dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 04/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Poprad
Telefón: +421 527167259 Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 04/2022
Hlavný kód CPV
45236250-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Revitalizácia zelene - Popradské nábrežie
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k. ú. Poprad, parcela č. KN-C 406/1 (KN-E 305/1, 304/3, 264, 3825/2, 3825/16), KN C 406/10, KN-C 406/12 (KN-E 264), KN-C 406/13 (KN-E 264), KN-C 406/14 (KN-E 264, 3825/2)
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je vytvorenie verejného priestoru pre rôzne vekové kategórie s ohľadom na možnosť využívania osobami so zníženými schopnosťami pohybu a orientácie. Realizáciou stavby sa nemení funkčné využitie územia. Zachovaná ostáva tranzitná funkcia parku pre peších aj cyklistov. Stavebné práce predstavuje revitalizácia zelene, úprava peších komunikácií, vytvorenie detskej zóny, obnova mobiliáru, verejného osvetlenia a kamerového systému. Stavebné objekty: SO 01 KOMUNIKÁCIE, POBYTOVÉ PLOCHY A VYBAVENIE PARKU SO 02 SADOVÉ ÚPRAVY SO 03.1 ELEKTRICKÉ ODBERNÉ ZARIADENIE SO 03.2 KAMEROVÝ SYSTÉM SO 03.3 VEREJNÉ OSVETLENIE
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 04/2022
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-05-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 456 487,72
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45236250-7
Dodatočné kódy CPV
45236000-0

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k. ú. Poprad, parcela č. KN-C 406/1 (KN-E 305/1, 304/3, 264, 3825/2, 3825/16), KN C 406/10, KN-C 406/12 (KN-E 264), KN-C 406/13 (KN-E 264), KN-C 406/14 (KN-E 264, 3825/2)
Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 108
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 481 054,94
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Uzatvorenie Dodatku č. 2 v súlade s § 18 ods. 1 písm. c) zákona vyplynulo z okolností, ktoré verejný obstarávateľ nemohol pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať a nemení sa charakter zmluvy. Naviac realizované práce budú v hodnote 39 718,27 EUR s DPH a menej realizované práce v hodnote 13 924,15 EUR s DPH (Prílohou predmetného dodatku je rekapitulácia zmien). Taktiež ide o predĺženie lehoty výstavby z dôvodu naviac prác o 18 kalendárnych dní t.j. do 15.09.2022 z pôvodných 90 kalendárnych dní od odovzdania staveniska (stavenisko odovzdané 30.06.2022)
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 459 559,84
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 481 054,94
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA