dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: k CRD-1785/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722206
Email: zuzana.mackova@nrsr.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447758
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: CRD-1785/2022
Hlavný kód CPV
45443000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky na uskutočnenie stavebných prác je realizácia stavebno-izolačných prác resp. opravy fasády ubytovacieho zariadenia / apartmánov za účelom odstránenia plesní, vlhkosti a nadmerného prieniku chladu do interiéru apartmánov dvojpodlažného objektu SO 01, ktorý pozostáva z troch samostatných vchodov, pričom z každého podlažia sú prístupné dva byty. Miestom plnenia predmetu zákazky sú ubytovacie apartmány v Účelovom zariadení Kancelárie NR SR Častá Papiernička, 900 89 Častá, a to nehnuteľnosti v Častej Papierničke, vo vlastníctve Slovenskej republiky a v správe verejného obstarávateľa, zapísané na LV č. 1779 vedenom Okresným úradom Pezinok, katastrálnym odborom, okres: Pezinok, obec: Častá, katastrálne územie: Častá nasledovne: - stavba - Ubytovací objekt so súp. č. 22, na parcele registra C, parcelné č. 3026/24, druh pozemku: zastavané plochy a nádvoria o výmere 169 m2 - stavba - Ubytovací objekt so súp. č. 23, na parcele registra C, parcelné č. 3026/23, druh pozemku: zastavané plochy a nádvoria o výmere 165 m2 - stavba - Ubytovací objekt so súp. č. 24, na parcele registra C, parcelné č. 3026/22, druh pozemku: zastavané plochy a nádvoria o výmere 168 m2. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho popis a rozsah sú uvedené v projekte s názvom dokumentácie Technické riešenie na opravu fasád ubytovacích objektov apartmánov za účelom odstránenia plesní, vlhkosti a nadmerného prieniku chladu do interiérov v ÚZ Častá Papiernička pre stavebný objekt SO01, vypracovaného projektantom Ing. Jurajom Hikkerom v auguste 2017, upraveným a aktualizovaným 07/2022, ktorý je Prílohou č. 4A, 4B a 4C výzvy na predkladanie cenovej ponuky, ktorého súčasťou je aj výkaz výmer / položkový rozpočet, ktorý je Prílohou č. 1 výzvy na predkladanie cenovej ponuky. Projekt rieši technické riešenie na opravu fasády ubytovacieho objektu SO01 / apartmánov, ktoré bude spočívať vo vyhotovení vonkajšieho, tepelnoizolačného kontaktného zatepľovacieho systému (podľa technologického princípu na vykonávanie ETICS). Výkaz výmer je položkový rozpočet predmetu zákazky s presnou špecifikáciou / názvom a množstvom jednotlivých položiek a s ich rekapituláciou. Projekt aj výkaz výmer sú neoddeliteľnými súčasťami výzvy na predkladanie cenovej ponuky a plnenie predmetu zákazky musí byť v súlade s týmito prílohami.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 249 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Či je záujemca / uchádzať oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky skúma verejný obstarávateľ sám, prostredníctvom založenie si informatívneho výpisu z Obchodného registra Slovenskej republiky, resp. Živnostenského registra Slovenskej republiky alebo ich ekvivalentu do spisu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač za účelom preukázania podmienok účasti verejnému obstarávateľovi predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie predmetu tejto zákazky. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá osoba spĺňa nasledovné minimálne požiadavky: Stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, s minimálne 5 ročnou zodpovedajúcou odbornou praxou. Uchádzač predloží okrem platného osvedčenia aj životopis osoby, ktorý musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, štátnu príslušnosť príslušnej osoby, b) históriu zamestnaní (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) zoznam realizovaných projektov / zmlúv s uvedením pozície osoby a stručný opis realizovaných prác. Ak je daná osoba zapísaná / vedená v Informačnom portáli Slovenskej komory stavebných inžinierov postačí, aby uchádzač namiesto platného osvedčenia uviedol vo svojej ponuke webový odkaz / link na údaje tejto osoby zapísanej v predmetnom informačnom systéme. Vyššie špecifikovaný životopis musí uchádzač predložiť. 2. Uchádzač predloží zoznam maximálne piatich stavebných prác, a to rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od odoslania výzvy na predloženie cenovej ponuky, v celkovej (kumulatívnej) hodnote 150 000 Eur bez DPH, s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. (Poznámka: ak uchádzač predloží jednu referenciu v celkovej výške minimálne 150 000 Eur bez DPH, splní požadovanú podmienku účasti. Uchádzač rovnako splní podmienku účasti, ak predloží viacej referencií v celkovej, kumulatívnej hodnote 150 000 Eur bez DPH maximálny počet referencií/zákaziek však nesmie presiahnuť 5) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť predložené aj ako kópie dokladov bez úradného osvedčenia. 3. Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 1. a 2., môže uchádzač využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Pokiaľ uchádzač poskytne stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby, ktorý nebude samotným uchádzačom (členom orgánov uchádzača) resp. zamestnancom / dohodárom uchádzača, verejný obstarávateľ požaduje predloženie písomnej zmluvy podľa tretej a štvrtej vety. Uchádzač môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby pri preukazovaní odbornej kvalifikácie osôb iba v prípade, ak tieto osoby/osoba budú reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-26T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ umožňuje a zároveň odporúča ešte pred predložením cenovej ponuky záujemcom / uchádzačom obhliadku miesta plnenia, transportných trás na miesto plnenia, a to za účelom oboznámenia sa s ich stavom a s cieľom kvalitného, odborného spracovania ponuky uchádzača. Kontaktná zodpovedná osoba / zamestnanec verejného obstarávateľa pre uskutočnenie obhliadky je: Ing. Vladimír Ružička, e-mailová adresa: vladimir.ruzicka@nrsr.sk, tel. číslo: 0918 903 609. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (najnižšej ceny), a to u uchádzača, ktorý sa umiestni na prvom mieste. Verejný obstarávateľ upozorňuje na povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora a na splnenie povinností podľa § 11 zákona o VO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-06T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA