dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1063/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senica
Telefón: +421 911889974
Email: lucia.kohutkova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441045
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1063/2022
Hlavný kód CPV
90511000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečovanie zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad, z verejných priestranstiev vrátane odpadu z cintorínov a biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre mesto Senica. Podľa Vyhlášky č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov ide o nasledovné druhy odpadov: 200108 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad (ďalej ako BRKO) 200201 biologicky rozložiteľný odpad zo zelene (ďalej ako aj BRO zo zelene).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 865 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90500000-2

90510000-5

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytovania služieb je územie mesta Senica, pozostávajúce z katastrálnych území Senica a Kunov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečovanie zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad, z verejných priestranstiev vrátane odpadu z cintorínov a biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre mesto Senica. V prílohách Súťažných podkladov sú popísané základné požiadavky na zabezpečenie predmetných služieb. Celková dĺžka zmluvného vzťahu je uvažovaná na obdobie 3 rokov od nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy s opciou na predĺženie zmluvy zo strany verejného obstarávateľa o ďalšie 3 roky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
865 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Možnosť uplatnenia opcie na predĺženie zmluvy zo strany verejného obstarávateľa o ďalšie 3 roky.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZOVO) spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZOVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). Verejný obstarávateľ má prístup k informačným systémom verejnej správy, prostredníctvom ktorého si vie overiť splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) nedoplatky na zdrav. a soc. poistení), c) nedoplatky na daniach, d) potvrdenia zo súdov, e) výpis z obchodného/živnostenského registra (prostredníctvom registra právnických osôb). Bližšie informácie o spôsobe preukazovania tejto podmienky účasti sú uvedené v príslušnej prílohe súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Dodávateľ bude povinný časť zvozu realizovať Vozidlom objednávateľa, ktorý mu ho za týmto účelom vypožičia. Podmienky výpožičky vozidla sú uvedené v čl. VII Zmluvy o poskytovaní služieb. Zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu BRO - zo zelene z verejných priestranstiev, zo záhrad a cintorínov sa bude uskutočňovať v kompostárni bioodpadov Senica. Dodávateľ bude vykonávať zber biologicky rozložiteľného odpadu aspoň 1 ekologickým vozidlom, resp. aspoň 1 vozidlo z vozového parku určeného na plnenie predmetu zákazky musí spĺňať požiadavky ekologického vozidla podľa zákona č. 214/2021 Z.z. o podpore ekologických vozidiel cestnej dopravy. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že realizuje prípravu kompostárne bioodpadov Senica aj na zhodnocovanie BRKO. Po spustení prevádzky kompostárne bude zhodnocovanie kuchynského odpadu BRKO zabezpečované v kompostárni bioodpadov Senica v zmysle článku II, bod 2.9 Zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-07-04T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať tzv. superreverzným postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO tzn. komisia najprv zoradí ponuky podľa kritériá na vyhodnotenie ponúk a následne len u uchádzača predbežne umiestneného na 1. mieste bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 2. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Verejný obstarávateľ aplikoval prípravné trhové konzultácie. Súhrnný zápis je zverejnený ako príloha súťažných podkladov. 5. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 25 000 EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uvádza, že informácie požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti uvádzané v časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) neumožňuje preukázať odpoveďou na jednu otázku : Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. 7. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 8. Rozhodovacie kritérium pre prípad zhody cenových ponúk: komisia určí najnižšiu ponúknutú cenu uchádzačom za položku 2.2 Zber a preprava bioodpadu zo zelene z nádob. 9. Predmetné verejné obstarávanie predstavuje spoločensky zodpovedné obstarávanie, nakoľko jeho súčasťou je požiadavka na zabezpečenie zberu odpadu ekologickým vozidlom a odpad sa musí zhodnocovať, nie zneškodňovať alebo skládkovať.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-06-02T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Momentálne nie je k dispozícii žiadny webinár otázok a odpovedí, čoskoro však budú vypísané nové.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA