dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID-0052
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54435323
SNP 57, 06101 Spišská Stará Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi
Telefón: +421 911822711
Email: euprojekty@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://pienap.sopsr.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441475
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID-0052
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia stavby rieši stavebné úpravy komunikácie v celkovej dĺžke 7 980 m, sanáciu 27 oporných múrov a sanáciu 2 mostov na tejto komunikácii a mobiliár. Komunikácia vedie paralelne s hraničnou riekou Dunajec v Pieninskom národnom parku. Projektová dokumentácia Rekonštrukcia Pieninskej cesty Prielom Dunajca, obsahuje štyri stavebné objekty. Časť č.1 SO 01, SO 02 a SO 03 SO 01: Stavebné úpravy sa riešia dvoma spôsobmi. Prevažujúci spôsob je obnova existujúceho krytu komunikácie z kameniva spevneného cementom, druhý je obnova nanesením novej bitúmenovej vrstvy z asfaltobetónu. Dĺžka bitúmenovej úpravy je 930 m. Šírka komunikácie je rôzna, minimálne 3,0 m, prevažne 4,0 m Kategória cesty je lesná cesta II. Triedy 2L 4,0/30 SO 02: Sanácia oporných múrov je riešená šiestimi spôsobmi opráv, podľa typu poškodenia a materiálovotechnického vyhotovenia múrov ( A, B, C, D(C), E(B), F(B) ) Medzi hlavné práce patria : - odstránenie porastu a nánosov prachových častí z telesa oporného múru mechanicky a potom dočistiť silným vodným lúčom s tlakovou vodou - doplnenie chýbajúcich priečnych odvodňovacích rúr - odstránenie starého venca - vypĺňanie špár medzi jednotlivými kameňmi oporného múra cementovou maltou pod tlakom - zahladenie špár, začistenie a umytie múra vodou - osadenie pozinkovaného zábradlia do nového ŽB venca - Oporné múry, ktoré sú naviac ešte podmyté vodami z Dunajca a ich základ je rozrušený, alebo dokonca úplne chýba je potrebné zrealizovať sanáciu základovej škáry a zabezpečiť jej dokonalú ochranu pred ďalším rozrušovaním. SO 03 Sanácia mostov: Jedná sa o dva mostné objekty. Medzi hlavné sanačné práce na mostoch patria : - Očistenie a odstránenie nánosov a porastu z čiel a krídel mostov - Odstránenie poškodených a nefunkčných ríms mostov - Odstránenie vrstiev komunikácie na moste až po hydroizoláciu - Natavenie novej hydroizolácie - Výstavba nových železobetónových ríms - Dobudovanie nových vrstiev komunikácie na mostoch - Osadenie nového zábradlia do oceľových kotevných pätiek - Vyšpárovanie kamenného muriva na čelách a krídlach mostov Časť č.2 SO 04 SO 04 Drevené prístrešky s príslušenstvom a mobiliár: Projekt uvažuje s 9 prístreškami, s 9 informačnými tabuľami, 22ks lavičiek zrubových Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 656 674,10
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.1 § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky 1.1.2 § 32 ods. 1 písm. f), že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač nie je povinný v zmysle § 32, ods. 3 predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), a f), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: § 33 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v § 33 ods. 2 ZVO. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému ERANET v pdf (vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu) naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.2.1 Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet. 1.2.2 Uchádzač zároveň predloží Čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: a) §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, b) § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, pre Časť č.1 SO 01, SO 02 a SO 03 c) § 35 uvedením opatrení manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, pre Časť č.1 SO 01, SO 02 a SO 03 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému ERANET v pdf (vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu) naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad a) Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Časť č.1 SO 01, SO 02 a SO 03 Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 1 600 000,- ? bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať - Inžinierske stavby. Časť č.2 SO 04 Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 25 000,- ? bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať - Drevené prístrešky, mobiliár a iné minimálne - Výroba jednoduchých drevárskych výrobkov alebo výrobkov z dreva. Každú z vyššie uvedených uskutočnených stavieb uchádzač preukáže samostatnou referenčnou zákazkou. V prípade, že uchádzač uskutočnil jednu komplexnú stavbu, ktorá zahŕňa všetky vyššie uvedené technické charakteristiky, resp. parametre, nie je potrebné predkladať samostatné referencie podľa prvej vety odseku. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača jeho referencie zverejnené na portáli ÚVO v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Ad b) Časť č.1 SO 01, SO 02 a SO 03 Predložením platného certifikátu, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalentom v oblasti vykonávania - Inžinierske stavby. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality Ad c) Časť č.1 SO 01, SO 02 a SO 03 Predložením platného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky, alebo ekvivalent v oblasti vykonávania - Inžinierske stavby. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku podľa ustanovenia § 46 zákona vo výške 15 000,00 EUR pre Časť č.1 SO 01, SO 02 a SO 03. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: - Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača - Poistenie záruky alebo - Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa Doklad o zložení zábezpeky, pokiaľ uchádzač nezloží zábezpeku na účet bude súčasťou ponuky v needitovateľnom formáte napr. pdf. (vo formáte, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu). Originál dokumentu uchádzač doručí v listinnej forme na adresu verejného obstarávateľa do lehoty na predkladanie ponúk. Banková zábezpeka vystavená bankou v elektronickej forme bude akceptovaná verejným obstarávateľom. Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy o dielo je povinnosť Zhotoviteľa zložiť Bankovú záruku za riadne vykonanie Diela (viď. návrh Zmluvy o dielo, Článok 6, Bankové záruky.)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-06-30T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku v prípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať, alebo ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky, ktorá je definovaná pre podlimitnú zákazku, hodnotu v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Táto zmluva nadobúda účinnosť jej zverejnení podľa § 47a Občianskeho zákonníka a splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že táto zmluva ako súčasť dokumentácie verejného obstarávania a samotná dokumentácia verejného obstarávania budú mať kladný výsledok administratívnej kontroly verejného obstarávania a bude možné v projekte, ktorý má Správa Pieninského národného parku so sídlom v Spišskej Starej Vsi schválený v rámci výzvy s kódom INTERREG PLSK 01.01.00-SK-0133/17, ktorej Riadiacim orgánom je Ministerstvo fondov a regionálnej politiky Poľskej republiky a poskytovateľ je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky(Národný orgán). Podmienkou uzatvorenia Zmluvy o dielo je povinnosť Zhotoviteľa zložiť Bankovú záruku za riadne vykonanie Diela (viď. návrh Zmluvy o dielo, Článok 6, Bankové záruky.) Ďalšie podmienky zmlúv sú súčasťou súťažných podkladov sú uvedené v Zmluve o dielo (Príloha č.2). Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 37. V zmysle § 112, ods. 6 verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk. 1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://euprojekty.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://euprojekty.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/52) 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://euprojekty.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://euprojekty.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému ERANET v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Podmienky účasti sú v plnom znení uvedené v kapitole A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-06-07T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA