 1 ks 4.5 Stôl fyzikálny pre prácu v stoji na kovovej podnoži 1 ks 4.6 Prípravok pre skúšku ohybom 1 ks 4.7 Tlačné dosky 1 ks 4.8 Prípravok skúšky v ťahu 1 ks 4.9 Prípravok skúšky v šmyku 1 ks 4.10 Stôl pod stroj 1 ks 4.11 Inštalácia 1 ks 4.12 Zaškolenie obsluhy1 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.4). Časť č.5. Tabuľa triptich keramická 5.1 Tabuľa triptich keramická model T3K 1 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.5).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 513 152,15
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Časť č.1 Vybavenie laboratória náuky o materiáloch
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
39162200-7

39162100-6

39180000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola drevárska, Lučenecká cesta 2193/17, 960 01 Zvolen
Opis obstarávania:
Časť č.1 Vybavenie laboratória náuky o materiáloch 1.1 Podložky na stoly protipožiarne7 ks 1.2 Laboratórna sušiareň1 ks 1.3 Stojan pod sušiareň1 ks 1.4 Stôl prístrojový pre prácu v sede na kovovej podnoži4 ks 1.5 Stôl fyzikálny pre prácu v stoji na kovovej podnoži6 ks 1.6 Stôl umývací4 ks 1.7 Drezová skrinka4 ks 1.8 Stolička PUR s operadlom18 ks 1.9 Stolička PUR s operadlom10 ks 1.10 Tyčinkový teplomer8 ks 1.11 Mikrometer digitálny12 ks 1.12 Digitálne posuvné meradlo12 ks 1.13 Odmerný valec 500ml4 ks 1.14 Digitálna pipeta3 ks 1.15 Stojan na skúmavky6 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.1).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
16 127,81:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC223-2021-68
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č.2. Vybavenie laboratória elektrotechniky
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
39162200-7

39162100-6

39180000-7

48624000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola drevárska, Lučenecká cesta 2193/17, 960 01 Zvolen
Opis obstarávania:
Časť č.2. Vybavenie laboratória elektrotechniky Pracovisko žiaka 2.1 Sada základných prístrojov6 sád 2.2 PC8 ks 2.3 Sada elektronických učebníc s príslušenstvom6 sád 2.4 Multimediálny stôl s posuvnou doskou 1500x800 mm12 ks 2.5 Laboratórny stôl 1500x800 mm1 ks 2.6 Stolička otočná s kolieskami28 ks Pracovisko učiteľa 2.7 Sada základných prístrojov1 sada 2.8 PC1 ks 2.9 Sada elektronických učebníc s príslušenstvom1 sada 2.10 Multimediálny stôl s posuvnou doskou 1800x800 mm1 ks Pracoviská pre silnoprúd pre konvenčné merania s príslušenstvom 2.11 Sada zariadenia mobilný stojan s napájaním a upínacou sieťou2 sady 2.12 Sada zariadení na vyučovanie elektroinštalácií1 sada 2.13 Sada zariadení Precvicovanie montaze obvodov so stykacmi1 sada 2.14 Sada zariadení pre spínanie trojfázových obvodov1 sada Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.2).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
146 659,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC223-2021-68
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č.3. Drevoobrábacie stroje
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
42610000-5

42611000-2

43810000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola drevárska, Lučenecká cesta 2193/17, 960 01 Zvolen
Opis obstarávania:
Časť č.3. Drevoobrábacie stroje 3.1 Frézovacie a vŕtacie CNC centrum1 ks 3.2 Širokopásová egalizačná brúska1 ks 3.3 Olepovačka bočných plôch nábytkových dielcov1 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.3).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
303 548,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC223-2021-68
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č.4. Trhací stroj s príslušenstvom
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
42990000-2

39162100-6

39162200-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola drevárska, Lučenecká cesta 2193/17, 960 01 Zvolen
Opis obstarávania:
Časť č.4. Trhací stroj s príslušenstvom 4.1 Univerzálny zatažovací stroj 50 kN1 ks 4.2 Silomer 50 kN1 ks 4.3 Stolový počítač1 ks 4.4 Zkúšobný software LABTEST1 ks 4.5 Stôl fyzikálny pre prácu v stoji na kovovej podnoži1 ks 4.6 Prípravok pre skúšku ohybom1 ks 4.7 Tlačné dosky1 ks 4.8 Prípravok skúšky v ťahu1 ks 4.9 Prípravok skúšky v šmyku1 ks 4.10 Stôl pod stroj1 ks 4.11 Inštalácia1 ks 4.12 Zaškolenie obsluhy1 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.4).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
45 739,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC223-2021-68
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť č.5. Tabuľa triptich keramická
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
30195000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná odborná škola drevárska, Lučenecká cesta 2193/17, 960 01 Zvolen
Opis obstarávania:
Časť č.5. Tabuľa triptich keramická 5.1 Tabuľa triptich keramická model T3K1 ks Podrobná Technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov (Príloha č.2.5).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 076,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
180:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC223-2021-68
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5, resp. v zmysle § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní - predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Povinnosť predloženia výpisu z registra trestov právnickej osoby vyplýva zo zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní: osobné postavenie predloží každý člen skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
V prípade, neschválenia verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (IROP), Kúpna zmluva stráca platnosť a nenadobúda účinnosť a zmluvné strany nie sú jej obsahom viazané a nemajú právo voči sebe účtovať žiadne majetkové ani iné sankcie.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre nadlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. V prípade, neschválenia verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (IROP), Kúpna zmluva stráca platnosť a nenadobúda účinnosť a zmluvné strany nie sú jej obsahom viazané a nemajú právo voči sebe účtovať žiadne majetkové ani iné sankcie. Ďalšie podmienky zmlúv sú súčasťou súťažných podkladov sú uvedené v Návrhu Kúpnej zmluvy (Príloha č.3). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 37. V zmysle podľa § 66 ods. 7 písm. b) verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. Podmienky účasti sú v plnom znení uvedené v kapitole A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA