dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 471
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 908489448
Email: horvathadvisory@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447685
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 471
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na odkanalizovaní a čistení odpadových vôd z objektu SOŠ lesnícka vrátane pripravovaného zariadenia sociálnych služieb v obci Bijacovce podľa Opisu predmetu zákazky v zmysle Časti B. súťažných podkladov a na základe projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. B.1 súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 679 596,08
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45232400-6

45232410-9

45232431-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec: Bijacovce, Katastrálne územie: Bijacovce, parcela č.: 242, 243, 244, 245, 589/3, 2357. Podrobnosti o mieste realizácie predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe B.1 Projektová dokumentácie.
Opis obstarávania:
1.1 Predmetom zákazky sú stavebné práce na odkanalizovaní a čističke odpadových vôd z objektu SOŠ lesnícka vrátane pripravovaného zariadenia sociálnych služieb v obci Bijacovce podľa Opisu predmetu zákazky v zmysle Časti B. Súťažných podkladov. 1.2 Zámerom Verejného obstarávateľa je realizovať kanalizáciu a ČOV v obci Bijacovce. Obec Bijacovce nemá v súčasnosti vybudovanú kanalizačnú sieť ani obecnú ČOV. Stavba bude slúžiť na odvádzanie splaškových odpadových vôd od SOŠ Lesnícka a pripravovaného zariadenia sociálnych služieb. Návrh kanalizácie je riešený ako delená stoková sieť s odvádzaním iba splaškových odpadových vôd. Recipientom pre vypúšťané odpadové vody z navrhovanej ČOV je Bijacovský potok . 1.3 Stavba bude umiestnená v obci: Bijacovce Katastrálne územie: Bijacovce, parcela č.: 242, 243, 244, 245, 589/3, 2357. 1.4 Stavba je navrhovaná ako samostatný investičný celok, ktorý Stavba nie je viazaný na okolitú zástavbu. 1.5 Členenie stavby na stavebné objekty a prevádzkové súbory: SO 01 Kanalizačný zberač SO 02 ČOV PS 01a vstupná čerpacia stanica PS 01b mechanické predčistenie, vyrovnávacia nádrž PS 02 biologický stupeň čistenia PS 03 dočistenie PS 04 kalové hospodárstvo PS 05 Elektročasť, meranie a regulácia SO 03 Vodovodná prípojka SO 04 NN prípojka SO 05 Oplotenie
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
679 596,08:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
9:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť iba ten (uchádzač, subdodávateľ, iná osoba, ktorej kapacitami/finančnými zdrojmi uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti), kto spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom a účinnom znení. (ďalej aj ,,zákon" alebo ZVO), splnenie ktorých preukazuje predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 ZVO alebo podľa §152 ZVO. 1.2 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. 1.3Ak uchadzac ma sidlo, miesto podnikania alebo obvykly pobyt mimo uzemia Slovenskej republiky a stat jeho sidla, miesta podnikania alebo obvykleho pobytu nevydava niektore z dokladov uvedenych v § 32 ods. 2 ZVO, alebo nevydava ani rovnocenne doklady, mozno ich nahradit cestnym vyhlasenim podla predpisov platnych v state jeho sidla, miesta podnikania alebo obvykleho pobytu. 1.4 Ak pravo statu uchadzaca alebo zaujemcu so sidlom, miestom podnikania alebo obvyklym pobytom mimo uzemia Slovenskej republiky neupravuje institut cestneho vyhlasenia, moze ho nahradit vyhlasenim urobenym pred sudom, spravnym organom, notarom, inou odbornou instituciou alebo obchodnou instituciou podla predpisov platnych v state sidla, miesta podnikania alebo obvykleho pobytu uchadzaca alebo zaujemcu. 1.5 V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 ZVO. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.6 Verejný obstarávateľ nie je opravneny pouzit udaje z informacnych systemov verejnej spravy podla zakona c. 177/2018 Z. z. o niektorych opatreniach na znizovanie administrativnej zataze vyuzivanim informacnych systemov verejnej spravy a o zmene a doplneni niektorych zakonov (zakon proti byrokracii). Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Všetky informácie o podmienkach vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-10-10T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 33.900 EUR. Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 16. Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. 3. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://psk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 4. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Podrobnosti sú uvedené v bode 14. Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-09-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA